עצוב לי
אתם יודעים מה הכי עצוב לי היום?יום הזיכרון. זה לא המוסיקה המלנכולית שמתנגנת כל היום ברדיו. זה לא החברים שנהרגו לי זה לא שעמדתי בצפירה ובטקס וקיבלתי צמרמורת. זה הלהיות לבד עם עצמי פתאום. אל תכעסו שאני קצת קוטרית, בא לי פשוט לשפוך הכל ואין לי למי פתאום.