Brendan of DNA
New member
עניין במכרז הנתח"צ המהיר ים-ת"א
עניין במכרז הנתח"צ המהיר ים-ת"א
הודעתו של דובר משרד התחבורה
עניין במכרז הנתח"צ המהיר ים-ת"א
הודעתו של דובר משרד התחבורה
פרויקט מיותר לטעמיעניין במכרז הנתח"צ המהיר ים-ת"א
הודעתו של דובר משרד התחבורה
פרוייקט מיותר ובזבזני ! עדיף שבמשרדפרויקט מיותר לטעמי
עדיף שישקיעו ברכבות פרבריות, והורדת מחיר הנסיעה או הנהגת כרטיסים משולבים בין אמצעי הנסיעה השונים.
אם אנחנו מאמינים שצריך תכנון מסודרפרוייקט מיותר ובזבזני ! עדיף שבמשרד
התחבורה יצאו להשתלמות כדי ללמוד מהי תחבורה !
כבר הוכח בכל המודלים:אם אנחנו מאמינים שצריך תכנון מסודר
אז גם אם בד"כ תחבורה מסילתית נותנת תשובה אופטימלית בצירים רבי-ביקוש, הרי ייתכנו מקרים שבהם צריך לאפשר לאוטובוסים לנסוע בכבישים מהירים ולקבל בהם עדיפות בצורת נת"ץ. אני מדגיש שוב: זה במנאי שעשו קודם סקרי ביקוש ושקלו חלופות בצורה מקצועית...
נכוןכבר הוכח בכל המודלים:
ככל שיהיו יותר כבישים - יהיו יותר פקקים.
מסכים בהחלט. צריך לקצץ כבישים גםנכון
ואיני מתכוון לתוספת כבישים (חס וחלילה, והס מלהזכיר), אלא לניצול מירבי של כבישים קיימים לטובת הכלל... אולי אתה מסכים איתי שיש לנו מה ללמוד מדוגמאות בחו"ל בהן אף סגרו כבישים?
כל מי שמתכנן כביש חדש הוא טרוריסטמסכים בהחלט. צריך לקצץ כבישים גם
בארץ. כדאי מאוד להוריד נתיב בכביש הכניסה לירושלים. בטווח הארוך כולם ירוויחו מזה. כביש 6 מיותר לחלוטין וגם דרך בגין בירושלים מיותרת לחלוטין. כמובן שכל נתיבי איילון מיותרים באופן מוחלט. ואדי מוסררה היה מדהים וביטול איילון רק יעשה טוב לכולם כבר בטווח קצר. כולם ירויחו מזה חד וחלק ! אנשים יחשבו טוב-טוב אם לנסוע במכוניתם. איילון למשל, היה טעות נוראה מיום שהוקם. מזהם ומלכלך ומעודד שימוש ברכב פרטי. ממש בושה וחרפה ! בושה נוראה היתה ביטול תחנת הרכבת בית-הדר ! זו היתה שטות של אדם מטורף לחלוטין - לא שפוי וחולה נפש סופני ! אסור היה לבטל גם את קו הרכבת ליפו ! זו ארץ חלם נוראה כמו סיפרו הנפלא של פרופ' עזרא זוהר שממחיש איך עושים פה טעות אחרי טעות כמו סגירת תחנת הרכבת "החאן" בירושלים - שוב מעשה של טרוריסטים-פוליטיקאים שצריכים להיענש על כך ! שוב בושה וכלימה ! אני מסכים שכל כביש חדש הוא אוייב של כולנו !
