פאלקון וחייל החורף!!!!!

Lhuna3

Well-known member
כן היא מוכרת לי השחקנית אבל לא זכרתי מאיפה. זה קורה לך הרבה? נכון מעצבן?
קורה לי הרבה לרוב אני פשוט מגגלת את הקאסט, אבל הפעם כמו שאמרתי אני נזהרת מזה.
סומכת על זה שמישהו פה זיהה כי היא מאוד מאוד מוכרת.
אם את פחות אוהבת פעולה ו\או את הדמויות, יש סיכוי שפחות תתחברי אליה. מי שלא מעריץ מארוול אולי לא ינסה אותה אפילו, אני מקווה שאת תשארי עד הסוף גם אם היא לא תהיה כוס התה שלך.
אני גם מאוד מקווה.
ה-10 דקות הראשונות של פרק נגיד היו מכות משעממות.
בהמשך זה היה קצת יותר מעניין. מקווה לטוב.
ואיכשהו אני עדיין חושב שהוא מת, אפילו שלא הייתה לזה שום התייחסות
רגע, מה זה "איכשהו עדיין"? אני חשבתי שזה ברור לנו שהוא מת אחרי הסוף של אנדגיים. אתה צודק שזה לא נאמר מפורשות, ולא ראינו את זה קורה. אבל אחרי הסרט אנדגיים הנחתי שזמן קצר לאחר מכן הוא מת ושזה "משתמע", וגם איך שדיברו עליו בסרט הזה זה נראה לי ברור. (כמובן שהלוואי שזה לא נכון, אבל אל תעורר בנו עכשיו תקוות קלושות כאלה.)
 

nerdkey treky

Active member
ה-10 דקות הראשונות של פרק נגיד היו מכות משעממות.
אם כל הרגש והמוזיקה והפיצוצים שעממו אותך, אני מדמיין אותך בחיים האמיתיים עדה לפיצוץ ענק ואז קרב יריות אחריו ואת כמו מישל, מביטה באדישות וממשיכה בדרכך.
רגע, מה זה "איכשהו עדיין"?
בגלל שזה לא נאמר במפורש, הנחתי שזו פרישה. הוא מוריש את המגן למי שהכי מתאים וכמו קלינט, לא נלחם יותר כדי להגן על העולם. מוות אמור להגיע מתישהו כי הוא מאוד מבוגר, אבל זה לאו דווקא המקרה כרגע. או שאולי כן 🤷‍♂️
 

didalf

Well-known member
קורה לי הרבה לרוב אני פשוט מגגלת את הקאסט, אבל הפעם כמו שאמרתי אני נזהרת מזה.
סומכת על זה שמישהו פה זיהה כי היא מאוד מאוד מוכרת.
מצחיקה.
נכנסים לIMDB ישירות לפרק הספציפי ובודקים מי הקאסט בו.
בכל מקרה בשבילך: אולי את מכירה אותה מדה גוד פייט. לפי ידמב דמות בשם סטלה קורבן.

רגע, מה זה "איכשהו עדיין"? אני חשבתי שזה ברור לנו שהוא מת אחרי הסוף של אנדגיים. אתה צודק שזה לא נאמר מפורשות, ולא ראינו את זה קורה. אבל אחרי הסרט אנדגיים הנחתי שזמן קצר לאחר מכן הוא מת ושזה "משתמע", וגם איך שדיברו עליו בסרט הזה זה נראה לי ברור. (כמובן שהלוואי שזה לא נכון, אבל אל תעורר בנו עכשיו תקוות קלושות כאלה.)
האמת הייתי בטוחה מהפרק הזה שסטיב הזקן נפטר עכשיו מזקנה.
עכשיו אני תוהה מה אם הם משקרים לעולם שהוא מת כדי להסביר את ההעלמות שלו כי לכי תגידי לעולם שקפטן אמריקה חזר בזמן ועכשיו הוא זקן, ובעצם הוא בסבבה לו באיזה בית אבות משחק ברידג'?
אבל במחשבה נוספת נוספת מרגיש לי שהוא באמת מת אחרת באקי בטח היה מבקר אותו ומרגיש פחות בודד, וסאם לא היה מעביר את המגן למוזיאון כל עוד הוא חי.
 
