ערן מה עם הבריקולטה?

אבי ז

New member
ערן מה עם הבריקולטה?

אל תשאיר אותנו במתח,אשמח לקבל התרשמות ולו חלקית.
 

carmonle

New member
אין מה להיות במתח, הרבה כבר נאמר

ונכתב על מכונה זו שהינה מובילה. כמו שניתן היה לראות המכונה נכנסה לפעילות מידית וחוברה לתשתית שהוכנה עבורה. המכונה חוברה למקור מים מסונן אבנית אולם צינור הניקוז לא חובר (אין תשתית מוכנה לכך והיה נדרש צינור באורך 3.5 מטר על השיש עד לכיור. במקום צינור ניקוז קיבלה המכונה הגבהה והנני משתמש במיכל נירוסטה לצורך הניקוז (התקנה מועדפת על אישתי). באשר לאיכות האספרסו "מדהים" ואין כל בעיה לשחזר מוצר מעולה ואיכותי כאשר יש לך את הציוד המתאים: מכונה ומטחנה, וקפה טרי ואיכותי שנטחן טרם השימוש בו. באשר להקצפה, כמות קיטור נדיבה ביותר ואני עדיין צריך להתאמן על מנת להגיע להקצפה המושלמת ללא הרתחת החלב. ערן
 

dansharon

New member
הקצפה בבריקולטה

אני החלפתי את פיית ההקצפה המקורית בפייה שרכשתי מ chriscoffee. משום מה הפייה אינה מופיעה כרגע באתר. הפייה שרכשתי בעלת שני חורים זעירים בזווית כהה. זמן ההקצפה ארוך משמעותית מההקצפה בפייה המקורית. כעת אני יכול להקציף בצורה מעולה כמות לכוס קפוצ'ינו קטנה. (ראה תמונה בשירשור הקודם). החיסרון בפייה שבהקצפת כמות גדולה של חלב, התהליך קצת ארוך ועדיף להשתמש בפייה המקורית. המלצה נוספת לבעלי הבריקולטה, אני החלפתי (בעזרתו של רם) את המשפך של הקפה. לטעמי, במשפך המקורי, החור של יציאת הקפה הוא קטן מידי. כאשר האספרסו סמיך, החור הקטן מפריע לזרימה חלקה במשפך ופוגע במרקם הסופי בכוס. היו לי בועות קטנות בתוך הקרמה. כעת לאחר ההחלפה, המרכם פשוט מופלא.
 

אבי ז

New member
הפיה החדשה של כריס?

האם מדובר בפיה החדשה או הישנה ? יש שוני בצורה ובביצועים ,וכמו כן האם שלחו לארץ?הבנתי שהוא לא שולח מחוץ לארה"ב.אשמח לשמוע עוד על השינויים שעשיתה לבריקולטה. בתודה אבי
 

efratizv

New member
פיית הקצפה מ- chriscoffee

קוטר החורים בפיה הנ"ל קטן מאוד דבר הגורם ליציאת קיטור במהירות יותר גבוהה ובכמות יותר קטנה (יותר "כח" הקצפה למשך זמן יותר ארוך). חשוב מאוד לנקות את החורים מדי פעם בעזרת קיסם עץ אפילו אם לא נראה שהם סתומים. אני עשיתי כך והופתעתי מהשינוי לטובה. אגב, chriscoffee אינו מוכר יותר את הפייה הנ"ל אלא רק ללקוחות שקונים ממנו מכונה.
 

dansharon

New member
תמונה

משמאל הפיה מכריס. מימין הפיה המקורית. צר לי על חוסר האסתתיקה. לפני שקיבלתי את הפיה החדשה, סתמתי את אחד החורים בפיה המקורית ע"י קיסם עץ. ההקצפה היתה קלה יותר עם חור אחד בלבד.
 

yuvalp2003

New member
רם, מה עמדתך בנושא?

1. החלפת פית ההקצפה לפיה שנמכרת בכריס? 2. החלפת המשפך למשפך אחר?
 

אבי ז

New member
ויכוח אקדמי כיון שלא ניתן להשיג את

החלק. משיחה עם כריס הוא לא מוכר את החלק יותר בכלל.בגלל מחסור אלה רק מוכר מכונות אם החלק מורכב. עדיין מוכר את הראש הישן שאמור להתאים לאיסומק.
 

אבי ז

New member
תוספת

ככל הניראה אגב החלק מיוצר באיטליה ע"י חברה בשם יורו 2000
 
למעלה