עצוב לי

הזוייה

New member
עצוב לי

אתם יודעים מה הכי עצוב לי היום?יום הזיכרון. זה לא המוסיקה המלנכולית שמתנגנת כל היום ברדיו. זה לא החברים שנהרגו לי זה לא שעמדתי בצפירה ובטקס וקיבלתי צמרמורת. זה הלהיות לבד עם עצמי פתאום. אל תכעסו שאני קצת קוטרית, בא לי פשוט לשפוך הכל ואין לי למי פתאום.
 

night mistress

New member
את לא חייבת להיות לבד..

בשביל מה יש חברים? ומשפחה?
 
למעלה