פוטרתי פעם המיליון

פוטרתי פעם המיליון

עברתי כל כך הרבה מקומות עבודה עד שנראה לי שמשהו ממש לא בסדר אצלי. אז אולי תוכלו לתת לי כלים מה לא בסדר אצלי??? 3-4 מקומות עבודה קצרצרים עבדתי-פוטרתי. אולי לא התבגרתי מספיק??? עבדתי שנה וחצי במקום שנסגר. ועכשיו פוטרתי אחרי 4 חודשים כי המנהל טוען שהידע שלי לקוי בחסר וחוץ מזה שאין ביננו כימיה. לא עשיתי קורס בכימיה - אולי צריך??? יש קורס בכימיה אנושית??? אני מיואשת . לפחות אוכל לפצות את ילדיי עכשיו אחרי שעבדתי עד 17:00- 18:00 . אבל לשלם חשבונות כרגע... תודה
 
../images/Emo24.gif לא נורא לפחות הילדים הרוויח

הרוויחו אמא בבית לקצת זמן. תני לעצמך זמן בטוח שבסוף תמצאי את שביל הזהב ואת מקום העבודה המושלם בשבילך.
 

דנדין4

New member
לא להתייאש../images/Emo66.gif

אני עובדת במקום קבוע כבר 5 שנים רצופות , מקום עבודה מסודר ודי יציב קראתי את מה שכתבת וברצוני לומר לך שלא תתיאשי , ראשית תבלי כמובן עם ילדייך ובמקביל זכרי שכל בוס במיוחד אם זה מקום פרטי יש לו דרישות משלו , קריזות משלו אז אולי זה לא שמשהו לא בסדר אצלך , אלא סתם צרוף מקרים של כמה מקומות עבודה שלכל אחד מהם יש את הסיבה לחוסר ההתאמה שלך ראיון הבא שאת הולכת , שיהיה לך בהצלחה ותלכי עם ביטחון עצמי תמיד !!
 
דנדין4 אשמח אם תשתפי אותי

המנהל אומר שפשוט אין ביננו כימיה של מזכירה ומנכל... איך אוכל לשפר לפעם הבאה? יש לך מושג מה אני עושה לא בסדר? 5 שנים אז בטח ראית המון בנות שבאו והלכו.. קיימת מישהי מהסיבות הנ"ל...
 
אל תתרגשי. אני החלפתי המון מקומות

עבודה מאז שניכנסתי למעגל הזה. במקום האחרון החזקתי מעמד 10 שנים וזאת בגלל שכל שנתיים התחלף לנו הבוס (איזה מזל - כי גם עלי אמרו שאני לא מתחברת לבוס).
 
../images/Emo24.gif את תמצאי את המקום שלך

זה פשוט יקח קצת זמן!
 

דנדין4

New member
הי מיכל

אני רואה שאת כרגע בפורום , אני די חדשה כאן , אולי את יודעת מדוע השם שלי מודגש? ואיך אפשר להוריד את זה מהדגשה? תודה
 

dafdaf

New member
זה בסדר כך זה צריך להיות

כל אחד רואה רק את השם שלו מודגש.
 
השם שלך מודגש כי במחשב שלך זה שם

המשתמש שלך. רק את רואה את זה מודגש במחשבים אחרים (כלומר אצל מישהו אחר) השם שלך לא מודגש.
 

guykush

New member
אל ייאוש

את כנראה לא מצאת את העבודה הנכונה. בינתיים תהני בבית
 

sipi1

New member
../images/Emo24.gif דלת נסגרת, דלת אחרת נפתחת

בסוף תמצאי את המקום שבאמת יתאים לך, מקווה שזה יגיע במהרה !
 
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

מצטערת שעצוב לך עכשיו אבל בטוחה במאה אחוז שיהיה הרבה יותר טוב ובקרוב! המון
+
ענקי, יעל
 

שי ז.

New member
ההפסד שלהם

אני בטוח שתמצאי משהו שהולם את כישורייך מהר מאוד.
 
מירב מבינה לליבך גם אני עברתי את

זה לפחות פעם אחת ומכירה מקרוב את ההרגשה תנשמי עמוק תחשבי חיובי תני לגוש הזה לצאת ולעוף מנשימתך אניח בטוחה ויודעת שתמצאי במהרה משהו יותר טוב
בנתים תהני מהזמן עם אלירן ורואי שישמחו שאמא בבית תהיהי אופטימית וחזקה רק כך תמצאי עבודה חדשה
מאחלת לך מכל הלב המון
ואני כאן עם תצטרכי עזרה לילה טוב
שרי
 
תשמרי על אופטימיות ../images/Emo24.gif

נכון זה קשה ופוגע אבל כל דבר לטובה. מאחלת לך שתמצאי במהרה משהו שיתאים לך.
 
למעלה