המפוזרת מכפר אזר
New member
אוהו, בכל פעם שמישהי לא
מתחנחנת לכיוון הגברים מהפורום ההוא, יוצא לו הצ'חצ'ח ומכה במייל שוביניזם פופולארי מאוד בפורומים בסגנון ההוא. נו, מה לעשות? לא נבראתי כדי להיות נחמדה אל זכרים מסוגכם. אין מה לעשות. ושוב אנחנו חוזרים לסגנון שמותר רק לבנים, חס ושלום שאיזו נקבה תענה לכם. אגב, עניין להגיב אליך ואל טיפוסים דומים לך אין לי בכלל, זה לא נכתב למענך, אלא למען כל שאר הצופים שונאי המפוזרת [ויש פה כמה חוץ ממך].
מתחנחנת לכיוון הגברים מהפורום ההוא, יוצא לו הצ'חצ'ח ומכה במייל שוביניזם פופולארי מאוד בפורומים בסגנון ההוא. נו, מה לעשות? לא נבראתי כדי להיות נחמדה אל זכרים מסוגכם. אין מה לעשות. ושוב אנחנו חוזרים לסגנון שמותר רק לבנים, חס ושלום שאיזו נקבה תענה לכם. אגב, עניין להגיב אליך ואל טיפוסים דומים לך אין לי בכלל, זה לא נכתב למענך, אלא למען כל שאר הצופים שונאי המפוזרת [ויש פה כמה חוץ ממך].