פאלקון וחייל החורף!!!!!

didalf

Well-known member
ועכשיו לא בא לי כבר לאהוב את סבסטיאן בגללך!
זה איום? ההפסד כולו שלך:-D
יותר סבסטיאן בשבילי.

ואני רק מזכירה לך שכל החתיכים האלה שאת אוהבת נלחמו בכל הסרטים האלה על זכותי לחופש הביטוי והם לא יעריכו את ההשתקה שהולכת פה.
חס וחלילה השתקה.
זכותך לטעות וזכותי להגיב לך בפרצוף משופם שאת טועה.
 

nerdkey treky

Active member
דעתי על פרק 2
יותר טוב מהפרק הראשון. ישנה התקדמות משמעותית בעלילה, גם המעקב של סאם\באקי וגם עוד על הקבוצה המסתורית הזו, הנסיוב של חייל על והעניין שיש פה אולי פלגים שונים בתוך הקבוצה (לפי ההודעה המאיימת שההיא קיבלה) אז ללא ספק עברנו את שלב הגישושים אז זה טוב.
אני מאוד אהבתי שהסבירו לנו לעומק על קפטן אמריקה החדש, ראינו דברים מנקודת מבטו ומסבירים לנו מה מניע אותו ומאיפה הוא הגיע. הוא לא ממש נראה לי כמו שמוק, אם כי היו כמה מקרים שהוא התנהג ביהירות. זה לאו דווקא בא לרעתו,אולי זה בעקבות הנסיבות או שהוא לא רוצה להראות חלש. נחיה ונראה, אני פשוט מבסוט מכך שנותנים לו במה במקום רק לשים אותו ברקע.
גם מאוד אהבתי את הדינאמיקה המשעשעת בין חייל החורף\פאלקון, זה עובד להם נפלא ואני מופתע שלא ניסו לנצל את זה הרבה בסרטים (אולי לא היה מספיק זמן, לגיטימי). לחלוטין אני קונה את התיאור של סאם בנוגע לסטריינג'. גם אהבתי שבאקי קרא "בזמן אמת" את ההוביט (מתי יצא שר הטבעות? מעניין אם היה לו זמן לקרוא גם את זה).
אהבתי שהייתה התייחסות קטנה לגזע (כאשר עוצרים את שניהם מול הבית של חייל העל הזקן) אבל לא נתנו לזה להשתלט על הפרק, אני לא חושב שמארוול אי פעם הייתה קשורה לגזע או מגדר או משהו מהדברים האלה, אבל כן נתנה לזה התייחסות פה ושם. אולי זה יהיה יותר ממוקד בעתיד (למשל לחייל העל השחור הראשון ולמה הממשלה הסתירה את הקיום שלו), אני רק מקווה שזה לא הולך להשתלט על הסדרה.
זימו!!!!!!!!!!!!!!!
אני קצת מאוכזב מהיעדר נוכחות נשית, אולי בגלל שהסדרה מתמקדת בשני גברים אז לכן הנשים פחות משמעותיות. ואולי זה עוד עתיד לבוא משרון קרטר (אם כי אין לי מושג כמה בולטת היא תהיה) ו\או החברה של הקפטן החדש, זו שדומה לאייריס מהפלאש (לונה, את התחלת את הפלאש - היא הזכירה לך קצת את אייריס?). זה קצת חבל לי, אם כי זה לא נוראי גם אם זה יישאר ככה.

סך הכל מאוד נהנהתי מהפרק השני, הסדרה הגבירה קצב ואני מקווה שהיא תמשיך ככה.
 

Aranel Nenharma

Well-known member
אז סוף סוף ראיתי את הפרק הראשון.
וייב מאוד שונה מוונדהויזן, הרבה יותר נותן תחושה של סרטי mcu.
אהבתי שפרק הזה למדנו את הדמויות ונתנו לנו רקע נרחב יותר על דמויות שוליות יחסית בסרטים. גם היה נחמד לראות נוקמים בחיי היום יום שלו.
אני יודעת שרוב האנשים אוהבים יותר את באקי אבל אני ממש אוהבת את סם. הוא בהחלט ראוי להיות קפטן אמריקה החדש!
 
למעלה