נערך לאחרונה ב:

Lhuna3

Well-known member
בכל מקרה בשבילך: אולי שאת מכירה אותה מדה גוד פייט. לפי ידמב דמות בשם סטלה קורבן.
אה תודה, אז לא משם, כי פרשתי כבר מהגוד פייט הזה מזמן, אבל לפי זה מצאתי את שם השחקנית איימי אקווינו והיא עשתה תפקידים קטנים במלא סדרות, ואני כנראה זוכרת אותה בעיקר מכמה פרקים של כולם אוהבים את ריימונד, judging Amy, תרגיע ופרק אחד של הבית הלבן.
 

nerdkey treky

Active member
אותה בעיקר מכמה פרקים של כולם אוהבים את ריימונד, judging Amy, תרגיע ופרק אחד של הבית הלבן.
אני לא זוכר אותה מאף אחד מהסדרות הללו, אבל כמו שאמרת, הופעות אורח מזדמנות פה ושם.
לאחר שלא יכולתי להתאפק ובדקתי את העמוד שלה (בזהירות מרבית ולא גיליתי כמה היא תופיע בבסדרה), היא הייתה המפקדת של הארי בוש בסדרה בוש. איך לא זיהיתי אותה?!?!?! זה כל הזמן קורה. אנקדוטה משעשעת, בוש מגולם ע"י טיטוס ווילר ששיחק תפקיד אורח בסוכני שילד וגם היה באחד מהסרטים הקצרים של מארוול (עוד כשהם עשו סרטים קצרים בשלב הראשון).
 

didalf

Well-known member
תראו איזה יופי (וכמה כוח וכסף יש לדיסני)
מקומות בכל העולם הפכו למגן של קפטן אמריקה:

