ערב טוב וקסום

ערב טוב וקסום

כל שנה שיש "שבוע הספר" אני מביטה בספרים שלי, פעם הייתי "תולעת ספרים" עכשיו לצערי הפכתי לשרשור, מה שאומר שאני קוראת פחות, וחבל לי מאד אבל הבוקר בטרם יצאתי לחנות לבדוק מה לקנות נפל לידי שוב הספר KAMA SUTRA -קאמה סוטרה ספר צבעוני ויפה שקניתי לא מכבר אז אני מביאה לכם פרק דוגמא , האמת היה לי קשה לבחור כי יש בו פרקים לרוב אבל זה פרק עם מתכון מתוך קאמה סוטרה כל הזכויות שמורות כמובן וזה בתרגום אלישע בן מרדכי שיקויים המגבירים את כח הכבר במשגל ערב קסום ערב מופלא מליאור
ערבב מעט פלפל-צ'אבא בחלב מתוק והוסף :מעט שורש האוצלא או זרעי ה סנסויירה או זרעי רוקסבוגינה , תמצית מצמח הבאדיסראםמיץ ה קיוטי והשיריקה. בליל של גבעולי אספרגוס דבש וצמח הדבקון, פרי ה פראמנה ספינוסה חלב מתוק בו בושל אבר מינו של תיש, תערובת של דבש, סוכר וג'יי, בחלקים שווים . כל אחד משיקויים אלו יגביר את כח הגבר לאין שיעור. ביצי אנקור כתושות, ביחד עם חלב מתוק, יתנו לגבר כח לספק נשים רבות. תערובת של פלפל-צ'אבא ודבש , או בשר ציפור טרף ודבש, או צמח הווג'רניאי ואבקת גיר, או גלעין המנגו הכתוש וקליפת עץ הסיאוס, תערובות אלו, הנמשחות על הלינגה, יהפכוהו לגזע עץ שראשו אינו שח ארצה. חשוב לדעת: אין להשתמש בשיקוי, לעורר אהבה או להגביר את כח הגבר למשגל באופן היכול לפגוע בבריאות, או אם השיקוי דורש הריגת חיה או מעשה מכוער. השיקויים הטובים לגבר הם אלו שאינם מזיקים לבריאות ואינם פוגעים בדת ובמסורת
 
אז כבר = גבר

וגם שסגרתי את ההדגשה קפץ לי הערב טוב שלי למעלה אז תסלחו לי נכון? ליאור
 

אלמרה

New member
ומה מוצע לאישה?

כלומר ללינגה שלה? בטח אבק כוכבים כתוש ברוזמרין או משהו...
 
דפקא לא אבק כוכבים כתוש ברוזמרין

למרות שלטעמי זה יכול להיות מעניין אבל זה לא לפי קאמה סוטרה חשבתי להשאיר משהו למחר אבל אבל אם שאלת אז.. כי אשה שגבר מענג אותה לא זקוקה לשום שיקוי ועצם ההנאה הוא השיקוי ומה מה שבעצם מוצע ללגינה שלה זה בגבר שמענג אותה ואז אין עליה עבורו. קולה ישמע בקריאתו של ציפור הקוליקא דבריה משקה אלים לשומע, לזיעתה ניחוח המושק, הדבורים מרחפות מעליה כאילו הייתה פרח רווי צוף. שדיה מלאים ומוצקים כפרי עץ האגס, כאילו היו שני ספלי זהב הפוכים על פיהם שעיטורם בניצן סמוק, הפיטמות. בתנאים מסויימים ביחוד שהגבר עייף לאחר שכמה פעמים הגיע לפורקן ( יש גברים שהלגינה שלהם ישאר זקוף עד ללא קץ) יכולה האישה ליטול את היוזמה לעיתים בעשותה זאת היא נמשכת לשינוי ולחידוש שבמצב. שני מצבים קיימים : כאשר האשה תוך כדי משגל מטפסת על גופו של הגבר בלי להפסיק את קצב המשגל, או כאשר היא נוטלת את תפקיד הגבר מלכתחילה. במקרה השני היא ניגשת לגבר חיוכייה מלבבים והיא לוחצת את שדיה אל חזה הגבר ומנשקת את גופו ברוך, כשם שהוא נוהג לנשקה בפיטמוטיה כדי להביא לריגוש תוך שהיא לוחשת "אתה כובש את ליבי וגופי ועכשיו אני רוצה לחבוש אותך עד שתתחנן לרחמים!" ומכאן היא תביא את המשגל עד סופו המהנה
 

אלמרה

New member
זאת אומרת שההודים כבר למדו

לזיין? חשבתי שהם רק כותבים סיפורי לינגה וטוחנים זנבות עכברים ומערבבים את זה עם נקטאר המופק מאשכי זבובים.
 
