ערב מבורך

ערב מבורך

זה פשוט מזל שאני יכול להיות פה אתכם כי הפלסטינים ממש בעיקביות מנסים להוריד אותי מהכביש פעם זה קורה לפני שאני עובר ופעם אחרי (היריות אם לא הבנתם) אתמול נסעתי אחרי שכן שלי והוא וחברה שלו נפגעו פצועים קשה כרגע אז החבל מתהדק ואני מקווה שאני אוכל לחזור ולהתפנק אתכם כל ערב אז הערב הזה הוא ערב טוב ובא לי לנצל אותו
 

לבונה

New member
O-O .......בוודאי זה די מפחיד..

לעבור כזו חוויה.. איחולי בריאות לפצועים. תשמרו על עצמכם - ושה` ישמור אתכם.
 
למעלה