מירבשלאלירןורואי
New member
פוטרתי פעם המיליון
עברתי כל כך הרבה מקומות עבודה עד שנראה לי שמשהו ממש לא בסדר אצלי. אז אולי תוכלו לתת לי כלים מה לא בסדר אצלי??? 3-4 מקומות עבודה קצרצרים עבדתי-פוטרתי. אולי לא התבגרתי מספיק??? עבדתי שנה וחצי במקום שנסגר. ועכשיו פוטרתי אחרי 4 חודשים כי המנהל טוען שהידע שלי לקוי בחסר וחוץ מזה שאין ביננו כימיה. לא עשיתי קורס בכימיה - אולי צריך??? יש קורס בכימיה אנושית??? אני מיואשת . לפחות אוכל לפצות את ילדיי עכשיו אחרי שעבדתי עד 17:00- 18:00 . אבל לשלם חשבונות כרגע... תודה
עברתי כל כך הרבה מקומות עבודה עד שנראה לי שמשהו ממש לא בסדר אצלי. אז אולי תוכלו לתת לי כלים מה לא בסדר אצלי??? 3-4 מקומות עבודה קצרצרים עבדתי-פוטרתי. אולי לא התבגרתי מספיק??? עבדתי שנה וחצי במקום שנסגר. ועכשיו פוטרתי אחרי 4 חודשים כי המנהל טוען שהידע שלי לקוי בחסר וחוץ מזה שאין ביננו כימיה. לא עשיתי קורס בכימיה - אולי צריך??? יש קורס בכימיה אנושית??? אני מיואשת . לפחות אוכל לפצות את ילדיי עכשיו אחרי שעבדתי עד 17:00- 18:00 . אבל לשלם חשבונות כרגע... תודה