ערים?

shayCn

New member


 

TopSound

New member
אני מתקשה לבחור שיר הלילה...

אף שיר לא מתיישב לי טוב.

 

TopSound

New member
לילה של הרהורים, לילה של מחשבות...

לילה כזה שאתה לא מוצא את המקום שלך.
אני מדלג משיר לשיר כבר דקות ארוכות, אבוד משו.

ומה איתך? מה את עושה ערה בשעת בוקר מוקדמת זו?
 
למעלה