אה היית עם רועי פרי ואילת...
R roikeman New member 8/9/04 #42 סמינר קובי! קבוצה 3 שליטה! אותי את לא מכירה, אבל דפדפתי קצת בארכיון, כתבת המון פעם! תהני בפורום ושנה טובה
סמינר קובי! קבוצה 3 שליטה! אותי את לא מכירה, אבל דפדפתי קצת בארכיון, כתבת המון פעם! תהני בפורום ושנה טובה