עניין במכרז הנתח"צ המהיר ים-ת"א

מצב
הנושא נעול.

9108701

New member
יש עוד פתרונות

שוב מילת המפתח: מ-ז-ו-מ-נ-י-ם שאין
לנו ! הכל זה רק עניין של כסף !!! זה הפתרון לכל תחלואי הכבישים.
יש עוד פתרונות
הפתרון הוא כסף במקום להשקיע על פרוייקטים מיותרים תעשו משהו גדי שחיי אדם ינצלו הם באים לבתי ספר עושים הדרכות כמה חשוב לנהוג טוב והכל טוב ויפה אבל לעשות את המינ' כדי שהכבישים יהיו יותר בטוחים הם לא עושים ותאמינו לי שאם הם היו רוצים כסף הם היו מוצאים מיד בסה"כ מדובר בחיי אדם לא בנוחות כמו הפרוייקטים של הרכבות למינהם
 
כל שיטות ההכשרה לקויות לטעמי.

יש עוד פתרונות
הפתרון הוא כסף במקום להשקיע על פרוייקטים מיותרים תעשו משהו גדי שחיי אדם ינצלו הם באים לבתי ספר עושים הדרכות כמה חשוב לנהוג טוב והכל טוב ויפה אבל לעשות את המינ' כדי שהכבישים יהיו יותר בטוחים הם לא עושים ותאמינו לי שאם הם היו רוצים כסף הם היו מוצאים מיד בסה"כ מדובר בחיי אדם לא בנוחות כמו הפרוייקטים של הרכבות למינהם
כל שיטות ההכשרה לקויות לטעמי.
אני מכריח את עצמי לעשות אחת לשנה השתלמות נהיגה-מונעת, בלי חוכמות, אני נרשם ומגיע. אני עוקב אחר המורים. חבל אך הם ואני לא זוכרים את כל התמרורים !!! ולמה אינגל'ה ??? כי התמרורים שבצידי הכבישים נראים מוזנחים וגוססים, כי גונבים אותם (אלומיניום זה יקר) ואז אנחנו לא רואים אותם טוב ושוכחים אותם !!! וחוצמיזה: השילוט בארץ לקוי ועתיר טעויות !!! המצב נורא !!! בוא אלי ואראה לך דוגמאות חיות בשטח !!! בשלט אחד כתוב: ירושלים 26 ק"מ. אתה נוסע עוד 4 ק"מ ושוב שלט: ירושלים 19 ק"מ. כנראה שעצם העובדה שעשיתי 5 יח' מתמטיקה בתיכון וקיבלתי 100 עגול עדיין לא מסייעת בידי להבין ש: 26 פחות 4 זה 19 !!! נו מילא...
 

טוארג

New member
אביתר דווקא אתה לא משתמש בתחצ....

שוב מילת המפתח: מ-ז-ו-מ-נ-י-ם שאין
לנו ! הכל זה רק עניין של כסף !!! זה הפתרון לכל תחלואי הכבישים.
אביתר דווקא אתה לא משתמש בתחצ....
אני לא מסכים איתך, ובצורה גורפת. כביש 6 הוא ברכה!!! אלוהים יודע איך הסתדרנו בלעדיו. השילוב המבורך הוא מערכת כבישים ברמה גבוהה ביחד עם תחבורה ציבורית ברמה גבוהה. לא כולם יסעו בתח"צ ולא משנה כמה טובה וזולה היא תהיה. לי למשל יש אוטו מליסינג שהחברה משלמת על הדלק שלו, אין לי שום סיבה לנסוע בתחבורה ציבורית. שום סיבה. אני רוצה להזכיר לך את הפקקים בשדרות הרצל ובשדרות הרצוג שהיו לפני פתיחת כביש בגין, שפשוט "פתח" את ירושלים: בעבר נסיעה מרמות-אלון עד מלחה היתה לוקחת בין 40 ל-50 דקות!!!!! הזיכרון שלך קצר מדי. כיום אותה נסיעה לוקחת 19-20 דקות מקסימום. (ואני מבקר במלחה תכופות ככה שיש לי מדד) אז בבקשה לפני שאתה מתבטא בצורה כל כך בוטה, תעצור רגע ותחשוב לפני שאתה מתלהם ומתחמם.
 
