עמיר פרץ: לעצור את הצפת הכבישים במו

מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
עמיר פרץ: לעצור את הצפת הכבישים במו

עמיר פרץ: לעצור את הצפת הכבישים במו
עמיר פרץ: לעצור את הצפת הכבישים במוניות יושב ראש ההסתדרות מאשים את הקלות במתן רשיונות להפעלת מוניות כגורם מרכזי בהתדרדרות במצבם של נהגי המוניות, התדרדרות שהביאה להתאבדותו אתמול של נהג מונית. יו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ, הביע צער ותדהמה על התאבדותו של נהג המונית משה טוינה ז"ל מאשקלון. טוינה הצית עצמו אתמול בגלל מצבו הכלכלי הקשה והיום נפטר מפצעיו. יו"ר ההסתדרות אמר היום כי "מזה זמן רב אני מתריע על מצבם הקשה של נהגי המוניות שעלול להוביל אותם לנקיטת צעדי יאוש. היום קיבלנו דוגמא חיה לתוצאה של המצב העגום הזה". יו"ר ההסתדרות אף קרא לשר התחבורה, מאיר שטרית, לעצור באופן מיידי את הצפת הכבישים במוניות באמצעות חלוקת מספרים ירוקים לכל דורש. יו"ר ההסתדרות הניח על שולחן הכנסת לפני כמה חודשים הצעת חוק לפיה יועלה מחיר המספר הירוק מ- 185 אלף ₪ ל- 250 אלף ₪. כמו-כן מציע יו"ר ההסתדרות להעלות את תקופת העיסוק בנהיגה במונית לצורך קבלת המספר מ- 5 ל- 8 שנים. פרץ הוסיף ואמר כי "הרפורמה בענף המוניות שנעשתה ב- 1997 היא דוגמא לכך שלא כל הפרטה מוצלחת ולא כל ענף ניתן לפתוח לתחרות. הממשלה דאז רצתה להביא לתחרות בענף, אך בפועל הביאה את הנהגים לסף רעב. נהגים לא מצליחים להגיע אפילו לרמת שכר המינימום. בישראל יש כיום מונית אחת לכל 350 משתמשים לעומת מונית אחת לכל 1000 משתמשים במדינות אירופה. אי-אפשר להתקיים יותר מנהיגה במונית. 30 אלף משפחות איבדו בבת-אחת את מטה לחמם כתוצאה מציות עיוור לרעיון התחרות וההפרטה". פרץ אף עמד על בעיית הפנסיה של נהגי המוניות. "הנהגים הותיקים שרכשו מספרים בהון עתק וקיוו שיוכלו להשכיר אותם בסכום נאה שיגיעו לזקנה, אינם יכולים היום לפרוש מהעבודה כי ערכו של הנכס שבידם ירד פלאים. נהגים בני 70 ואפילו 80 ממשיכים לנהוג במשך שעות והדבר מהווה סכנה לציבור". מערוץ-7
 
