פאו גאסול עובר ללייקרס

WOW

הלייקרס מפחידים ברגע שביינום חוזר - היריבות עם הסלטיקס חוזרת .... לא מבין איך הדובים מסתפקים בחוזה נגמר ושתי בחירות דראפט של סיבוב ראשון ושיקאגו שכל כך משוועת לגבוה איכותי עם משחק פנים לא חטפה אותו
 
עוד טרייד קטן של הגריזליס

The Memphis Grizzlies have reportedly traded F/C Stromile Swift to the Avir (Nets
) in exchange for F/C Jason Collins
 

Itai7

New member
יופי של טרייד

סוף סוף יהיה מספר 4 נורמלי בלייקרס! בובה של חיזוק.
 

ThEgReEnKiNg

New member
וואו אם זה נכון

הלייקרס מפחידים אותי עם ביינום אודום ברייאנט וגאסול - מועמדת חזקה חזקה חזקה לאליפות.
 

stevey1

New member
ואאאאאאאאאאאאאאווווווווווווווווווווווווו

 

7liel7

New member
Damn

חתיכת טרייד! אני מתחיל לחשוש שה"לוס אנג'לס בראיינט" מתחילה להיראות כמו קבוצה... זה באמת חיזוק רציני!
 

QuickSilverAviv

New member
בעוד חודשיים נראה מה יהיה

ואני מכתיר רשמית את הנהלת הגריזליס בתור חבורה של טיפשים חסרי תקנה.
 

ThEgReEnKiNg

New member
הגעתי למסקנה

ששום כוכב גדול לא עבר תמורת מה שהוא באמת שווה , כנראה שזה לא אפשרי. גאסול,גארנט,קרטר,אייברסון ויש עוד.
 

SHNIK

New member
גארנט עבר בדיוק בתמורה למה שהוא שווה

הטרייד של גארנט כמדומני שבר שיא של מספר שחקנים ובחירות דראפט בתמורה לשחקן בודד : 7 (טלפייר, גרין, גומז, ג'פרסון, ראטליף ושתי בחירות סיבוב ראשון עתידיות) , בהתחשב בכך שהוולבס קיבלו ארבעה צעירים מוכשרים (כאשר אחד מהם פרנצ'ייז פלייר אפשרי), חוזה שמן מסתיים ושתי בחירות דראפט עתידיות, ללא חוזה רע אחד, ניתן לאמר שהטרייד הזה טוב עבורם..., זה שהעונה הם חלשים מאוד לגמרי לא אומר דבר על איכות הטרייד הזה, צריך עוד מס' שנים בשביל לגלות את האמת... שניק.
 

ThEgReEnKiNg

New member
יודע מה , צודק!

אבל קרטר ואייברסון רחוק רחוק ממה שהם שווים.
 

ykay

New member
מסכים+שיקגו פשוט מפספסים כל הזדמנות שניתנת לה

 

SHNIK

New member
הזוי

גאסול בתמורה לקערת בוטנים, פשוט לא יאמן..., במסג' בורדס של הלייקרס בREALGM ניתן לאתר הודעות של חבר'ה שמשוכנעים שמיץ' קיופצ'אק הוא אלוהים (כן, אותו מיץ' קיופצ'אק שכמעט ולא היה מוכן לוותר על כלום בשביל לצוות לקובי סופרסטאר ובסופו של דבר ציוות לקובי סופרסטאר בתמורה ל...כמעט כלום...) באשר לממפיס : מישהו שם התחלק על השכל (אגב, ג'רי ווסט עדיין שם?, אחרת אני קצת פחות אתפלא, שהרי הוא יכול להיות אחלה אינסיידר עבור הלייקרס...), נראה לי שהם הולכים על הדראפט הקרוב בגדול, ראשית עם הטרייד הזה ולאחר מכן עם הטרייד של סטורמייל סוויפט בתמורה לLVP של הליגה בשנים האחרונות לטעמי, ג'ייסון קולינס (אפילו שיקולים חוזיים אין פה כמעט, לשניהים חוזים רעים שמסתיים בקיץ 2009...), נראה שמישהו בממפיס פשוט קשה לראות את מינסוטה כל כך נמוך וחושק במקומם, חבל על רודי גיי... שניק.
 

cache

New member
מאזן הכוחות במערב השתנה

חברות וחברים, הטרייד הזה הוא לא סתם עוד טרייד, אם חשבנו שבוסטון ניסו להרכיס קבוצת אינסטנט (כלומר, במכה, במהירות, תוך ענה אחת בלבד), אז הלייקרס הולכים על טורבו אינסטנט (תוך חצי עונה). לליקרס יש חצי עונה להתכונן, ביינום יבריא וחשוב מכך, גאסול מצטרף, ולפתע קובי מחייך. הטרייד הזה משנה את פניי המערב, לפתע בוסטון לייקרס נשמע אקטואלי ואף ראלי. הספרס צרכים להיות מודאגים ועוד יותר מודאגים הם הסאנס שהתקשו לנצח את הלייקרס השנה גם בלי גאסול. בוא נחכה יום יומיים, רק כדי להקל ולאמת את הטרייד הכי ביזיוני בתולדות ממפיס, הם פשוט החליפו שחקן בבדיחה. מה השלב הבא, קיד יעבור לליקרס בעד וולטון?
 