את המחיר על כביש בגין כולנו עוד

אביתר דווקא אתה לא משתמש בתחצ....
אני לא מסכים איתך, ובצורה גורפת. כביש 6 הוא ברכה!!! אלוהים יודע איך הסתדרנו בלעדיו. השילוב המבורך הוא מערכת כבישים ברמה גבוהה ביחד עם תחבורה ציבורית ברמה גבוהה. לא כולם יסעו בתח"צ ולא משנה כמה טובה וזולה היא תהיה. לי למשל יש אוטו מליסינג שהחברה משלמת על הדלק שלו, אין לי שום סיבה לנסוע בתחבורה ציבורית. שום סיבה. אני רוצה להזכיר לך את הפקקים בשדרות הרצל ובשדרות הרצוג שהיו לפני פתיחת כביש בגין, שפשוט "פתח" את ירושלים: בעבר נסיעה מרמות-אלון עד מלחה היתה לוקחת בין 40 ל-50 דקות!!!!! הזיכרון שלך קצר מדי. כיום אותה נסיעה לוקחת 19-20 דקות מקסימום. (ואני מבקר במלחה תכופות ככה שיש לי מדד) אז בבקשה לפני שאתה מתבטא בצורה כל כך בוטה, תעצור רגע ותחשוב לפני שאתה מתלהם ומתחמם.
את המחיר על כביש בגין כולנו עוד
נשלם... הכביש הזה רצח את הריאה הירוקה הגדולה בירושלים. גם כביש 6 עלה הון שלא מחזיר את ההשקעה. כבר דנים בביטול האגרה ובתמורה העלאת מחיר ליטר דלק ב- 6 אג' כדי לממן את הכביש שגזל את עמודי התאורה של כביש 90 בנושא התקציב. אולי לך כביש 6 עוזר אבל לי הוא רק מטרד עם כל השלטים המעצבנים שלו בדרך לתל-אביב. ואני ממשיך לנהוג לחיפה דרך כביש מס' 2 - כביש החוף וזה מצויין. אני חוזר במילא רק באמצע הלילה כך שבכביש החוף אין שום פקקים בשלוש בבוקר, אז למה לי לשלם 24 ש"ח ? על מה ? זה יותר מקופסה מרלבורו ! אני מגיע למלחה דרך כביש 1 הפנימי בירושלים ודרך תלפיות בלי בעיה. זה הרבה פחות קילומטראז' , חסכוני יותר ומפוקק רק לעיתים רחוקות ! אתה יודע מה ? כולם בבוקר חושבים שכביש בר-אילן פקוק אז הם נוסעים דרך כביש בגין, העירה. ומה אני עושה ? נוסע דרך כביש בר-אילן ומגיע העירה בציק !!!
 

