ערב ומה מכינים?

pirge

New member
ביגוש, זה מזכיר לי את הימים

הראשונים שקנינו את האופה. כל היום היה ריח של לחם בכל הסביבה. חילקנו לחברים,זללנו,כיבדנו ונהננו. מבטיחה לך,זה יעבור
אבל,בינינו,אין כמו ריח של לחם טרי ישר מהאופה. לילה טוב. בתיאבון. אגב, אצלינו,משאירים לי תמיד את הנשיקות. הכי טעים.
 

bigjack

New member
פירגה אני בטוח ויודע שזה יעבור../images/Emo6.gif

בנתיים זה כיף של התרגשות והתלהבות ראשונית.....לא כל כף מהלחם כמו מהקלות שזה בא
את מכירה אותי ויודעת טוב שאני עושה לחמים פי אלף יותר טובים ללא המכשיר.....אבל מי כמוך יודע שעם האופהמ זה משהו אחר לגמרי מבחינת הקלות והפשטות.
 

pirge

New member
אני תמיד המלצתי על המכשיר. הוא

מרגש ומלהיב. אכן. אז תהנו ותשתף אותנו בפלאיו.
 
../images/Emo41.gif שוש, רציתי להביא לתשומת לבך

שבסדנאות הפורום (און ליין) יש סדנא להכנת סמבוסק של AL55, אבל כשנכנסים לקישור הסדנא היא לא לסמבוסק אלא לפריקסה. אם תוכלי לתקן את הטעות.
 
למעלה