מסוף כרמלית
New member
ההתייחסות שלי הייתה לאייקון של 846האוכלוסיה כיום מתעוררת. ניתן להתחיל הכל מחדש.
התגובה הכי מעניינת שקיבלנו בהפגנה הייתה: "אבל זה קיים כבר שנים.. מה נזכרתם עכשיו?"
ההתייחסות שלי הייתה לאייקון של 846האוכלוסיה כיום מתעוררת. ניתן להתחיל הכל מחדש.
התגובה הכי מעניינת שקיבלנו בהפגנה הייתה: "אבל זה קיים כבר שנים.. מה נזכרתם עכשיו?"
אה חחההתייחסות שלי הייתה לאייקון של 846
וגם מבחר כזה.....ההתייחסות שלי הייתה לאייקון של 846
יש כזה למשל....עם אוכולוסיית הטכניון זה לא היה אפקטיבי
יש לך פרטים נוספים לגבי זה?כשלמדתי בטכניון, האגודה פנתה באמצעות אגד
למשרד התחבורה להשוואת התעריף בין קו 784 ל-970. משרד התחבורה השיב בשלילה....
רכז התחבורה באס"ט פנה באמצעות הפקח מאגדיש לך פרטים נוספים לגבי זה?
נשמע מעניין מאוד.
תודהרכז התחבורה באס"ט פנה באמצעות הפקח מאגד
שהיה אחראי על הטכניון (ואיש מאוד נחמד בפני עצמו) למשרד התחבורה, כך שהפנייה נעשתה ע"י אגד וביוזמה משותפת. כעבור מס' שבועות (אם אני זוכר טוב) התקבלה תשובה שלילית ממשרד התחבורה. אני מדבר על לפני למעלה מ-4 שנים.
הגענו גם ל-NRG מעריבלראשונה: הפגנה נגד אפליית מחירי הנסיעה
בכותרת "ההגה של אגד בידיים של החרדים", מחו המפגינים נגד המחירים היקרים אותם נדרשים הנוסעים בתחבורה הציבורית לשלם שעה שעל קווי אוטובוס הנוסעים בשכונות חרדיות משלמים פחות - הרבה פחות http://www.news1.co.il/Archive/001-D-260500-00.html
אולי הדרך הנכונה היאלראשונה: הפגנה נגד אפליית מחירי הנסיעה
בכותרת "ההגה של אגד בידיים של החרדים", מחו המפגינים נגד המחירים היקרים אותם נדרשים הנוסעים בתחבורה הציבורית לשלם שעה שעל קווי אוטובוס הנוסעים בשכונות חרדיות משלמים פחות - הרבה פחות http://www.news1.co.il/Archive/001-D-260500-00.html
בגלל זה הם לא עוצרים באזורים חילוניים.אולי הדרך הנכונה היא
שכל החילונים שזקוקים לנסיעה יסעו רק בקווי המהדרין, יעלו בקבוצות גדולות - ישבו בדיוק איפה שלא נוח לחרדים (נשים מקדימה, גברים מאחורה). ואז כשלחרדים יהיה לא נוח עם זה, הם כבר ידרשו את השוואת המחירים, רק שהחילונים יחזרו לנסוע בקווים שלהם.
קודם צריך לשכנע את הציבור החילוני לעבוראולי הדרך הנכונה היא
שכל החילונים שזקוקים לנסיעה יסעו רק בקווי המהדרין, יעלו בקבוצות גדולות - ישבו בדיוק איפה שלא נוח לחרדים (נשים מקדימה, גברים מאחורה). ואז כשלחרדים יהיה לא נוח עם זה, הם כבר ידרשו את השוואת המחירים, רק שהחילונים יחזרו לנסוע בקווים שלהם.