Puskas

New member
לא בדיוק אינסטנס...

בעוד שבוסטון הביאה 2 סטארים מזדקנים..,הלייקרס הביאו את גאסול שהוא עוד בשיאו וגם קובי עוד בשיאו...וכמובן שביינום עוד ילד.. אז ככה שבעוד שהקבוצה הנוכחית של הלייקרס רק תשתפר בשנתיים הקרובות בזכות הניסיון שביינום וגם וויאצ'יץ' יצברו (והם כבר עכשיו טובים),אצל הסלטיקס הכל רק יתחרבן בשנתיים הקרובות כשריי אלן כבר לא יעמוד בפציעות ויהיה סוג של שאק שמשחק אולי חצי עונה...וגארנט כבר לא יהיה בלתי עציר.. לדעתי עוד 3 שנים מקס'..הסלטיקס יהיו משהו כמו שהקאבס היום..קבוצה חביבה עם סטאר אחד מרכזי (פירס) וחבורה של נגרים שעובדים בשבילו..(רונדו,פרקינס וביג בייבי).
 

cache

New member
מסכים, אבל...

אין ספק שתכולת החיים של הסלטיקס הנוכחית קצרה מזו של הלייקרס, על הנייר כלומר. הסלטיקס יכולים לתת שלוש שנים נפלאות עם הכוכבים וצוות מסייע צעיר ואתלטי. הלייקרס כמו שאמרת צעירים יותר, אך יש לי תחושת בטן שגם תכולת החיים שלהם תהיה קצרה. אין לי דרך להסביר זאת, אינטורציה. אני לא בטוח שקובי יהיה בלייקרס עוד שנתיים, יש לי תחושה שהלייקרס לא יהיה התחנה האחרונה שלו בליגה. ואם נודה באמת הלייקרס בניגוד לבוסטון שבנויה על שלוש כוכבים וראית איך הם מנצחים את דאלאס ללא גארנט אפילו, הלייקרס זה קובי, קובי, קובי. אפשר לדבר עד מחר על ביינום ואפשר להינות מאד שנתיים של פישר ואני לא ירחיב בדיבור על אודום או וולטון, הלייקרס זה קובי ואם הוא עוזב אז כל הבנייה הזו לא תהיה שווה דבר וחצי דבר.
 

Puskas

New member
שנתיים קובי מאיים בעזיבה

אבל רק מסיבה אחת..והיא שהוא רצה עוד סטאר לידו.. עכשיו הוא קיבל את גאסול..השאלה זה איך הם יסתדרו יחד.. הרי כשקובי ושאק קיבלו 2 כוכבים נטולי אגו לידם (פייטון ומלון) אז הם לא עשו כלום.. עכשיו קובי מקבל את גאסול שהיה רגיל המון שנים להיות מנהיג בממפיס.. אם הוא וקובי יורידו אגו קצת וישתפו פעולה בצורה מושלמת אז הלייקרס יהנו מאוד וגם וויאצ'יץ' וביינום יקבלו סביבה מעולה לצמוח בה.. אבל אם יהיה שם את האגו של קובי+גאסול יביא את האגו ממפיס איתו..אז אני מהמר שסוף עונה כבר קובי יילך..
 

cache

New member
קובי יעזור למזרח...

אני באמת ובתמים מאמין שאם קובי רוצה לזכות באליפות, עליו לעבור לקבוצה מהמזרח. לצערו מהמערב לא תבוא הישועה עבורו, אפילו עם החיזוק של גאסול. לגאסול אין הרבה אגו, יתרה מכך הוא לעולם לא היה בנוי להיות מנהיג, אני חושב שהוא ישמח להפוך למפסר שתיים בקבוצה, יוריד ממנו קצת לחץ ואחריות, בכלל המשחק שלו לייד קובי אמור להפוך קל יותר. ובכל זאת אני לא חושב שהלייקרס מספיק טובים, כמו צריך עוד סטאר לידו, ונכון שהוא איים כבר שנתיים לעזוב, אני בכל זאת חושב שהוא יעזוב למזרח, זאת הדרך היחידה שלו להגיע לגמר ומשם הכל יכול להיות. גארנט הבין את זה, ם ריי אלן, קובי יראה, ילמד ויסיק מסקנות.
 
למעלה