לא יודעת אם הם למדו

האמת שהעיקר במה שכתבתי הוא כמובן מהספר אבל פה ושם הכנסתי אני מילים שלי מהמערב כמובן מה שגרם לך לבילבול, אני חושבת לפי מה שקראתי בספר, הם באמת חיים משיקויים משונים , אבל לפי הספר גברים ניתן למיין לשלושה סוגים בהתאם לגודל הלגינה : ארנב פר רמך נשים ניתן למיין לשלושה סוגים לפי גודל היוני: אילה סוסה פילה כך שיש לנו שלוש אפשרויות לזוגות תואמים בגודל אברי המין ושש אפשרויות לזיווג במידות לא תואמות משגל של פר ואיילה או בין רמך וסוסה נחשב למשגל על משגל בין רמך ואיילה באופן הנכון הינו משגל על עילאי משגל בין ארנב וסוסה או בין פר לפילה נחשב למשגל דל ככל שהמשגל הינו מהנה יותר כך הוא מוצלח יותר כך שניתן למיין גברים ונשים גם לפי עוצמת הפורקן המיני שלהם חלש,בינוני, וחזק ... וגם לפי אורך הזמן הנדרש לגבר ולאשה להגיע לפורקן... לילה טוב ליאור
 
תשמעי הצטרפות מיקרים [מלכת טרוויה]

הוד מעלתך
במסגרת עבודתי פינתי דירה בצפון ת"א של זוג זקנים אללה ירחמו שנפתרו לקוח של שלא חי בארץ קנה את הדירה . זרקתי הכל מלבד ספרים ,את הספרים ארזתי ב4
והדבקתי בסרט דביק [איטום מלחמת המפרץ נשאר הרבה עודף ] והנחתי במרפסת ,במקביל חיפשתי חנויות שקונות ספרים ,וזה לא עלה יפה אז השארתי אותם במרפסת עד שאחליט יום אחד אני בא לדירה ואני רואה על הארגזים מונח הספר קמה סוטרה איך הוא יצא מאיפה הוא בא אין לי מושג אבל לקחתי אותו הביתה וישבתי לקרוא ,לאחר עשרים דקות סגרתי אותו הלכתי לחדר של הבן שלי בה13 + גבר גבר נתתי לו אותו ואמרתי עד גיל 18 אני רוצה שתדע בעלפה את כל התנוחות ברור ! הבן אלף מסתכל מחזיר לי ואומר קראתי כבר אצל חבר עזוב עזוב
 
אז אני מבינה מכך

שלקחת את הספר הבייתה כי אורו עיינך ואז גילית שבן ה-13+ מכיר את כל התנוחות עוד הרבה לפנייך ומה זה עשה לך? ליאור
 
שיו איזה גבר שבגברים יש לנו פה,

ממש מעורר קנאה. שיו כזה כאילו....... מפוזרת - השיווווווו לא יוצא לה מהמערכת מהערצה.
 
יש לך זיכרון קצר

הבן שלך אתמול שיחק עם הפרחה הקטנה של השכנה ,אופס הפוך ! בחברות ציניות הולכת לכל הכיוונים
 
יש לי סיפור מעניין בשבילך סולטנון

בטוח תאהב אבל לא עכשיו , אמא שלי שתחייה ותהייה בריאה מחכה לי היום . לביקור וחיבוק וארוחה טעימה, אתה יודע? היא גם מפולין פעם פעם אולי תהייה תרנגולת צלויה שוחה ביין משובח ורוזמרין מעל יום טוב סולטנון שמור עליו ליאור
 
סליחה?????????????????../images/Emo46.gif

הבת של אודרי היא ממש, אבל ממש לא הפרחה הקטנה של השכנה, או של השכונה, או בכלל. זאת כבר יודעת כמה ילדים יהיו לה, באיזה תחום היא תעשה תואר שני, וכמה פעמים בשבוע הם יעשו סקס.
 
ועכשיו הבהרה:

לא התייחסתי לבנך כשעשיתי שיו. התייחסתי לאביו שגאה מאוד ללמד ילד בן שלוש עשרה את רזי הקמה סוטרא. את בני אני מוציאה עכשיו מן המערכת, לעולם לא אדבר עליו יותר , ואתה לא תיגע בו. עד הילדים. ברור לך? הציניות שלי, לאעולם לא מכוונת לילד. זה ברור?
 
תורידי את הטונים שלך את לא מדברת

לבעלך . ומי את שתתטיפי לי מה להראות לבן שלי ? ומי את שדברי אלי בציניות עשיתי לך משהו רע ? לרגע לא חשבתי שדיברת לבן שלי ! אני לעומת זאת לא מוציא את הבן שלי מהמערכת ואמשיך לספר ולכתוב מה שבא לי וגם לחנך אותו איך שבא לי בלי הציניות שלך ובלי הערס וצעקות שלך . המשפט אתה לא תיגע בו היה מיותר- זה ממש בינינו . אין שום קשר לילדים פה ובשום מקום .
 
למעלה