טוארג

New member
אביתר יקירי להזכירך אתה לא קהל היעד

את המחיר על כביש בגין כולנו עוד
נשלם... הכביש הזה רצח את הריאה הירוקה הגדולה בירושלים. גם כביש 6 עלה הון שלא מחזיר את ההשקעה. כבר דנים בביטול האגרה ובתמורה העלאת מחיר ליטר דלק ב- 6 אג' כדי לממן את הכביש שגזל את עמודי התאורה של כביש 90 בנושא התקציב. אולי לך כביש 6 עוזר אבל לי הוא רק מטרד עם כל השלטים המעצבנים שלו בדרך לתל-אביב. ואני ממשיך לנהוג לחיפה דרך כביש מס' 2 - כביש החוף וזה מצויין. אני חוזר במילא רק באמצע הלילה כך שבכביש החוף אין שום פקקים בשלוש בבוקר, אז למה לי לשלם 24 ש"ח ? על מה ? זה יותר מקופסה מרלבורו ! אני מגיע למלחה דרך כביש 1 הפנימי בירושלים ודרך תלפיות בלי בעיה. זה הרבה פחות קילומטראז' , חסכוני יותר ומפוקק רק לעיתים רחוקות ! אתה יודע מה ? כולם בבוקר חושבים שכביש בר-אילן פקוק אז הם נוסעים דרך כביש בגין, העירה. ומה אני עושה ? נוסע דרך כביש בר-אילן ומגיע העירה בציק !!!
אביתר יקירי להזכירך אתה לא קהל היעד
של שני הכבישים האלה... כביש מס' 6 הוא דבר מבורך עבור אנשים הנוסעים מהמרכז צפונה.... ממודיעין לעפולה ב-80 דקות על כביש 6, לעומת 120 דקות לפחות בכביש החוף שבו הנסיעה מעצבנת וצפופה, אפילו מלחיצה משהו, לעומת כביש 6 שבו הנסיעה רגועה ובטוחה ונעימה, ואם אתה מנוי פסקל (ואני מנוי פסקל) אז אפילו המחיר לא היסטרי. זה לגבי כביש 6. לגבי כביש בגין, הוא משמש את הבאים משכונת רמות, גבעת זאב, ונוסעי כביש 443 (שמקצר ב-ה-ר-ב-ה את כביש 1 ועל זה אל תתווכח איתי בכלל) אל תוך ירושלים. זה כביש שמאפשר לחצות את העיר בדקות ספורות וללא רמזורים!!! זאת המטרה של כביש בגין. מכיוון שאתה לא גר קרוב לאחת מהכניסות שלו (מה לעשות... אל תכחיש. כביש בר אילן יותר קרוב אליך, אבל אתה לא מדגם מייצג, ורוב האנשים לא כמוך, להזכירך, רק ברמות ובגילה יש מ-א-ה א-ל-ף ת-ו-ש-ב-י-ם שרובם משתמשים בכביש הזה כל יום!!! וחוץ מהם יש עוד המון מתושבי מודיעין שעובדים בירושלים, ועוד לא נגעתי בנקודה ההפוכה! כמה מתושבי ירושלים עובדים בשפלה ונוסעים יום-יום לגוש דן??? רובם לא יסעו דרך כביש 1 בפקוק ויעדיפו את כביש 443 הפנוי יחסית (יחסית...) אגב, אם אני אצטרך לחזור באמצע הלילה מחיפה גם אני אבחר בכביש החוף, משום שהוא פנוי בשעות האלה, אבל... וזה אבל גדול: רוב שעות היום הקונבנציונליות כביש החוף עמוס, עצבני, צפוף ומעל הכל - מ ס ו כ ן!!! כמה תאונות יש על כביש 6 לעומת תאונות בכביש 2???? ולידיעתך, כביש 6 לא נבנה מתקציבי מדינת ישראל אלא מכספים פרטיים, ולכן הוא נבנה כל כך מהר. כביש איילון להשוואה, קצר בהרבה, ונבנה משנת 72' והוא עוד לא גמור בכלל.
 

טוארג

New member
ולידיעתך, לפני כמה שנים אותו כביש

אביתר יקירי להזכירך אתה לא קהל היעד
של שני הכבישים האלה... כביש מס' 6 הוא דבר מבורך עבור אנשים הנוסעים מהמרכז צפונה.... ממודיעין לעפולה ב-80 דקות על כביש 6, לעומת 120 דקות לפחות בכביש החוף שבו הנסיעה מעצבנת וצפופה, אפילו מלחיצה משהו, לעומת כביש 6 שבו הנסיעה רגועה ובטוחה ונעימה, ואם אתה מנוי פסקל (ואני מנוי פסקל) אז אפילו המחיר לא היסטרי. זה לגבי כביש 6. לגבי כביש בגין, הוא משמש את הבאים משכונת רמות, גבעת זאב, ונוסעי כביש 443 (שמקצר ב-ה-ר-ב-ה את כביש 1 ועל זה אל תתווכח איתי בכלל) אל תוך ירושלים. זה כביש שמאפשר לחצות את העיר בדקות ספורות וללא רמזורים!!! זאת המטרה של כביש בגין. מכיוון שאתה לא גר קרוב לאחת מהכניסות שלו (מה לעשות... אל תכחיש. כביש בר אילן יותר קרוב אליך, אבל אתה לא מדגם מייצג, ורוב האנשים לא כמוך, להזכירך, רק ברמות ובגילה יש מ-א-ה א-ל-ף ת-ו-ש-ב-י-ם שרובם משתמשים בכביש הזה כל יום!!! וחוץ מהם יש עוד המון מתושבי מודיעין שעובדים בירושלים, ועוד לא נגעתי בנקודה ההפוכה! כמה מתושבי ירושלים עובדים בשפלה ונוסעים יום-יום לגוש דן??? רובם לא יסעו דרך כביש 1 בפקוק ויעדיפו את כביש 443 הפנוי יחסית (יחסית...) אגב, אם אני אצטרך לחזור באמצע הלילה מחיפה גם אני אבחר בכביש החוף, משום שהוא פנוי בשעות האלה, אבל... וזה אבל גדול: רוב שעות היום הקונבנציונליות כביש החוף עמוס, עצבני, צפוף ומעל הכל - מ ס ו כ ן!!! כמה תאונות יש על כביש 6 לעומת תאונות בכביש 2???? ולידיעתך, כביש 6 לא נבנה מתקציבי מדינת ישראל אלא מכספים פרטיים, ולכן הוא נבנה כל כך מהר. כביש איילון להשוואה, קצר בהרבה, ונבנה משנת 72' והוא עוד לא גמור בכלל.
ולידיעתך, לפני כמה שנים אותו כביש
החוף שאתה כל כך מהלל אותו, לקח לי בנאדם שהיה קרוב אליי מאוד מאוד בגלל עומס התנועה שהיה עליו, לאור יום, ביחד עם עוד בנאדם. אתה מדבר ביהירות ואני באמת מרגיש שזה כמו להילחם נגד טחנות הרוח...
 
