פאו גאסול עובר ללייקרס

lirandr

New member
הלייקרס לא צריכים שום קיד...

קובי הוא לא קלעי טהור, הוא צריך את הכדור ביד שלו, הוא לא צריך מישהו שיבוא ויגיד לו לאן לרוץ בהתקפה. בנוסף, קיד כבר זקן ופחות אטרקטיבי לטריידים.
 
מסכים

ולמרות שדעתי על ההשוואה בין בראיינט לג'ורדן ידועה, במקרה הזה כן כדאי ללמוד מניסיון העבר - מה שקובי הכי צריך לצידו זה SF דומיננטי, והרכב הגנתי משלים. גאסול אמנם Pכ וכמעט C, אבל אני חושב שהאופי שלו מאוד יתאים לקבוצה שבנויה סביב קובי, כי הוא לא PF מהסוג שמהווה את התחנה האחרונה כמו בוזר או מלון.
 

ה מרקיז

New member
ושוב נוכחנו לדעת שאם רוצים בלייקרס

לבצע טרייד אסור שאף אחד יידע מזה ואסור לשמועות לפרוח.. כך היה עם שאקיל, באטלר, אריזה ועכשיו גאסול. אלה טריידים שרק אחרי שנחתמו ידענו עליהם. היו אינספור שמועות בעבר על טריידים אפשריים על אודום שבסוף לא יצאו לפועל. לדעתי ההרכב האידיאילי הוא כזה שאריזה פותח בסמול ואודום או וולטון מחכים כמחליפים ראשונים.
 
מה עם קיד?

עברו כבר כמה ימים מאז שהודיע על רצונו לעזוב, בדרך כלל בשלב זה צצות איזה 10 שמועות ביום על טרייד אפשרי, עדיין לא שמעתי שמועה אחת!
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הפרסומים האחרונים אומרים

שקיד כנראה יאלץ לחכות לסוף העונה. למרות רצונו לעזוב הנטס לא ממש ממהרים בנושא וכיוון שמועד ההעברות האחרון חל ב-22/02 ככל הנראה שקיד והנטס יפספסו את ההזדמנות ויחכו לפגרה בסוף העונה.
 
למעלה