כתבה על הנושא מערוץ 2:לראשונה: הפגנה נגד אפליית מחירי הנסיעה
בכותרת "ההגה של אגד בידיים של החרדים", מחו המפגינים נגד המחירים היקרים אותם נדרשים הנוסעים בתחבורה הציבורית לשלם שעה שעל קווי אוטובוס הנוסעים בשכונות חרדיות משלמים פחות - הרבה פחות http://www.news1.co.il/Archive/001-D-260500-00.html
להשתתפות בפעילויות הבאות, הצטרפו:ערוץ 2: האוטובוסים ה"סודיים" של החרדים: בחצי
ערוץ 2: האוטובוסים ה"סודיים" של החרדים: בחצי מחיר בישראל פועלים לא מעט קווי אוטובוס נסתרים: קווים בינעירוניים שמחיר הנסיעה בהם זול בהרבה. הסיבה שאין כמעט מידע על הקווים האלה היא פשוטה מאד: הם מיועדים רק לציבור החרדי. "אגד" מסרו בתגובה: "בעקבות פניית חדשות ערוץ 2 חידדנו את הנהלים למוקדנים במוקדי השירות" קישור לכתבה: http://www.mako.co.il/news-israel/e...d21004.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=786102762
"סיבות היסטוריות"ערוץ 2: האוטובוסים ה"סודיים" של החרדים: בחצי
ערוץ 2: האוטובוסים ה"סודיים" של החרדים: בחצי מחיר בישראל פועלים לא מעט קווי אוטובוס נסתרים: קווים בינעירוניים שמחיר הנסיעה בהם זול בהרבה. הסיבה שאין כמעט מידע על הקווים האלה היא פשוטה מאד: הם מיועדים רק לציבור החרדי. "אגד" מסרו בתגובה: "בעקבות פניית חדשות ערוץ 2 חידדנו את הנהלים למוקדנים במוקדי השירות" קישור לכתבה: http://www.mako.co.il/news-israel/e...d21004.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=786102762
החרדים הפעילו קווי הסעות עצמאיים, ואם אגד"סיבות היסטוריות"
זה לא שוק חופשיהחרדים הפעילו קווי הסעות עצמאיים, ואם אגד
תעלה את המחיר - הם יחזרו. בדיוק כמו שבאלעד הם מימנו לעצמם קווי אוטובוס מתחרים לאגד תעבורה לא ממזמן. אגד יודעת את זה ומתמחרת את זה זול. זה הכל. לפני כעשור בערך היו קווים כאלה מגן וורשה בבני ברק, על בסיס קהילתי (וככה אין בכך הפרת החוק). אח"כ אגד גילו את הפוטנציאל. בקיצור -שגם החילונים יתאגדו בקהילות, יעשו הסעות וכו' ואז אגד תוריד להם ל-24 שקל לנסיעה.... בנתיים אני רואה את קווי המהדרין מתמלאים מדי יום ביומו, ונכון לעכשיו לא ידוע לי על הסעות חרדיות. עוד דוגמא? להדר גנים בפתח תקווה אסור! להכניס רכבי הסעות מכל סוג שהוא -כלומר, אף אחד בקהילה לא מכניס רכבי הסעות. בתמורה - אגד ודן העלו את התדירות של הקווים לאלעד וירושלים, ודן העלתה את התדירות לב"ב.. עניין של שוק חופשי... אגד הסבירה את הנ"ל^ טוב מאוד למשרד התחבורה. עכשיו תורה להסביר את זה לציבור -החרדים בקהילות ויפעילו הסעות בלעדיה, אז היא לוקחת מחיר נמוך...
זה בדיוק מה שאני מסבירזה לא שוק חופשי
זאת תחבורה ציבורית. הבנת?
שאלות למשרד התחבורה:ערוץ 2: האוטובוסים ה"סודיים" של החרדים: בחצי
ערוץ 2: האוטובוסים ה"סודיים" של החרדים: בחצי מחיר בישראל פועלים לא מעט קווי אוטובוס נסתרים: קווים בינעירוניים שמחיר הנסיעה בהם זול בהרבה. הסיבה שאין כמעט מידע על הקווים האלה היא פשוטה מאד: הם מיועדים רק לציבור החרדי. "אגד" מסרו בתגובה: "בעקבות פניית חדשות ערוץ 2 חידדנו את הנהלים למוקדנים במוקדי השירות" קישור לכתבה: http://www.mako.co.il/news-israel/e...d21004.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=786102762
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.