ענת (אוסף של קטעים)

ענת (אוסף של קטעים)

ממש ישן, אבל מצאתי עכשיו, וזה נגע בי מחדש. אני חושבת, שאת מהות השקר, והיופי, והאכזבה, והכיעור בכלל, המון המון רגשות מעורבבים. האהבה שלי אלייך היא – כמו משקעים בכוס קפה. ~ היו רגעים שהרגשתי איתך בטוחה, אפילו יותר מכל אחד אחר. איתך הייתי פיה שקופה לכודה בתוך בקבוק שביר של בדולח היינו מטיילות בפנטזיות שלנו, בעצם רק שלי, שלג וירח וכל השאר ואני הייתי מרגישה לבד לבד בעולם וביחד ביחד, כאילו הראש שלי מ ת ה פ ך. ~ איתך תמיד היתה הרגשה של כמעט. ~ ממבט ראשון את נראית כמו הבן אדם שאפשר לסמוך עליו יותר מכל אחד אחר, את רכה ונעימה ויש לך מבט מחבק, מכל הצרות שלי הייתי בורחת אלייך, כלוב מרופד בזהב וכסף. כל מילה שלך, כל מבט, כל נגיעה היו מהפנטים עכשיו אני יודעת, שזו בכלל לא באמת את, ורק בדמיונות שלי התאהבתי ובכל זאת אני לא מניחה לעצמי ~ הפרידות ממך היו הדבר הכי קשה ומסקרן ומכעיס ועצוב ויפה ופורח בעולם, כי זה כאילו פתחת את הכלוב ואמרת לי - צאי אני לא צריכה אותך יותר מאסתי בך, ציפור מחמד שלי. ~ כמו הודיני סגור ונעול בשבעה מנעולים בתוך הים תמיד נמשכתי נורא לסכנות ואת-אני תוקעת בי סכינים מכל צד לראות אם אצליח לחמוק גם עכשיו, ועד כמה אני יכולה לאהוב אותך, עד כמה אני יכולה לסלוח. גם הודיני, מת בסוף.
 

Polydine

New member
../images/Emo103.gif

חינני. אהבתי ביותר - הראשון, השלישי והאחרון. לרביעי יש תחושה קלה של פספוס, כאילו המשפטים ארוכים מדי, והפסיק בשורה הכי-אחרונה תוקע אותה קצת, אני חושבת ששבירה תתאים שם יותר אם את רוצה ליצור עצירה במשפט. זה מעורר מחשבה. [השיר]
 
../images/Emo42.gif../images/Emo96.gif../images/Emo13.gif

זה נראה מאוד בוסרי פשוט כתיבה על בשביל להוציא, ומהר מהר, וכמה רעיונות טובים שלא יהיו, זה קצת מתפספס מתוך הרגשה שאין פה השקעה להפוך את זה למשהו חזק. חלק לפעמים קצת חוזר על עצמו, בגלל האורך, וכשמבינים שזו אותה דמות שמדברים עליה. בראשון מרגישים ממה שכתבתי למעלה, על הפיספוס, אבל אהבתי את הסוף השני טיפה לא קשור, קצת אחר, ואני אל בטוחה איך להגיב עליו, כי אני לא יודעת עד כמה מורגש שם הפסיפוס ההוא השלישי קטן מדי. אולי כדאי למזג אם משהו אחר ולשכתב ואולי סתם לכתוב לו משהו הרביעי נגמר באופן מהיר מדי. כל המשפטים האחרונים לא סגורים ונותנים הרגשה של דברים שהברחת מהלשון (או האצבעות) לפני שייכתבו בחמישי ושישי פחות מרגישים מהמ שכתבתי למעלה נהנתי לקרוא.
 
למעלה