תשמ'ע: אני לא יכול להסכים איתך

אביתר יקירי להזכירך אתה לא קהל היעד
של שני הכבישים האלה... כביש מס' 6 הוא דבר מבורך עבור אנשים הנוסעים מהמרכז צפונה.... ממודיעין לעפולה ב-80 דקות על כביש 6, לעומת 120 דקות לפחות בכביש החוף שבו הנסיעה מעצבנת וצפופה, אפילו מלחיצה משהו, לעומת כביש 6 שבו הנסיעה רגועה ובטוחה ונעימה, ואם אתה מנוי פסקל (ואני מנוי פסקל) אז אפילו המחיר לא היסטרי. זה לגבי כביש 6. לגבי כביש בגין, הוא משמש את הבאים משכונת רמות, גבעת זאב, ונוסעי כביש 443 (שמקצר ב-ה-ר-ב-ה את כביש 1 ועל זה אל תתווכח איתי בכלל) אל תוך ירושלים. זה כביש שמאפשר לחצות את העיר בדקות ספורות וללא רמזורים!!! זאת המטרה של כביש בגין. מכיוון שאתה לא גר קרוב לאחת מהכניסות שלו (מה לעשות... אל תכחיש. כביש בר אילן יותר קרוב אליך, אבל אתה לא מדגם מייצג, ורוב האנשים לא כמוך, להזכירך, רק ברמות ובגילה יש מ-א-ה א-ל-ף ת-ו-ש-ב-י-ם שרובם משתמשים בכביש הזה כל יום!!! וחוץ מהם יש עוד המון מתושבי מודיעין שעובדים בירושלים, ועוד לא נגעתי בנקודה ההפוכה! כמה מתושבי ירושלים עובדים בשפלה ונוסעים יום-יום לגוש דן??? רובם לא יסעו דרך כביש 1 בפקוק ויעדיפו את כביש 443 הפנוי יחסית (יחסית...) אגב, אם אני אצטרך לחזור באמצע הלילה מחיפה גם אני אבחר בכביש החוף, משום שהוא פנוי בשעות האלה, אבל... וזה אבל גדול: רוב שעות היום הקונבנציונליות כביש החוף עמוס, עצבני, צפוף ומעל הכל - מ ס ו כ ן!!! כמה תאונות יש על כביש 6 לעומת תאונות בכביש 2???? ולידיעתך, כביש 6 לא נבנה מתקציבי מדינת ישראל אלא מכספים פרטיים, ולכן הוא נבנה כל כך מהר. כביש איילון להשוואה, קצר בהרבה, ונבנה משנת 72' והוא עוד לא גמור בכלל.
תשמ'ע: אני לא יכול להסכים איתך
בחלק גדול של הטיעונים. אני מרבה להשתמש בכביש 1 בין תל-אביב לירושלים והוא מאריך לי את הדרך רק ב- 5 דקות לעומת 443. אתה צודק שאני לא קהל יעד כי אני ממילא נוסע במקומות אחרים ולמקומות אחרים. המחסום בכביש 443 מקזז בבוקר את כל ההפרש עם כביש 1 וזה הוכח ! הדבר היחיד הטוב בכביש 443 לקמצנים: אתה יכול לנסוע בירידות שלו 20 ק"מ (בחיבור הקטעים) על...ניוטראל !!!
פעם היה לי תלמיד שכך חסך כל פעם כמה שקלים אך זה כידוע מאוד מסוכן אם נכבה המנוע באמצע נסיעה...
 