אביתרכל מי שמתכנן כביש חדש הוא טרוריסט
על-פי הספר ועל-פי כל ההגדרות. מצב הפקקים ילך ויחמיר ובמיוחד בכניסות לאיילון, 6, בגין שכולם שטות נוראית ! מנהרות כבישים הן רעל לנשמה והן מזרזות כל חולי ומחלה. הן לוכדות את הזיהום והעשן וזה מזכיר לי משהו אפל שאתמול הקדישו לו את כל היום ! מה ? מטומטמים פה בשלטון ? נרדמו פה כבר בשנת 1947 ועד היום לא התעוררו אחרי 57 שנה !!! זאת האמת וכדאי שתעשו סיבוב במשרד התחבורה ותראו או תשמעו את הנחירות... נו יאללה - להתעורר כבר בארץ הזו !!! זה כואב מאוד לראות כיצד אנחנו מדינת עולם חמישי !!! היינו מתים להיות מדינת עולם רביעי !!!
תשמ'ע: כל כביש חדש הוא מיותר לגמריאביתר
עם כל הכבוד לך, והוא באמת רב, אני חושב שלהגיד ש"כל מי שמתכנן כביש חדש הוא טרוריסט" זו התבטאות בוטה, חסרת מחשבה, ועליך לחזור בך ממנה. נכון, בכבישים ישנם הרבה חסרונות, אך אני בטוח שמי שלומד חמש שנים ומתכנן כבישים- ממש לא רוצה להרוג המון אנשים במתכוון, משמע להיות טרוריסט. בדיוק באותה מידה ניתן להגיד שמי שמתכנן רכבות הוא טרוריסט, כי כשרכבת יורדת מהפסים יכולים לההרג המוני אנשים- דבר שהוא כמובן אינו נכון. נכון, יש לשנות את סדר העדיפויות ולהזרים יותר כספים לתח"צ על חשבון הכבישים, אך בכל זאת- גם התפתחות כבישים נחוצה. מערכת תח"צ המושלמת ע"י מערכת כבישים יעילה- היא האפשרות הטובה ביותר. בכל אופן- להגיד שכל מי שמתכנן כביש הוא טרוריסט- התבטאות חסרת אחריות שהיא על גבול ההסתה.
אסור לתת לזה יד יותר !תשמ'ע: כל כביש חדש הוא מיותר לגמרי
ומביא לעוד תאונות קטלניות של הטרוריסט שתכנן אותו ! זה בהחלט טרוריזם טהור ! המתכננים מקבלים כסף טוב ואח"כ נגרמות בכביש תאונות קטלניות וגם זיהום אויר מחריד !!! מה אתה משווה לרכבת ??? אתה הרי יודע שמאז 1948 נהרגו בתוך הרכבות רק 22 בני אדם כלומר 0.392 בני-אדם לכל שנה !!!!!פחות משליש בן-אדם לשנה !!! ומה המצב בכבישים ??? גם טרור מוסלמי קיצוני לא פגע מאז 1948 בכל-כך הרבה בני-אדם !!! גם במלחמות לא נהרגו 20,000 בני-אדם כמו בכבישים ! הפתרון הוא רכבת מפותחת ורק זה הפתרון !!! אמר מהנדס ידוע: בואו נבנה מסילת ברזל על תוואי כביש 1 עד לטרון ונחסוך בעלויות !!! הוא צודק לגמרי ! מי באמת צריך את כל הכבישים האלה ??? - אף אחד, אלא אם הוא מזוכיסט אמיתי ללא מרכאות. תתעורר אינגל'ה !!!
ובתאונות בין רכבת לכלי-רכב: מי אשםתשמ'ע: כל כביש חדש הוא מיותר לגמרי
ומביא לעוד תאונות קטלניות של הטרוריסט שתכנן אותו ! זה בהחלט טרוריזם טהור ! המתכננים מקבלים כסף טוב ואח"כ נגרמות בכביש תאונות קטלניות וגם זיהום אויר מחריד !!! מה אתה משווה לרכבת ??? אתה הרי יודע שמאז 1948 נהרגו בתוך הרכבות רק 22 בני אדם כלומר 0.392 בני-אדם לכל שנה !!!!!פחות משליש בן-אדם לשנה !!! ומה המצב בכבישים ??? גם טרור מוסלמי קיצוני לא פגע מאז 1948 בכל-כך הרבה בני-אדם !!! גם במלחמות לא נהרגו 20,000 בני-אדם כמו בכבישים ! הפתרון הוא רכבת מפותחת ורק זה הפתרון !!! אמר מהנדס ידוע: בואו נבנה מסילת ברזל על תוואי כביש 1 עד לטרון ונחסוך בעלויות !!! הוא צודק לגמרי ! מי באמת צריך את כל הכבישים האלה ??? - אף אחד, אלא אם הוא מזוכיסט אמיתי ללא מרכאות. תתעורר אינגל'ה !!!
