לוסי המקורית
New member
ענייניי ירושה :
ענייניי ירושה :
סבא של בעלי היה נשוי לשניים בעירק - ללא גירושים מאשה אחת בן נ' ז"ל ( אבא של בעלי) נשוי ולו אשה י' שתבד"לחיים ארוכים (אמו של בעלי) מאשה שניה בן א' לא נשוי וללא ילדים ובת פ' נשואה ושלוש בנות הבן נפטר לפני3 חודשים לא השאיר צוואה אבל בהיותו מאושפז שכיב מרע (?)צוואה בעל פה בפני אחת הבנותיה של פ' שבעלה עורך דין והוא כתב את זכרון הדברים כחודש לפני שהנ"ל נפטר לאמור: המוריש לה חלק נכבד מהירושה חלק לאחותו פ' וחלק לאיזו אישה שלא ניהלה איתו משק בית לכן לא ידועה בציבור. ושום דבר ל 2 האחיות הנותרות בתצהיר בבית משפט המשפחה של בעלי לא הוזכרה כלל. אחרי כחודש מאותו יום שנכתב זכרון דברים א' נפטר ורק אז נאמר ליתר האחיות שהן אינן זכיות לכלום כי יש צוואה בעל פה שהותיר המנוח בפני אחת הבנות שבעלה עודרך דין .... יש לציין שבמשך חודש ימים הנ"ל החזיק בזכרון האחיינית היורשת... הרחיקה את האם מיתר האחיות וכך נוצר נתק כאשר פורסם בעיתון על דבר הירושה 2 האחיות שלא קיבלו כלום הביעו התנגדות לדבר הירושה. ואז... פנו לאמא של בעלי י' , לבעלי ולאחיו וביקשו מהם גם לתבוע את חלקם ב"ירושה" שאלתי היא: מה קורה עכשיו עם זה? האם גם לאמא של בעלי מגיע משהו מהירושה הגדולה שפ' השאיר? האם יש טעם לתבוע את חלקנו בירושה כמה יעלה לנו ? האם זה שווה ?? מדובר בסכום נכבד כולל של כ : 4. מיולן שקל הרבה שאלות פתוחות ולא יודעים מה להחליט. הרי גם אם חמותי תתבע אותם אז למעשה הבנות האלו היות והם מסוכסכים עם האם לא יקבלו כלום ....אז מה?? האם רק הנקמה מניע אותם?? זו רק השערה.... אשמח מאוד לקבל ייעוץ תודה
ענייניי ירושה :
סבא של בעלי היה נשוי לשניים בעירק - ללא גירושים מאשה אחת בן נ' ז"ל ( אבא של בעלי) נשוי ולו אשה י' שתבד"לחיים ארוכים (אמו של בעלי) מאשה שניה בן א' לא נשוי וללא ילדים ובת פ' נשואה ושלוש בנות הבן נפטר לפני3 חודשים לא השאיר צוואה אבל בהיותו מאושפז שכיב מרע (?)צוואה בעל פה בפני אחת הבנותיה של פ' שבעלה עורך דין והוא כתב את זכרון הדברים כחודש לפני שהנ"ל נפטר לאמור: המוריש לה חלק נכבד מהירושה חלק לאחותו פ' וחלק לאיזו אישה שלא ניהלה איתו משק בית לכן לא ידועה בציבור. ושום דבר ל 2 האחיות הנותרות בתצהיר בבית משפט המשפחה של בעלי לא הוזכרה כלל. אחרי כחודש מאותו יום שנכתב זכרון דברים א' נפטר ורק אז נאמר ליתר האחיות שהן אינן זכיות לכלום כי יש צוואה בעל פה שהותיר המנוח בפני אחת הבנות שבעלה עודרך דין .... יש לציין שבמשך חודש ימים הנ"ל החזיק בזכרון האחיינית היורשת... הרחיקה את האם מיתר האחיות וכך נוצר נתק כאשר פורסם בעיתון על דבר הירושה 2 האחיות שלא קיבלו כלום הביעו התנגדות לדבר הירושה. ואז... פנו לאמא של בעלי י' , לבעלי ולאחיו וביקשו מהם גם לתבוע את חלקם ב"ירושה" שאלתי היא: מה קורה עכשיו עם זה? האם גם לאמא של בעלי מגיע משהו מהירושה הגדולה שפ' השאיר? האם יש טעם לתבוע את חלקנו בירושה כמה יעלה לנו ? האם זה שווה ?? מדובר בסכום נכבד כולל של כ : 4. מיולן שקל הרבה שאלות פתוחות ולא יודעים מה להחליט. הרי גם אם חמותי תתבע אותם אז למעשה הבנות האלו היות והם מסוכסכים עם האם לא יקבלו כלום ....אז מה?? האם רק הנקמה מניע אותם?? זו רק השערה.... אשמח מאוד לקבל ייעוץ תודה