9108701

New member
אתה רואה זה מה מעניין אותם איך

את המחיר על כביש בגין כולנו עוד
נשלם... הכביש הזה רצח את הריאה הירוקה הגדולה בירושלים. גם כביש 6 עלה הון שלא מחזיר את ההשקעה. כבר דנים בביטול האגרה ובתמורה העלאת מחיר ליטר דלק ב- 6 אג' כדי לממן את הכביש שגזל את עמודי התאורה של כביש 90 בנושא התקציב. אולי לך כביש 6 עוזר אבל לי הוא רק מטרד עם כל השלטים המעצבנים שלו בדרך לתל-אביב. ואני ממשיך לנהוג לחיפה דרך כביש מס' 2 - כביש החוף וזה מצויין. אני חוזר במילא רק באמצע הלילה כך שבכביש החוף אין שום פקקים בשלוש בבוקר, אז למה לי לשלם 24 ש"ח ? על מה ? זה יותר מקופסה מרלבורו ! אני מגיע למלחה דרך כביש 1 הפנימי בירושלים ודרך תלפיות בלי בעיה. זה הרבה פחות קילומטראז' , חסכוני יותר ומפוקק רק לעיתים רחוקות ! אתה יודע מה ? כולם בבוקר חושבים שכביש בר-אילן פקוק אז הם נוסעים דרך כביש בגין, העירה. ומה אני עושה ? נוסע דרך כביש בר-אילן ומגיע העירה בציק !!!
אתה רואה זה מה מעניין אותם איך
עושים וחיי האדם לא חשובים אתה מבין
 
הפתרון(?) - מיסוי הנסיעה בכבישים

אביתר דווקא אתה לא משתמש בתחצ....
אני לא מסכים איתך, ובצורה גורפת. כביש 6 הוא ברכה!!! אלוהים יודע איך הסתדרנו בלעדיו. השילוב המבורך הוא מערכת כבישים ברמה גבוהה ביחד עם תחבורה ציבורית ברמה גבוהה. לא כולם יסעו בתח"צ ולא משנה כמה טובה וזולה היא תהיה. לי למשל יש אוטו מליסינג שהחברה משלמת על הדלק שלו, אין לי שום סיבה לנסוע בתחבורה ציבורית. שום סיבה. אני רוצה להזכיר לך את הפקקים בשדרות הרצל ובשדרות הרצוג שהיו לפני פתיחת כביש בגין, שפשוט "פתח" את ירושלים: בעבר נסיעה מרמות-אלון עד מלחה היתה לוקחת בין 40 ל-50 דקות!!!!! הזיכרון שלך קצר מדי. כיום אותה נסיעה לוקחת 19-20 דקות מקסימום. (ואני מבקר במלחה תכופות ככה שיש לי מדד) אז בבקשה לפני שאתה מתבטא בצורה כל כך בוטה, תעצור רגע ותחשוב לפני שאתה מתלהם ומתחמם.
הפתרון(?) - מיסוי הנסיעה בכבישים
אחת הבעיות עם עם כבישים, כמו שטוארג מספר פה, היא שאין מחיר ישיר על הנסיעה בהם. למי שיש מכונית מהעבודה, ולא רק, אין שום מניעה כלכלית לנסוע ברכב הפרטי. מכיוון שכולנו נסכים שמבחינת נוחות אין כמו כסא הנהג באוטו עם גלגל"ץ(/88אפאם וכו'), מיזוג אוויר ובעיקר בלי זמן המתנה לאוטובוס או הרכבת ובלי הליכה ברגל. תחבורה ציבורית מתחרה לדעתי בימינו בעיקר על זמן נסיעה ומקומות חניה, מה שרלוונטי בעיקר לשעות העומס. הסיבה שכבישים ממומנים מכספי מיסים עקיפים ולא באופן ישיר היא היסטורית - מסובך מאוד טכנית לבנות מערכת מיסים לפי כמות הנסיעה. אבל בימינו מערכות לכבישי אגרה משתכללות, ובתקווה ימשיכו להשתכלל עד שיהיה אפשר למסות את כל מערכת הכבישים (כולל וריאציות כמו הנחה למוגבלי תנועה). לדעתי עדיף בטווח הארוך לדאוג למיסוי הכבישים, ולא רק לסבסוד התחבורה הציבורית. מה דעתכם? איתי
 
