אני לא יודע מאיפה שאבו את
הבסיס להצהרה שהכבישים "מוצפים" במוניות. מישהו בדק את האפשרות האובייקטיבית להשיג מונית כשצריך? מנסיוני האישי ונסיונם של חברים ומשפחה - אין זו כלל משימה קלה. לה משנה אם אתה מנסה להזמין טלפונית, לתפוס מונית בתחנה, או לעצור אחת ברחוב. כך שלי נראה, עד שיוכח אחרת, שהביקוש עדיין גדול מההיצע - או שההיצע אינו מווסת כמו שצריך. ברור שהממשלה צריכה להתערב בהסדרת הפעילות בענף, אבל יש שיטות מקצועיות לבצע זאת ויעדים נוספים, לא רק קביעת הכמות הרצויה של המוניות ומשחקים עם גובה אגרת הרשיון. מה עם שיפור רמת השירות לנוסע, פיקוח ואכיפה עקבית של חוקי התנועה ותנאי הרשיון, פיזור הרשיונות בין אזורים שונים בהתאם לצרכים, ועוד? בענין ניהול נכון של חברות התחבורה הציבורית - אסור לסמוך על המפעילים בתחום זה, כי כל מפעיל ינקוט בשיטה שונה ויקבל תוצאות אחרות. כדי להגיע לאיכות סבירה של השירותים המוצעים לציבור, בלי קשר למיקום גיאוגרפי,על משרד התחבורה לתפוס מנהיגות, לקבוע ולאכוף סנדרטים אחידים של טיב שירות המחייבים את כל המפעילים. רק אז אפשר להתקרב לתחבורה ציבורית ידידותית ומשולבת.