1616183983613.png

1616184015212.png

1616184073747.png

1616184102477.png

1616184127400.png

1616184147418.png

1616184168050.png

1616184198970.png
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ראיתי כבר בצהריים אבל אז ישנתי ועשיתי כמה דברים וארוחת ערב...
אז אני מגיב עכשיו.
אוקי מה זה כל הפרק סאם ובאקי בכלל לא נפגשו??? חוצפה!! חוץ מזה אין תלונות.
כן, מה לכל הרוחות? כאילו זה היה פרק טוב ובניה טובה אבל יש לעונה רק 6 פרקים אז זה די משמעותי שבאחד שלם הם לא נפגשים. אפילו לא ממש הכינו את הקרקע לזה שהם יפגשו. אם הם לא נפגשים בכלל גם בפרק השני אני שולח מכתב כועס.
אעאהעההה סטיב מתתתת;-(;-( וואי בכיתי בהלוויה שלו. זאת הייתה לוויה? או שאירוע נוסף להנצחת המגן? כי לייק הייתי מצפה שכולם יבואו ללוויה של סטיב כמו שהם באו בשביל טוני, ולא רק רודי. חוצמזה נחמד לראות את רודי.
אוקי, אז נראה שאת ולונה די משוכנעות שהוא מת. אני ממש לא. המוות של סטיב נראה לי דבר משמעותי מידי בשביל שפשוט לא נראה לא את המוות שלו ולא את ההלוויה שלו. (כי זה בפירוש לא הייתה הלוויה אלא טקס זיכרון. בהלוויה לרוב קוברים מישהו {או שולחים את ההוכחה שיש לו לב לשיט באגם}).
בכל מקרה זה מעניין מה באמת קרה אחרי השיחה של סטיב הזקן בסוף אנדגיים. האם הם פשוט ליוו אותו לבית אבות? האם מצאו לו בית? האם הוא חזר לקו זמן שבו הוא חי עם פגי? או האם הוא פשוט מת במקום כי זה נוח יותר. כלומר אתם מבינים שהסיכוי שהוא ימות דווקא שם בלי שיצטרכו לעשות איתו משהו הוא קטן מאוד. כלומר היו צריכים להחליט האם לספר לעולם שקפטן אמריקה הפך להיות זקן. מטקס ההזכרה זה ברור שמבחינת העולם הוא מת, אבל אנחנו לא יודעים אם זה באמת מה שקרה כי יכול להיות שפשוט לא רצו לספר לעולם שהוא זקן.
כל זה יכול להיות מקור טוב לכל מיני תיאוריות מעריצים. קצת כמו שהיה בוונדהויז'ן. היתרון הוא שכאן כבר הלכו צעד קדימה ושילבו תיאוריות מעריצים בתוך עולם הסדרה. כמו שהחייל ההוא אמר - יש כל מיני שמועות ואחת מהן היא שסטיב חי עכשיו על הירח.
עכשיו רק אני חושב שזה יהיה גילוי מדהים אם בסוף העונה נגלה שהוא באמת חי על הירח מסיבה כלשהי.
אעהאהה באקי שלי מסכן יש לו סיוטים על הדברים שהוא עשה;-( והוא מתעורר בהם לבד בלילה בודד על הרצפה;-( אני רוצה לחבק אותו. והוא הולך לפסיכולוגית שעוזרת לו לכפר אבל הוא לא משתף פעולה במיוחד. וואי הוא כזה בודד:-( לפחות הפעם סאם כן מנסה ליצור איתו קשר והוא מסנן אותו מסתבר. ממש אהבתי שהתמקדו בחיים היומיים שלהם בעיקר של באקי ואיך הוא מתמודד עם העבר שלו ועם הבדידות. רק חסר לי התגובה שלו למוות של סטיב, ובכלל בעוד סאם הזכיר אותו מלא באקי לא הזכיר אותו בכלל ואני צריכה התייחסות!
ויש לו חבר זקן סיני. בהתחלה חשבתי שזה אחד החיילים שהיו איתם אז בסרט הראשון כי היה אחד אסייתי ושבאקי יצר איתו קשר מחדש אבל אח"כ הבנתי שלא. במסגרת הנסיונות שלו לכפר הוא התחבר עם האבא של הילד הסיני המסכן שנקלע לאחד החיסולים שלו. סבא-סיני-חמוד משמש כווינגמאן לבאקי ומשיג לו דייט עם הבחורה מהמסעדה. איזה חמוד יש לו דייט|מאוהב| הצחיק אותי כשהוא היה מבולבל מהחתול המתנדנד הזה וכשהיא שואלת אותו בן כמה הוא הוא כזה ברצינות "106" והיא צוחקת. אבל כהנושא של יורי והבן שלו עולה שוב באקי מרגיש רע ורוצה ללכת אליו להתוודות אבל פשוט לא מסוגל;-( אעהאהההה פור בייבי אני רוצה לחבק אותו ולחזיק לו את היד לאורך כל הדרך.
כן, הוא כזה מסכן.
גם אני חשבתי שהסיני המבוגר ההוא זה אולי חבר שלו מימי המלחמה. למרות שהוא לא נראה עד כדי כך זקן (בן מעל 100). היה מאוד עצוב להבין שהוא אבא של מישהו שבאקי חיסל והוא מנסה לכפר על זה.