אהלן כבודו !!! אין ספק שבטווח הארוך

הפתרון(?) - מיסוי הנסיעה בכבישים
אחת הבעיות עם עם כבישים, כמו שטוארג מספר פה, היא שאין מחיר ישיר על הנסיעה בהם. למי שיש מכונית מהעבודה, ולא רק, אין שום מניעה כלכלית לנסוע ברכב הפרטי. מכיוון שכולנו נסכים שמבחינת נוחות אין כמו כסא הנהג באוטו עם גלגל"ץ(/88אפאם וכו'), מיזוג אוויר ובעיקר בלי זמן המתנה לאוטובוס או הרכבת ובלי הליכה ברגל. תחבורה ציבורית מתחרה לדעתי בימינו בעיקר על זמן נסיעה ומקומות חניה, מה שרלוונטי בעיקר לשעות העומס. הסיבה שכבישים ממומנים מכספי מיסים עקיפים ולא באופן ישיר היא היסטורית - מסובך מאוד טכנית לבנות מערכת מיסים לפי כמות הנסיעה. אבל בימינו מערכות לכבישי אגרה משתכללות, ובתקווה ימשיכו להשתכלל עד שיהיה אפשר למסות את כל מערכת הכבישים (כולל וריאציות כמו הנחה למוגבלי תנועה). לדעתי עדיף בטווח הארוך לדאוג למיסוי הכבישים, ולא רק לסבסוד התחבורה הציבורית. מה דעתכם? איתי
אהלן כבודו !!! אין ספק שבטווח הארוך
זה הפתרון הנכון אך כרגע לא ישים. אני שמח מאוד לראות אותך כאן !
 
צודק בהחלט לדעתי

הפתרון(?) - מיסוי הנסיעה בכבישים
אחת הבעיות עם עם כבישים, כמו שטוארג מספר פה, היא שאין מחיר ישיר על הנסיעה בהם. למי שיש מכונית מהעבודה, ולא רק, אין שום מניעה כלכלית לנסוע ברכב הפרטי. מכיוון שכולנו נסכים שמבחינת נוחות אין כמו כסא הנהג באוטו עם גלגל"ץ(/88אפאם וכו'), מיזוג אוויר ובעיקר בלי זמן המתנה לאוטובוס או הרכבת ובלי הליכה ברגל. תחבורה ציבורית מתחרה לדעתי בימינו בעיקר על זמן נסיעה ומקומות חניה, מה שרלוונטי בעיקר לשעות העומס. הסיבה שכבישים ממומנים מכספי מיסים עקיפים ולא באופן ישיר היא היסטורית - מסובך מאוד טכנית לבנות מערכת מיסים לפי כמות הנסיעה. אבל בימינו מערכות לכבישי אגרה משתכללות, ובתקווה ימשיכו להשתכלל עד שיהיה אפשר למסות את כל מערכת הכבישים (כולל וריאציות כמו הנחה למוגבלי תנועה). לדעתי עדיף בטווח הארוך לדאוג למיסוי הכבישים, ולא רק לסבסוד התחבורה הציבורית. מה דעתכם? איתי
צודק בהחלט לדעתי
כמו שנוהגים לומר תומכי הרכבות בבריטניה, 'שדה המשחק' היום הוא מוטה למדי לטובת קבוצת המכוניות בכבישים ונגד קבוצת הרכבות. 'ברו'ר שזה זול למקום עבודה מסוים לשלם נסיעות ברכב הפרטי לעובדיו, אבל האם הוא (וכל אחד מאיתנו הנהגים ומנהגי המשאיות) משלמים את העלות האמיתית כמו שהרכבת משלמת?
 
התעוררת מותק ?? גש מהר לשרשור

צודק בהחלט לדעתי
כמו שנוהגים לומר תומכי הרכבות בבריטניה, 'שדה המשחק' היום הוא מוטה למדי לטובת קבוצת המכוניות בכבישים ונגד קבוצת הרכבות. 'ברו'ר שזה זול למקום עבודה מסוים לשלם נסיעות ברכב הפרטי לעובדיו, אבל האם הוא (וכל אחד מאיתנו הנהגים ומנהגי המשאיות) משלמים את העלות האמיתית כמו שהרכבת משלמת?
התעוררת מותק ?? גש מהר לשרשור
עם התמונה שפרופ' דוזטס נתן לי אמש ותגיד לנו מהי המפלצת הצהובה בתמונה ?! אח"כ תרים אלי טלפון הביתה.
 

