עצה בבקשה!!
קניתי נעליים ממוכר יחסית חדש באיביי. היה רשום שמחיר המשלוח הוא $37 דרך PRIOPITY MAIL. שילמתי והכל, אתמול המוכר שולח לי מסר שאיביי לא חישבו נכון את עלות המשלוח וזה בעצם $56!! והוא כבר שלח את הנעליים רוצה לשלוח לי חשבונית על ההפרש. זה מקובל? הוא לא היה אמור לשאול אותי לפני המשלוח אם זה מקובל עליי לשלם עוד $17?
קניתי נעליים ממוכר יחסית חדש באיביי. היה רשום שמחיר המשלוח הוא $37 דרך PRIOPITY MAIL. שילמתי והכל, אתמול המוכר שולח לי מסר שאיביי לא חישבו נכון את עלות המשלוח וזה בעצם $56!! והוא כבר שלח את הנעליים רוצה לשלוח לי חשבונית על ההפרש. זה מקובל? הוא לא היה אמור לשאול אותי לפני המשלוח אם זה מקובל עליי לשלם עוד $17?