הדרך האחרת שהוא מכפר על דברים התגלתה בדרך מצחיקה יותר - זה שהוא תפס את הסנאטורית ההיא שעבדה עם היידרה. ולפי החוקים עם הפסיכולוגית אמור לעשות את זה בלי לעבור על החוק ובלי לפגוע באף אחד. וכמובן שהוא הפר את שני הדברים האלו. ואז הכלל השלישי של מה שהוא אמור לעשות לומר שהוא כבר לא חייל החורף אלא הוא ג'יימס ביוקאנן בארנס. עם חיוך.
האמת שלא חשבתי על זה שבאמת "חייל החורף" זה השם קוד שהיה לו כשהוא היה רע והגיוני שזה משהו שהוא ישאיר מאחור עכשיו שהוא כבר לא חייל שטוף מוח של היידרה. אז יהיה מעניין אם הסדרה תאמר משהו על למה בשם הסדרה הוא עדיין משויך עם השם הזה. האם ימשיכו לקרוא לו בשם הזה?
הדייט שלו באמת היה מצחיק וחמוד. אני מניח שאם הקשר היה הופך לאינטימי אז בשלב מסוים הוא היה צריך לחשוף שהזרוע שלו עשויה ממתכת. אבל אולי בעולם של מארוול פרוטזות בטכנולוגיה כזאת הן כבר לא דבר כזה לא סביר.
משהו מאוד מעניין שגילינו כאן זה שיש לו אחות. וייתכן שהיא עדיין בחיים כי בעוד שהוא התייחס לזה שההורים שלו מתו הוא לא התייחס אליה כאל מנוחה. אז מעניין אם יש לו קשר איתה? מעניין אם יש לה צאצאים ואם יש לו קשר איתם? הגיוני שהם אמורים לדעת שהוא חזר לעולם כי זה בטח דבר די מפורסם. אבל אולי הם לא רוצים קשר עם הדוד שחשבו שמת כגיבור וחזר לעולם בתור נבל. ויכול להיות שהוא לא רוצה קשר איתם כי הוא חושב שהוא יכול להזיק.
בכל מקרה זה מעניין שגם לו וגם לסאם יש אחות ויכולה להיות כאן הקבלה מעניינת.
לסאם מסתבר יש אחות ואחיינים וקשיים כלכליים עם סירה שהם גדלו בה. מסתבר שגם להיות אוונג'ר וסלב לא מספיק עוזר כשמנסים לקבל הלוואה מהבנק:-( מודה שלא כזה מעניין אותי החיים האישיים של סאם למרות שמצד שני כן נחמד לראות שיש לו עוד צדדים וחיים משלו. עד עכשיו הוא היה סיידקיק של קאפ יותר מבאקי אפילו מבחינת זה שלא היה לו שום סיפור רקע כמעט משלו. (אנחנו רק יודעים שהוא היה חייל ואיבד את השותף שלו ריילי באיזה משימה).
אז כן, נכנסים לחיים הפרטיים יותר של סאם. כי הוא כבר לא דמות משנית בעלילה של מישהו אחר אז הגיוני שנגלה עליו דברים.
וזה כאילו מתקשר לעלילה של "מותק בול באמצע" שאני גם רואה עכשיו בהתמקדות בכמה בנקים הם מניאקים. (למרות שלי תמיד מרגיש שבנקים מניאקים יותר כשהם מסכימים לתת הלוואות כי זה פשוט דרך לקחת הרבה יותר מאוחר יותר).
סאם קצת עיצבן אותי כשהוא התעקש שאחותו לא תמכור את הסירה של ההורים שלהם. היא בפועל צריכה לעבוד בזה ויש לה קשיים כלכליים. זה די מניאקי שהוא לא נותן לה לעשות את זה.
אני גם תהיתי לגבי ממה סאם השתכר בעבר. הנחתי שסטארק שילם להם משכורת בתור הנוקמים. קיוויתי שהוא שילם להם מספיק כדי שיהיה להם לעזור לקרובי משפחה.
אני לא אתפלא אם טוני היה שמח לתת לכולם המון כסף, אבל כולם היו יותר מידי צנועים ואציליים בשביל להסכים לקבל הרבה כסף. מעצבנים.
קצת לא היה לי ברור מה הקטע שלו עכשיו מבחינת תעסוקה. כנראה הוא פשוט שכיר חרב של הצבא. בהתחלה זה היה נראה לי מוזר. אבל אז נזכרתי שהצבא האמריקאי באמת מעסיק חברות אבטחה פרטיות שהן בעצם שכירי חרב.
חוצמזה לסאם יש חבר מהצבא בשם טורס שחוקר איזה קבוצת אנרכיסטים עם סימן של יד ומסכות שאהבו יותר את התקופה שבזמן הבליפ. ומי שמנהיג אותם הוא חזק במיוחד? כאילו הוא העיף שם אנשים כאילו הוא גם חייל על עם הסירום הזה?
אהבתי את טרוס הזה. נחמד כזה. ופחדתי שהוא ימות בקטע קרב ההוא, אז אני שמח שהוא לא מת.
תכלס קשה לי שלא להסכים עם הקבוצה ההיא שבעד עולם בלי גבולות. אני גם יכול מאוד להבין למה הם אהבו יותר את העולם בזמן בליפ. הרי בטח היו דברים טובים בזה שכמות האוכלוסייה קטנה. נגיד כמות הרופאים לחולים נותרה זהה, אבל כמות מיטות החולים לכמות אוכלוסייה הכפילה את עצמה. וכבר כשראיתי את אנדגיים חשבתי שזה בטח היה צריך להיות משבר עולמי כשלאחר 5 שנים שהעולם התרגל לכמות מסויימת של אוכלוסיה אז פתאום בבת אחת האוכלוסייה הכפילה את עצמה.
אני שמח שכאן מתייחסים לכל הבעיות של זה (לעומת בספיידרמן רחוק מהבית ששם התייחסו לעניין רק באופן הומוריסטי.