27 כולל הלא דחופים כמובן. הרשימהובתאונות בין רכבת לכלי-רכב: מי אשם
???????? תגיד לי עכשיו ולא מחר, מי אשם ??? שמעת פעם שהעמידו לדין נהג קטר ??? תגיד לי !!! יש לך מס' תיק עם אסמכתא להעמדת נהג קטר לדין באשמת תאונת התנגשות עם רכב ??? תן לי ת'מספר ואני אבדוק בדיוק !!! תקשיב טוב: מאז 15.05.1948 אין אף תיק כזה בבתי המשפט !!! נהגי הרכב הפרטי אשמים 578% בכל התאונות האלה !!! לא לומדים פה לקח !!! ממזמזים את הזמן על הפרדות מסילתיות עם כבישים כבר 6 שנים !!! ועד היום מה עשו ??? כולה 3 הפרדות מתוך 15 דחופות שדיברו עליהן בשנת 1998 !!! 3 הפרדות ל- 6 שנים זה בחשבון פשוט 30 שנה ל- 15 מעברים, אז להת' בשנת 2031 שהרי נותרו לנו 27 מעברים !!!
גם 27 מעברים וגם 27 שנים (2031) !ובתאונות בין רכבת לכלי-רכב: מי אשם
???????? תגיד לי עכשיו ולא מחר, מי אשם ??? שמעת פעם שהעמידו לדין נהג קטר ??? תגיד לי !!! יש לך מס' תיק עם אסמכתא להעמדת נהג קטר לדין באשמת תאונת התנגשות עם רכב ??? תן לי ת'מספר ואני אבדוק בדיוק !!! תקשיב טוב: מאז 15.05.1948 אין אף תיק כזה בבתי המשפט !!! נהגי הרכב הפרטי אשמים 578% בכל התאונות האלה !!! לא לומדים פה לקח !!! ממזמזים את הזמן על הפרדות מסילתיות עם כבישים כבר 6 שנים !!! ועד היום מה עשו ??? כולה 3 הפרדות מתוך 15 דחופות שדיברו עליהן בשנת 1998 !!! 3 הפרדות ל- 6 שנים זה בחשבון פשוט 30 שנה ל- 15 מעברים, אז להת' בשנת 2031 שהרי נותרו לנו 27 מעברים !!!
לי לא עצוב פחות ממך על כל אדם שנהרגגם 27 מעברים וגם 27 שנים (2031) !
ותשמ'ע עוד משהו: אני מכיר בעל-פה את כל תיק החקירה של תאונת הבונים עם קטר מס' 120. הנהג אפילו לא הועמד לדין ! הנהגת של האוטובוס היתה אשמה רק חלקית. דרך הגישה מכורכר היתה האשמה הראשית. מצב הכבישים בארץ גורם לתאונות ראשי. צריך רק לתקן את הקיים. לא צריך תוספות חדשות ! מי יממן את האחזקה של כל החרטה הזה ??? מה אנחנו עשירים ??? שוב ניתן ויתורים כדי שהדוד שלנו "סם" יתן עוד דולרים ? שוב ידפיס בנק-ישראל ניירות ללא ערך ??? שוב יהיו צרות במע"צ ??? די נשבר לי מזה.
תודה על ההערה, אך אני עדיין בשלי:לי לא עצוב פחות ממך על כל אדם שנהרג
בכבישים. אך זה שאנשים נהרגים, עדיין רחוק מלהגיד שמי שתכננן את הכביש הוא טרוריסט. מצבו של הכביש הוא הדבר האחרון שגורם לתאונות דרכים. במרבית הפעמים, ההתנהגות של האנשים עצמם היא זו שגורמת לתאונה. מעבר לזה, אין טעם להוציא עלי את כל תיסכולי הרכבת שלך- אני חווה בדיוק אותם דברים, וגם אני חושב, כאמור, שיש להאיץ את קצב פיתוח הרכבת על חשבון הכבישים. אני לא מבין מה הפרדה מסילתית, למשל, קשורה. בכל אופן, מתכנן כביש אינו טרוריסט. ורק בתור עובדה, אנחנו כבר הרבה אחרי 20,000 חללים. לצערי.
לומד 4 שנים...אביתר
עם כל הכבוד לך, והוא באמת רב, אני חושב שלהגיד ש"כל מי שמתכנן כביש חדש הוא טרוריסט" זו התבטאות בוטה, חסרת מחשבה, ועליך לחזור בך ממנה. נכון, בכבישים ישנם הרבה חסרונות, אך אני בטוח שמי שלומד חמש שנים ומתכנן כבישים- ממש לא רוצה להרוג המון אנשים במתכוון, משמע להיות טרוריסט. בדיוק באותה מידה ניתן להגיד שמי שמתכנן רכבות הוא טרוריסט, כי כשרכבת יורדת מהפסים יכולים לההרג המוני אנשים- דבר שהוא כמובן אינו נכון. נכון, יש לשנות את סדר העדיפויות ולהזרים יותר כספים לתח"צ על חשבון הכבישים, אך בכל זאת- גם התפתחות כבישים נחוצה. מערכת תח"צ המושלמת ע"י מערכת כבישים יעילה- היא האפשרות הטובה ביותר. בכל אופן- להגיד שכל מי שמתכנן כביש הוא טרוריסט- התבטאות חסרת אחריות שהיא על גבול ההסתה.
תגידו יש לי שאלה לגבי כבישיםכל מי שמתכנן כביש חדש הוא טרוריסט
על-פי הספר ועל-פי כל ההגדרות. מצב הפקקים ילך ויחמיר ובמיוחד בכניסות לאיילון, 6, בגין שכולם שטות נוראית ! מנהרות כבישים הן רעל לנשמה והן מזרזות כל חולי ומחלה. הן לוכדות את הזיהום והעשן וזה מזכיר לי משהו אפל שאתמול הקדישו לו את כל היום ! מה ? מטומטמים פה בשלטון ? נרדמו פה כבר בשנת 1947 ועד היום לא התעוררו אחרי 57 שנה !!! זאת האמת וכדאי שתעשו סיבוב במשרד התחבורה ותראו או תשמעו את הנחירות... נו יאללה - להתעורר כבר בארץ הזו !!! זה כואב מאוד לראות כיצד אנחנו מדינת עולם חמישי !!! היינו מתים להיות מדינת עולם רביעי !!!
תשובה חביבי: הפתרון הוא קו רכבתתגידו יש לי שאלה לגבי כבישים
הרי ידוע שכביש הרבה כביש מס' 90 הוא ציר ראשי שהרה אנשים נהרגו שם היו שם תאונות מחרידות ורובם אותה סיבה עקיפה מסוכנת אני לאמבין למה לא מרחיבים את הכביש לעוד נתיב או שניים ועושים אותו יותר בטוח מה אני לא מבין עד שלא קורים אסונות במדינה הזו שום דבר לא זז למישהו יש תשובה בשבילי?
שוב מילת המפתח: מ-ז-ו-מ-נ-י-ם שאיןתשובה חביבי: הפתרון הוא קו רכבת
מהיר לאילת ! בכביש 1 בין ירושלים לשפלה, נהרגים כל שנה יותר נוסעים, גם בהשוואה יחסית וגם בהשוואה כוללת. בכביש הערבה אין מספיק תחנות ריענון יחסית לכבישים בינעירוניים אחרים. צריך רק גדר הפרדה מבטון בין הנתיבים שם: סיפור של מיליארד דולר בערך...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.