ביגוש, זה מזכיר לי את הימים
הראשונים שקנינו את האופה. כל היום היה ריח של לחם בכל הסביבה. חילקנו לחברים,זללנו,כיבדנו ונהננו. מבטיחה לך,זה יעבור
אבל,בינינו,אין כמו ריח של לחם טרי ישר מהאופה. לילה טוב. בתיאבון. אגב, אצלינו,משאירים לי תמיד את הנשיקות. הכי טעים.