*אגב, כאן זה חודשים אחרי הסנאפ אז מעניין אם זה עדיין לפני אירועי ספיידרמן רחוק מהבית או כבר אחרי. (זה מאוד חשוב כי הרי תהיה הופעת אורח של ספיידרמן בפרק האחרון :-P:
והממשלה החצופההההההההה הזאת אחרי ששכנעו את סאם "לעשות את הדבר הנכון" ולתת את המגן של קאפ למוזיאון יצרו להם קפטן אמריקה משלהם מה נראה להם??????:-[ וזה נראה ילד כאפות שעף על עצמו ולא גיבור על בכלל!!! אל תגע במגן!!!!!!!!!!!!!!! זה של סטיב סאם ובאקי בלבד!!!!!!!
אני מניחה שזה מה שיגרום לבאקי לענות לסאם סופסוף ולהתאחד איתו. אף אחד לא נוגע במגן של הסטיב שלהם שלא ברשותו!!!
כן זה ממש מניאקי שאמרו לסאם שהמגן הולך לתצוגה במוזיאון ובסוף נתנו אותו לגיבור על חדש.
אומנם אני רוצה שהפוקוס של הסדרה יהיה הרבה יותר על באקי וסאם, אבל אני ממש מקווה שנגלה גם יותר על העניין הזה. מי זה הבחור החדש הזה? האם יש לו כוח על? מה גרם לממשלה פתאום לעשות קפטן אמריקה חדש? האם זה כבר היה בתכנון כשעשו את כל הטקס שבו שמו את המגן במוזיאון או שחשבו על זה אחר כך? האם הרעיון הוא שהוא ממש ילחם ברעים או רק יהיה סוג של נער פוסטר?
ומעניין אם זה מה שיגרום לסאם להחליט שהוא צריך להיות קפטן אמריקה?
ממש בא לי לבדוק מי השחקן שמשחק את הבחור הזה אבל אני נזהר מספוילרים.
ועכשיו שוב שבוע לחכות אעהאעעעעעע די עם העינוי הזה מארוול;-(
בשלב הזה זה עוד לא מרגיש סיוט סיני במידה שזה היה עם וונדהויז'ן.
כשבאקי והבחורה בדייט דיברו על יורי והבן שלו והיא אמרה שאין מילה להורה שאיבד את הבן שלו, אז אני זוכרת ששמעתי דיאלוג בדיוק כזה כבר בסדרה או סרט אחר (או יותר? מרגיש לי משהו נפוץ) וגם אז וגם עכשיו חשבתי - ובכן בעברית זה נקרא הורה שכול. וזה עצוב שזאת מילה כ"כ שגורה בעברית.
גם אני ישר חשבתי על כך שבעברית יש מילה לזה. ועצוב כי זה לא מקרי שיש לנו מילה לזה.
איך באמת הוא קיבל את החליפת פלקון והפך להיות אוונג'ר?
באמת מרגיש שהיית אמורה לזכור כי לא ראית ממזמן. אבל מצד שני ראית המון ברצף אז הגיוני שתשכחי וזה לא שהיה לך הרבה זמן לחשוב על כל סרט.
אז כמו שעדי אמרה החליפה הזאת היא בעצם במקור כלי של צבא ארה"ב (בעולם הזה). ב"קפטן אמריקה: חייל החורף" לסאם אין החליפה הזאת כי כמובן זה רכוש צבאי. אבל סטיב ונטשה פורצים לבסיס צבאי כדי לגנוב אותה כדי שהוא יוכל לעזור להם (לא ממש רואים אותם עושים את זה רק אומרים שהם יעשו את זה ואז יש לו את זה).
בסוף הנוקמים: עידן אולטרון רואים שהוא מצטרף לנוקמים ויש לו את חליפת הפאלקון. אני מניח שזה לא שהוא שמר את החליפה שסטיב גנב בשבילו מהצבא אלא שטוני קנה אותה בשביל שהוא יוכל להשתמש בה או בנה לו אחת חדשה. והוא גם כנראה הוסיף לה דברים כי החל מ"קפטן אמריקה: מלחמת אזרחים" גם יש בה את red wing שזה הרחפן הקטן יותר שהוא יכול לשלוח. וגם די הרבה כלי נשק מוטמעים שלא זכור לי שהיו בגרסה המקורית.


