infatuation
New member
פגשתי מישהו..
בסוף חופש פסח, פורום אמנות ערך מפגש במוזיאון ת"א. שם פגשתי אותו, בחור מדהים, בן 24, כישרוני בטירוף, מעניין חמוד, מצחיק.. מה לא? ערב יום שישי של אותו שבוע יצאנו ביחד, והיה פשוט מדהים, ממש כמו בסרט, ושנינו הרגשנו את זה. אחרי שבוע שלם שלא התראינו נסעתי אליו לסופ"ש, ראינו תערוכה של כרזות ל-56 של מדינת ישראל, ויום למחרת היינו בהרצאות מעניינות של אמנים מהעולם. ושבת, נחנו. בשני הלילות שישנו יחד, הוא לא ניסה כלום, כלומר לא ניסה להגיע למין. וכששאלתי אותו בסוף למה זה, אז הוא אמר לי שהוא רואה, והוא לא היה בטוח אם אני מוכנה לזה עדיין. אח"כ כן "עשינו את זה". רציתי, אני חושבת, הייתי קצת לחוצה, לא הייתי לגמרי בטוחה מאיזו סיבה אני עושה את זה אבל עשיתי את זה. באותו זמן לא הרגשתי רע עם זה בכלל, אבל אח"כ הרגשתי כאילו.. כאילו אני מכניסה את עצמי בכוונה למצבים שאני לא באמת מוכנה אליהם, בעיקר כשזה קשור במין. כלומר נותנת לבנים "להנות ממני" ולא משנה מה איתי. לא שזה לגמרי נכון לגבי הבחור הזה כי הוא מאוד מתחשב באיך שאני מרגישה עם כל זה וכשסיפרתי לו את זה הוא אמר שנפסיק עם זה בינתיים. בקיצור מה שאני אומרת זה שאני בעצם מנצלת את עצמי לטובת הנאות של אחרים גם כשזה בניגוד לרצוני.. או משהו כזה. נראה לי שסיבכתי קצת את הדברים, אבל אולי בכל זאת הבנת?
בסוף חופש פסח, פורום אמנות ערך מפגש במוזיאון ת"א. שם פגשתי אותו, בחור מדהים, בן 24, כישרוני בטירוף, מעניין חמוד, מצחיק.. מה לא? ערב יום שישי של אותו שבוע יצאנו ביחד, והיה פשוט מדהים, ממש כמו בסרט, ושנינו הרגשנו את זה. אחרי שבוע שלם שלא התראינו נסעתי אליו לסופ"ש, ראינו תערוכה של כרזות ל-56 של מדינת ישראל, ויום למחרת היינו בהרצאות מעניינות של אמנים מהעולם. ושבת, נחנו. בשני הלילות שישנו יחד, הוא לא ניסה כלום, כלומר לא ניסה להגיע למין. וכששאלתי אותו בסוף למה זה, אז הוא אמר לי שהוא רואה, והוא לא היה בטוח אם אני מוכנה לזה עדיין. אח"כ כן "עשינו את זה". רציתי, אני חושבת, הייתי קצת לחוצה, לא הייתי לגמרי בטוחה מאיזו סיבה אני עושה את זה אבל עשיתי את זה. באותו זמן לא הרגשתי רע עם זה בכלל, אבל אח"כ הרגשתי כאילו.. כאילו אני מכניסה את עצמי בכוונה למצבים שאני לא באמת מוכנה אליהם, בעיקר כשזה קשור במין. כלומר נותנת לבנים "להנות ממני" ולא משנה מה איתי. לא שזה לגמרי נכון לגבי הבחור הזה כי הוא מאוד מתחשב באיך שאני מרגישה עם כל זה וכשסיפרתי לו את זה הוא אמר שנפסיק עם זה בינתיים. בקיצור מה שאני אומרת זה שאני בעצם מנצלת את עצמי לטובת הנאות של אחרים גם כשזה בניגוד לרצוני.. או משהו כזה. נראה לי שסיבכתי קצת את הדברים, אבל אולי בכל זאת הבנת?