פאצ' 0.75- מחר!

P o o f i

New member
פאצ' 0.75- מחר!

מצטערת ניר.
- Server : All Game Servers - Time : Tuesday, August 25th, 10:00 pm ~ 7:00 am PDT (Wednesday, August 26th, 5:00 am ~ 2:00 pm GMT) The website will be available during the game update but login may be unavailable during certain times. Users will not be able to register for a new account or charge their account with Nexon Cash during this period as well. The following will be updated: Mu Lung Dojo <click here for sneak peek> Monster Carnival 2 <click here for sneak peek> Back-to-School <click here for sneak peek> New Cash Items: there will be new items along with back-to-school packages! חביב ביותר, לפי השעות שלהם זה מתחיל ב8 בבוקר עד 5 אחה"צ לא כולל העיקובים.
 

Guid

New member
זו הולכת להיות המתנה ארוכה...

/tapuzforum/images/emo9.gif
 

yonVata

New member
מזל...

שתמיד פאצים הם ביום רביעי.. ואז אני חוזר הביתה אחרי שכבר הכל נרגע.. :) ועוד שאלה.. שאני מניח שמופנת לניר.. יש פרטים עם שאר הדברים שמופיעים חוץ מקרניבל2?..
 

Guid

New member
גם אני אשמח לפרטים, ניר~

במיוחד על מו לונג דוג`ו (אאל``ט, דוג`ו זה סדנת לחימה ביפנית...), זה נשמע מסקרן משהו...
 

Don Nirtin

New member
זוכר את המשימות של הסוכנים?../images/Emo87.gif

זוכר את הזה שאפשר להתמודד מול הבוסים? זה בדיוק זה. יש פרס מאוד משתלם ושווה. פרטים בהמשך.
 

Don Nirtin

New member
בד"כ../images/Emo87.gif

כל הפרטים החשובים מגיעים סמוך לסוף הפאץ' עצמו. אל תדאג יונתן- תקבל כרגיל עידכון מפורט וסיכום של הפאץ'.
 

yonVata

New member
ותודה מראש :)

אין לי מושג מתי מגיעים עדכונים.. כי אני בבסיס כל הזמן..
 

Don Nirtin

New member
מה שאנחנו מקבלים עכשיו../images/Emo87.gif

זה ממש הצצה חטופה (Sneak Peak) ככה שלא בטוח שזה כל מה שיוצא בפאץ' הזה
אולי נקסון יוציאו עוד משהו.
 

Guid

New member
עם סקילים כמו שיש לי?

נאאהה, חבל להעביר את זה בלי לנצל את מלוא ההאנה... /tapuzforum/images/emo3.gif
 

Don Nirtin

New member
תקרא שוב../images/Emo87.gif

כתוב שם בסוף הודעה בדיוק. בשבילך- חביב ביותר, לפי השעות שלהם זה מתחיל ב8 בבוקר עד 5 אחה"צ לא כולל העיקובים.
 

Don Nirtin

New member
זה בסדר../images/Emo87.gif

אני ממילא ישנתי
והם הקדימו את הפאץ'. יפה.
 
למעלה