9108701

New member
אביתר

תשובה חביבי: הפתרון הוא קו רכבת
מהיר לאילת ! בכביש 1 בין ירושלים לשפלה, נהרגים כל שנה יותר נוסעים, גם בהשוואה יחסית וגם בהשוואה כוללת. בכביש הערבה אין מספיק תחנות ריענון יחסית לכבישים בינעירוניים אחרים. צריך רק גדר הפרדה מבטון בין הנתיבים שם: סיפור של מיליארד דולר בערך...
אביתר
אני לא בטוח בדבריך כי אני גם חומות אפשר לפרותץ וזה קרה היינו עדים לזה אבל עזוב אני לא מדבר על כביש ירושלים ת"א זה כביש ענק עם 3 מסלולים לכל כיוון שם נהרגים אנשים סתם אבל כביש מס' 90 אין לו תאורה כבישים צרים משאיות שמה רצות על 110 ואולי יותר כל עקיפה היא סכנת נפשות עזוב אותך בחייך זה כבר לא עניין כלכלי זה עצלנות עושים מנהרה בלה גרדיה נו באמת אני שואל אותכם מה יותר חשוב להגיע לעבודה באיחור או להגי בחיים תחשבו על נקודה למחשבה
 
צודק ! תאורה בכביש 90 חשובה יותר

אביתר
אני לא בטוח בדבריך כי אני גם חומות אפשר לפרותץ וזה קרה היינו עדים לזה אבל עזוב אני לא מדבר על כביש ירושלים ת"א זה כביש ענק עם 3 מסלולים לכל כיוון שם נהרגים אנשים סתם אבל כביש מס' 90 אין לו תאורה כבישים צרים משאיות שמה רצות על 110 ואולי יותר כל עקיפה היא סכנת נפשות עזוב אותך בחייך זה כבר לא עניין כלכלי זה עצלנות עושים מנהרה בלה גרדיה נו באמת אני שואל אותכם מה יותר חשוב להגיע לעבודה באיחור או להגי בחיים תחשבו על נקודה למחשבה
צודק ! תאורה בכביש 90 חשובה יותר
מעוד חתיכת מלכודת זיהומית מתחת ל-לה-גווארדיה (זה השם הנכון ולא לה-גארדיה כמו שכתוב בשילוט !!! הרי כבר אמרנו: זה שילוט זה ? זה מילוט זה !
 

טוארג

New member
תגיד, מתי היית צריך לעבור במחלף הזה

צודק ! תאורה בכביש 90 חשובה יותר
מעוד חתיכת מלכודת זיהומית מתחת ל-לה-גווארדיה (זה השם הנכון ולא לה-גארדיה כמו שכתוב בשילוט !!! הרי כבר אמרנו: זה שילוט זה ? זה מילוט זה !
תגיד, מתי היית צריך לעבור במחלף הזה
בשעות העומס? אביתר, זה לא בא אחד במקום השני. המחלף הזה הוא זוועה תל אביבית במתכונתו הנוכחית, אפשר להיתקע שם שעות ארוכות. ותמצא לי את הפיתרון של הפקק בדרך השלום לכיוון מערב ששם בכלל זה דיזסטר מוטורי... הפיתרון במקרה הזה הוא לא רכבת. ואם תשים לב, תראה ש-50% מהמכוניות שעומדות בפקק שם הן א ו ט ו ב ו ס י ם! תחבורה ציבורית מעולה בשילוב עם כבישים מעפנים = כישלון תחבורה ציבורית מעפנה בשילוב עם כבישים מעולים = כישלון הפיתרון - כבישים טובים לצד תחבורה ציבורית מעולה! ואני מצטער, אבל הכבישים הכי טובים במדינה הם חדשים יחסית - כביש 443 שעד אמצע שנות השמונים כמעט ולא היה קיים ופתח עוד כניסה לירושלים, כביש 6 המבורך, ציר איילון (!!!!!!!) שגאל את תל אביב מפקקים היסטריים - תאר לעצמך את תל אביב עם כמות המכוניות שיש היום בשנת 2004 בלי איילון!!! או את ירושלים בלי כביש בגין!!! אני מזכיר לך את המאבקים שהיו על כביש עמק המצלבה שבסוף התברר כציר מוצלח מאוד. ואני בטוח שהוא לא היחיד. תראה את כביש מס' 1 הירושלמי (ממוספר ככביש 60 במערך הארצי) בקטע שלו בין נווה יעקב לרחוב יפו... אל תשכח שכמות המכוניות עלתה, והיתה עולה ללא כל קשר לכבישים החדשים.
 
