ערים?
T TopSound New member 7/12/13 #8 לילה של הרהורים, לילה של מחשבות... לילה כזה שאתה לא מוצא את המקום שלך. אני מדלג משיר לשיר כבר דקות ארוכות, אבוד משו. ומה איתך? מה את עושה ערה בשעת בוקר מוקדמת זו?
לילה של הרהורים, לילה של מחשבות... לילה כזה שאתה לא מוצא את המקום שלך. אני מדלג משיר לשיר כבר דקות ארוכות, אבוד משו. ומה איתך? מה את עושה ערה בשעת בוקר מוקדמת זו?
T TopSound New member 7/12/13 #10 לילה מפגר אינדיד הוא התחיל במועדון רועש ונגמר במינצ'וס לילי בדיקסי בחמש לפנות בוקר, ואז הגשם התחיל לשטוף את רחובות תל אביב. http://www.youtube.com/watch?v=NaNO7Ypkz80
לילה מפגר אינדיד הוא התחיל במועדון רועש ונגמר במינצ'וס לילי בדיקסי בחמש לפנות בוקר, ואז הגשם התחיל לשטוף את רחובות תל אביב. http://www.youtube.com/watch?v=NaNO7Ypkz80