אז למה לא עשו כזה בישראל? אנטישמים :-P:
 

didalf

Well-known member
כן, מה לכל הרוחות? כאילו זה היה פרק טוב ובניה טובה אבל יש לעונה רק 6 פרקים אז זה די משמעותי שבאחד שלם הם לא נפגשים. אפילו לא ממש הכינו את הקרקע לזה שהם יפגשו. אם הם לא נפגשים בכלל גם בפרק השני אני שולח מכתב כועס.
אה אני בטוחה שבפרק הבא הם כבר יפגשו אחרת זה יהיה מוגזם.

אוקי, אז נראה שאת ולונה די משוכנעות שהוא מת. אני ממש לא. המוות של סטיב נראה לי דבר משמעותי מידי בשביל שפשוט לא נראה לא את המוות שלו ולא את ההלוויה שלו. (כי זה בפירוש לא הייתה הלוויה אלא טקס זיכרון. בהלוויה לרוב קוברים מישהו {או שולחים את ההוכחה שיש לו לב לשיט באגם}).
כיוון שהסיכוי שכריס יחזור אפילו לסצנה אחת הוא אפסי לדעתי אז אני לא חושבת שנראה את המוות שלו.
לדעתי הוא מת לא מזמן יחסית ובגלל זה עכשיו סאם מעביר את המגן שלו למוזיאון.

הדרך האחרת שהוא מכפר על דברים התגלתה בדרך מצחיקה יותר - זה שהוא תפס את הסנאטורית ההיא שעבדה עם היידרה. ולפי החוקים עם הפסיכולוגית אמור לעשות את זה בלי לעבור על החוק ובלי לפגוע באף אחד. וכמובן שהוא הפר את שני הדברים האלו. ואז הכלל השלישי של מה שהוא אמור לעשות לומר שהוא כבר לא חייל החורף אלא הוא ג'יימס ביוקאנן בארנס. עם חיוך.
חחח כן איך אהבתי את השיחה עם הפסיכולוגית הוא היה קצת ציני וזה היה מצחיק וגם מה שאמרת איך שהוא לא עבד לפי החוקים. והחיוך המזוייף הזה שהוא עשה בסוף:-D||מאוהב|

האמת שלא חשבתי על זה שבאמת "חייל החורף" זה השם קוד שהיה לו כשהוא היה רע והגיוני שזה משהו שהוא ישאיר מאחור עכשיו שהוא כבר לא חייל שטוף מוח של היידרה. אז יהיה מעניין אם הסדרה תאמר משהו על למה בשם הסדרה הוא עדיין משויך עם השם הזה. האם ימשיכו לקרוא לו בשם הזה?
כן אני גם חושבת שזה מוזר קצת ששם הסדרה זה בעצם שם שהוא לא רוצה יותר שום קשר אליו. צריך לקרוא לזה "הפלקון וכבר לא חייל החורף".

הדייט שלו באמת היה מצחיק וחמוד. אני מניח שאם הקשר היה הופך לאינטימי אז בשלב מסוים הוא היה צריך לחשוף שהזרוע שלו עשויה ממתכת. אבל אולי בעולם של מארוול פרוטזות בטכנולוגיה כזאת הן כבר לא דבר כזה לא סביר.
אני הייתי מקבלת את זה:-P:
נראה לי אבל הבעיה בלחשוף את היד יותר מהקטע שהיא ממתכת זה בטח שהסיפורים עליו ידועים גם אם הפנים אולי פחות אז ברגע שרואים את היד יודעים שזה הוא.

משהו מאוד מעניין שגילינו כאן זה שיש לו אחות. וייתכן שהיא עדיין בחיים כי בעוד שהוא התייחס לזה שההורים שלו מתו הוא לא התייחס אליה כאל מנוחה. אז מעניין אם יש לו קשר איתה? מעניין אם יש לה צאצאים ואם יש לו קשר איתם? הגיוני שהם אמורים לדעת שהוא חזר לעולם כי זה בטח דבר די מפורסם. אבל אולי הם לא רוצים קשר עם הדוד שחשבו שמת כגיבור וחזר לעולם בתור נבל. ויכול להיות שהוא לא רוצה קשר איתם כי הוא חושב שהוא יכול להזיק.
בכל מקרה זה מעניין שגם לו וגם לסאם יש אחות ויכולה להיות כאן הקבלה מעניינת.
וואי כן אני גם חשבתי על זה שהוא אמר שיש לו אחות לא בזמן עבר האם זה אומר שהיא עדיין בחיים? אבל זה שיכול להיות שיש לו אחיינים ומשפחה זה לא חשבתייייי:-0 יאא עכשיו אני רוצה לדעת אם הוא ניסה ליצור קשר איתם ומה קרה עם זה!!!!!!