מס' הערות:

תגיד, מתי היית צריך לעבור במחלף הזה
בשעות העומס? אביתר, זה לא בא אחד במקום השני. המחלף הזה הוא זוועה תל אביבית במתכונתו הנוכחית, אפשר להיתקע שם שעות ארוכות. ותמצא לי את הפיתרון של הפקק בדרך השלום לכיוון מערב ששם בכלל זה דיזסטר מוטורי... הפיתרון במקרה הזה הוא לא רכבת. ואם תשים לב, תראה ש-50% מהמכוניות שעומדות בפקק שם הן א ו ט ו ב ו ס י ם! תחבורה ציבורית מעולה בשילוב עם כבישים מעפנים = כישלון תחבורה ציבורית מעפנה בשילוב עם כבישים מעולים = כישלון הפיתרון - כבישים טובים לצד תחבורה ציבורית מעולה! ואני מצטער, אבל הכבישים הכי טובים במדינה הם חדשים יחסית - כביש 443 שעד אמצע שנות השמונים כמעט ולא היה קיים ופתח עוד כניסה לירושלים, כביש 6 המבורך, ציר איילון (!!!!!!!) שגאל את תל אביב מפקקים היסטריים - תאר לעצמך את תל אביב עם כמות המכוניות שיש היום בשנת 2004 בלי איילון!!! או את ירושלים בלי כביש בגין!!! אני מזכיר לך את המאבקים שהיו על כביש עמק המצלבה שבסוף התברר כציר מוצלח מאוד. ואני בטוח שהוא לא היחיד. תראה את כביש מס' 1 הירושלמי (ממוספר ככביש 60 במערך הארצי) בקטע שלו בין נווה יעקב לרחוב יפו... אל תשכח שכמות המכוניות עלתה, והיתה עולה ללא כל קשר לכבישים החדשים.
מס' הערות:
אם לא היו מקימים את איילון, כל דפוסי ההתנהגות של נהגי השפלה, היו מתפתחים בצורה שונה ! האם מדדת את הנתונים שלך לגבי 50% אוטובוסים תקועים בפקק ? צריך לבצע שינוי מהותי בכל דפוסי ההתנהגות של הנהג הישראלי אך לצערי כיום זה נראה מאוחר מדי, אך לא אבוד. הסתדרתי מצויין גם בלי כביש בגין. אני לא כל-כך משתמש בו לחציית העיר לכיוון דרום. גם כביש בגין פקוק וגם הכניסות אליו, בכל בוקר, בעוד שבר-אילן כמעט חופשי ! 443 מקצר את הדרך אלי, אך הוא כבר ותיק משנות ה- 80. מבחינה הנדסית, הוא כביש גרוע ומבחינה בטחונית הוא מסוכן מאוד בשעות החשיכה.
 

טוארג

New member
אביתר, כביש 443 עדיף עשרות מונים

מס' הערות:
אם לא היו מקימים את איילון, כל דפוסי ההתנהגות של נהגי השפלה, היו מתפתחים בצורה שונה ! האם מדדת את הנתונים שלך לגבי 50% אוטובוסים תקועים בפקק ? צריך לבצע שינוי מהותי בכל דפוסי ההתנהגות של הנהג הישראלי אך לצערי כיום זה נראה מאוחר מדי, אך לא אבוד. הסתדרתי מצויין גם בלי כביש בגין. אני לא כל-כך משתמש בו לחציית העיר לכיוון דרום. גם כביש בגין פקוק וגם הכניסות אליו, בכל בוקר, בעוד שבר-אילן כמעט חופשי ! 443 מקצר את הדרך אלי, אך הוא כבר ותיק משנות ה- 80. מבחינה הנדסית, הוא כביש גרוע ומבחינה בטחונית הוא מסוכן מאוד בשעות החשיכה.
אביתר, כביש 443 עדיף עשרות מונים
על כביש מס' 1 בכל שעות היממה, ואני נוסע בו גם בלילה, וזה לא מפחיד בכלל. זה קודם כל. אל תפחיד את האנשים סתם בלי סיבה. ודבר שני, הזיכרון שלך לגבי חציית העיר לפני כביש בגין הוא קצר, ואני יכול להגיד לך בצורה מאוד ברורה: אתה פשוט טועה. מכיוון שבמשך שנים הייתי עושה המון את הדרך משכונת רמות אל קרית היובל, כביש בגין הוא ברכה לירושלמים, וכולם חוץ ממך מברכים עליו. חוצמזה, מה זה משנה איך דפוסי ההתנהגות היו מתפתחים? אל תשחק איתי בנדמה לי. זה המצב עכשיו, זה מה שנהיה, וזה מה יש. וכביש 6, כביש בגין, ושאר פרוייקטים הם ברכה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה