אההההההה....
או.קיי, עכשיו הבנתי שאני אדיוט. התייחסתי לשיר הזה כ"כ בזלזול... או יותר נכון... בקלילות, שלא ממש הנחתי לאפשרות שיש שם משהו מדליק לקרות... בראש שלי, אסוציאטיבית, חשבתי שה"צלם" הוא כמו צלם יום הולדת כזה... אבל עכשיו כשהוא לוקח את זה לכיוון פדופילי... אני חושב שזה מדליק ונהדר. באמת. השיר עצמו, לדעתי, עדיין לא כ"כ טוב... אבל... הרבה יותר טוב ממה שחשבתי. אני באמת אדיוט. עדיף שאני אשתוק. הנה זה בא.