גם אני ישר חשבתי על כך שבעברית יש מילה לזה. ועצוב כי זה לא מקרי שיש לנו מילה לזה.
כן בדיוק זה:-(

*אגב, כאן זה חודשים אחרי הסנאפ אז מעניין אם זה עדיין לפני אירועי ספיידרמן רחוק מהבית או כבר אחרי. (זה מאוד חשוב כי הרי תהיה הופעת אורח של ספיידרמן בפרק האחרון :-P:
לפי מה שראיתי באינטרנט וונדהויז'ן היה כשלושה שבועות אחרי הבליפ, סאמבקי שישה חודשים, וספיידרמן שמונה חודשים. אז טכנית ספיידרמן בעתיד עדיין.
מה שגורם לי לתהות האם סאם או מישהו יתייחס לוונדה בשלב מסויים. אני חוששת שלא:-(

אז למה לא עשו כזה בישראל? אנטישמים :-P:
נכוןB-|
 

nerdkey treky

Active member
סאם קצת עיצבן אותי כשהוא התעקש שאחותו לא תמכור את הסירה של ההורים שלהם. היא בפועל צריכה לעבוד בזה ויש לה קשיים כלכליים. זה די מניאקי שהוא לא נותן לה לעשות את זה.
אני מסכים, סאם מתעקש כי זה חלק אחרון מההורים שלו והוא לא היה 5 שנים בשביל לקחת חלק בזה (ואולי גם לפני כן כי הוא נמלט מהחוק), אבל לאחותו קרו דברים במהלך השנים הללו והיא מנסה להמשיך הלאה. הוא חוזר משום מקום ומפעיל לחץ עליה, זה מקשה על העניינים.
בכמה בנקים הם מניאקים.
זה מה שאני כתבתי
גם אני ישר חשבתי על כך שבעברית יש מילה לזה. ועצוב כי זה לא מקרי שיש לנו מילה לזה.
מקרה יחסית נדיר שבעברית יש מילה אך באנגלית אין.
באמת מרגיש שהיית אמורה לזכור כי לא ראית ממזמן. אבל מצד שני ראית המון ברצף אז הגיוני שתשכחי וזה לא שהיה לך הרבה זמן לחשוב על כל סרט.
אז כמו שעדי אמרה החליפה הזאת היא בעצם במקור כלי של צבא ארה"ב (בעולם הזה). ב"קפטן אמריקה: חייל החורף" לסאם אין החליפה הזאת כי כמובן זה רכוש צבאי. אבל סטיב ונטשה פורצים לבסיס צבאי כדי לגנוב אותה כדי שהוא יוכל לעזור להם (לא ממש רואים אותם עושים את זה רק אומרים שהם יעשו את זה ואז יש לו את זה).
בסוף הנוקמים: עידן אולטרון רואים שהוא מצטרף לנוקמים ויש לו את חליפת הפאלקון. אני מניח שזה לא שהוא שמר את החליפה שסטיב גנב בשבילו מהצבא אלא שטוני קנה אותה בשביל שהוא יוכל להשתמש בה או בנה לו אחת חדשה. והוא גם כנראה הוסיף לה דברים כי החל מ"קפטן אמריקה: מלחמת אזרחים" גם יש בה את red wing שזה הרחפן הקטן יותר שהוא יכול לשלוח. וגם די הרבה כלי נשק מוטמעים שלא זכור לי שהיו בגרסה המקורית.
יפה. לונה, לא זכרת את זה? @Lhuna3
 

Lhuna3

Well-known member
עכשיו רק אני חושב שזה יהיה גילוי מדהים אם בסוף העונה נגלה שהוא באמת חי על הירח מסיבה כלשהי.
וואי מדהים לגמרי! (אבל האופציה היא רק שנגלה שזה קרה. לצפות ממש לראות אותו כמו שעדי אמרה זה כל כך לא ריאלי, שזה ממש להזמין לעצמנו אכזבה.)
הדרך האחרת שהוא מכפר על דברים התגלתה בדרך מצחיקה יותר
זה באמת גרם לי לצחוק.
אני גם יכול מאוד להבין למה הם אהבו יותר את העולם בזמן בליפ.
אז מה בעצם אתה אומר?
שת'אנוס צדק?! :ROFLMAO:
זהו אתה אמרת את זה עכשיו! ולא מעניין אותי שהתכוונת שרק מבחינות מסוימות אין תירוצים, ניק אמר שת'אנוס צדק |פטיש|
ממש בא לי לבדוק מי השחקן שמשחק את הבחור הזה אבל אני נזהר מספוילרים.
נכון בגלל זה ועוד דברים אסור לבדוק את הקאסט.
באמת מרגיש שהיית אמורה לזכור כי לא ראית ממזמן. אבל מצד שני ראית המון ברצף אז הגיוני שתשכחי וזה לא שהיה לך הרבה זמן לחשוב על כל סרט.
לונה, לא זכרת את זה?
אני באמת מצפה ממכם בשלב זה להפסיק להגיב בהשתוממות על כל דבר שאני לא זוכרת.
אני לא זוכרת גם דברים הרבה יותר חשובים ומעניינים מאיך האוונג'ר הכי לא מעניין קיבל את החליפה שלו.
אבל תודה לעדי ולניק על התזכורות.
מה שגורם לי לתהות האם סאם או מישהו יתייחס לוונדה בשלב מסויים. אני חוששת שלא:-(
נכון :-(
 

