ערבי שהציל ילדים ישראלים.

One Echoe

New member
זו היא כוונתי.

קראי הודעתי בשנית, תוך כדי התייחסות להתנהגותם כבני אדם.
 
../images/Emo60.gif יש בעיתיות בדבריך

לא דווקא בהקשר הזה, אתה פשוט נותן למקרה בודד אחד להכליל את כל הערבים והרי אתה רואה ע"י הפיגועים שלהם שזה לא נכון.
 

One Echoe

New member
אני גם רואה את מה שהיהודים עושים.

אז? זה הקיצוניים שבהם, עם כמה אחוזים של תמיכה.. אני רק מנסה להגיד לך, במקום שהדת שיבשה לך את השכל, כנראה, שהם בני אדם.
 

s a r a h13

New member
../images/Emo10.gif

אני בכיתי כשראיתי את זה. האב אמר לתקשורת. "הילד שלי לא איים או הווה סכנה לצה"ל, אני לא מבין למה זה הגיע לו, הוא רק הלך לקנות ממתק בכסף שקיבל מתנה, תרמתי לאותם ילדים כי זה לא עניין פוליטי, זה עניין אנושי." כמה נכון. כמה אני מעריצה אותו על זה. כל הכבוד לו.
 
../images/Emo45.gifבאמת דבר מדהים.

יש לנו הרבה מה ללמוד מהמשפחה האצילית הזאת
תודה ענקית בשמי.
 
הממ.... אז?

נגיד שהם לא קיבלו כסף עבור התרומה: אוקיי, יש כזה דבר ערבי שמאלני או ערבי שמבין בתקשורת. אז יש ערבי אחד שתרם את איברי בנו בשביל להציל ישראלים, למרות שישראלים הרגו את בנו. אז מה??? על כל אחד כזה יש מיליון ערבים שתומכים בטרור. מה זה חשוב אם יש אחד שונה? גם יש הרבה מאוד יהודים שמוכנים לתרום את האיברים שלהם במותם לערבים - בעצם, כשיהודים מתים ואיבריהם נתרמים אז לא מבחינים בין ערבים ליהודים בכלל. אז יש ערבי אחד שהסכים גם לא להבחין. אז מה?
 

One Echoe

New member
אזמה?

את מקשיבה לעצמך? ישראלים הרגו את בנו, והוא תרם את האיברים לישראלים. ואת אומרת אזמה? אין על כל אחד כזה מיליון שתומכים בטרור. יש לך הוכחות לזה? זה לא אחד שונה, יש אצלהם המון כאלה.או ערבי שמבין בתקשורת. אז יש ערבי אחד שתרם את איברי בנו בשביל להציל ישראלים, למרות שישראלים הרגו את בנו. אז מה??? על כל אחד כזה יש מיליון ערבים שתומכים בטרור. מה זה חשוב אם יש אחד שונה? גם יש הרבה מאוד יהודים שמוכנים לתרום את האיברים שלהם במותם לערבים - בעצם, כשיהודים מתים ואיבריהם נתרמים אז לא מבחינים בין ערבים ליהודים בכלל. אז יש ערבי אחד שהסכים גם לא להבחין. אז מה? ומהצד היהודי יש די ההיפך, רובכם גזעניים שונאי ערבים. ושיהיה ברור שאני מדבר על ערבים ישראליים בלבד. יהודים לא תרמו לערבים בחיים איברים.
 
דבר ראשון אני בן

ודבר שני מה שאני רוצה להגיד זה שמה זה חשוב שערבי הסכים לתרום את האיברים של הבן שלו ליהודים, זה מקרה יוצא מהכלל שלא מעיד על הכלל.
 
למעלה