Lion_Heart

Well-known member
קודם כל, באקי...למה אתה עושה את זה לעצמך?;-( , אהבתי את האקשן, ואני עדיין אוהב את באקי!
אני היחיד שחושב שבסוף נגלה שהוא לא הרג את הצעיר האסייתי? משהו בעובדה שלא הראו את זה ממש קורה נראה לי מוזר (כמובן, שהסיכויים שאני טועה, גדולים), אני חושב, אגב ש קפטן אמריקה גרסה 2.0 (U.S.AGENT , אגב) הוא הנבל במסיכה שכיסח לסוכן המסכן ההוא את הצורה,רק השערה, ואני ממש רוצה אינטראקציה בין סם ל ג'יימס(באקי) ביוקאנןן בארנס (שם נהדר)
 

nerdkey treky

Active member
למה אתה עושה את זה לעצמך?
למה אתה מתכוון? על כך שהוא בטיפול? או שהוא עזב דייט מגניב (צוללות!) בלי להגיד כלום?

עלתה בי המחשבה שאיזה מגניב אם הם היו משחקים צוללות בזמן שהם צופים בסרט צוללות (עם ליאם ניסן) בעודם נמצאים בתוך צוללת.
 

Lion_Heart

Well-known member
למה אתה מתכוון? על כך שהוא בטיפול? או שהוא עזב דייט מגניב (צוללות!) בלי להגיד כלום?

עלתה בי המחשבה שאיזה מגניב אם הם היו משחקים צוללות בזמן שהם צופים בסרט צוללות (עם ליאם ניסן) בעודם נמצאים בתוך צוללת.
אני מתכוון,למה הוא בקשר עם האדם שאת בנו הוא רצח לכאורה
 

LeR@nch

Well-known member
אהבתי מאוד! ההתחלה הייתה אחת מסצנות האקשן הטובות ביותר שיצא לי לראות ב-MCU, זה היה יכול להיות אדיר לראות את זה בקולנוע. אני שמח מאוד שסאם ובאקי מקבלים את המקום שלהם בחזית לאחר שנים שלחמו לצד הגיבורים הגדולים ויהיה מעניין לראות מה מתוכנן להם בפרקים הבאים. לדעתי זה היה חכם מאוד להציג את מה שעבר על שניהם מאז שחזרו מהבליפ ושלאורך כל הפרק הם היו בנפרד זה מזה. קיבלנו רקע על כל אחד מהם, יותר פוקוס על החיים האישיים - זה נהדר בעיניי שסדרות הטלוויזיה מאפשרות את מה שבסרטים לא היה סיכוי שנוכל לראות. בשורה התחתונה פרק בכורה מצוין. רק חבל שגם פה יש 5 דקות של קרדיטים בסוף, אפילו שהם ממש יפים
 

didalf

Well-known member
אני מתכוון,למה הוא בקשר עם האדם שאת בנו הוא רצח לכאורה
אה כי זה חלק מתוכנית הכפרה שלו.

זה נהדר בעיניי שסדרות הטלוויזיה מאפשרות את מה שבסרטים לא היה סיכוי שנוכל לראות
ממש|כן|
במיוחד כשמדובר בדמויות המשנה האהובות עליי שלא קיבלו מספיק פוקוס עד כה וכל מה שחלמתי עליו זה כזה פוקוס עליהן.
 

Lhuna3

Well-known member
מתה מזה:-D
1616266000965.png
אני לגמרי חוששת שיש מצב שכשהרגשתי שהחיוך שלו מזכיר לי מישהו זה היה את זה... :-D
 
למעלה