מסקנה: להוריד מוניות ולהפעיל יותר

עמיר פרץ: לעצור את הצפת הכבישים במו
עמיר פרץ: לעצור את הצפת הכבישים במוניות יושב ראש ההסתדרות מאשים את הקלות במתן רשיונות להפעלת מוניות כגורם מרכזי בהתדרדרות במצבם של נהגי המוניות, התדרדרות שהביאה להתאבדותו אתמול של נהג מונית. יו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ, הביע צער ותדהמה על התאבדותו של נהג המונית משה טוינה ז"ל מאשקלון. טוינה הצית עצמו אתמול בגלל מצבו הכלכלי הקשה והיום נפטר מפצעיו. יו"ר ההסתדרות אמר היום כי "מזה זמן רב אני מתריע על מצבם הקשה של נהגי המוניות שעלול להוביל אותם לנקיטת צעדי יאוש. היום קיבלנו דוגמא חיה לתוצאה של המצב העגום הזה". יו"ר ההסתדרות אף קרא לשר התחבורה, מאיר שטרית, לעצור באופן מיידי את הצפת הכבישים במוניות באמצעות חלוקת מספרים ירוקים לכל דורש. יו"ר ההסתדרות הניח על שולחן הכנסת לפני כמה חודשים הצעת חוק לפיה יועלה מחיר המספר הירוק מ- 185 אלף ₪ ל- 250 אלף ₪. כמו-כן מציע יו"ר ההסתדרות להעלות את תקופת העיסוק בנהיגה במונית לצורך קבלת המספר מ- 5 ל- 8 שנים. פרץ הוסיף ואמר כי "הרפורמה בענף המוניות שנעשתה ב- 1997 היא דוגמא לכך שלא כל הפרטה מוצלחת ולא כל ענף ניתן לפתוח לתחרות. הממשלה דאז רצתה להביא לתחרות בענף, אך בפועל הביאה את הנהגים לסף רעב. נהגים לא מצליחים להגיע אפילו לרמת שכר המינימום. בישראל יש כיום מונית אחת לכל 350 משתמשים לעומת מונית אחת לכל 1000 משתמשים במדינות אירופה. אי-אפשר להתקיים יותר מנהיגה במונית. 30 אלף משפחות איבדו בבת-אחת את מטה לחמם כתוצאה מציות עיוור לרעיון התחרות וההפרטה". פרץ אף עמד על בעיית הפנסיה של נהגי המוניות. "הנהגים הותיקים שרכשו מספרים בהון עתק וקיוו שיוכלו להשכיר אותם בסכום נאה שיגיעו לזקנה, אינם יכולים היום לפרוש מהעבודה כי ערכו של הנכס שבידם ירד פלאים. נהגים בני 70 ואפילו 80 ממשיכים לנהוג במשך שעות והדבר מהווה סכנה לציבור". מערוץ-7
מסקנה: להוריד מוניות ולהפעיל יותר
אוטובוסים! גם בסופי שבוע! אחת הסיבות לריבוי המוניות בארץ הוא הדימוי הנמוך של האוטובוסים ורמת השירות הנמוכה מזו שבאירופה. וסיבה נוספת, לא פחות חשובה, היא אי הפעלת התחבורה הציבורית בשישישבת, מה שגורם לרבים מאוד להשתמש במוניות או ברכב פרטי. והרי לווידוי קטן: אם היתה תחבורה ציבורית בשישישבת הסיכוי שהיה לי רכב פרטי היה קטן מאוד...
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif ולא רק אצלך, אלא אצל רביםאחרים

מסקנה: להוריד מוניות ולהפעיל יותר
אוטובוסים! גם בסופי שבוע! אחת הסיבות לריבוי המוניות בארץ הוא הדימוי הנמוך של האוטובוסים ורמת השירות הנמוכה מזו שבאירופה. וסיבה נוספת, לא פחות חשובה, היא אי הפעלת התחבורה הציבורית בשישישבת, מה שגורם לרבים מאוד להשתמש במוניות או ברכב פרטי. והרי לווידוי קטן: אם היתה תחבורה ציבורית בשישישבת הסיכוי שהיה לי רכב פרטי היה קטן מאוד...
ולא רק אצלך, אלא אצל רביםאחרים
למי שאין רכב, אז בשעות הלילה או סופי השבוע הוא "תקוע", אלא אם ישתמש במוניות, שמחיר הנסיעה בהן גבוה. ונכון, לא רק שצריך יותר אוטובוסים, אלא שצריך לשפר את רמת השירות בכל מיני תחומים.
 
../images/Emo45.gif

ולא רק אצלך, אלא אצל רביםאחרים
למי שאין רכב, אז בשעות הלילה או סופי השבוע הוא "תקוע", אלא אם ישתמש במוניות, שמחיר הנסיעה בהן גבוה. ונכון, לא רק שצריך יותר אוטובוסים, אלא שצריך לשפר את רמת השירות בכל מיני תחומים.
 

raminec

New member
../images/Emo45.gif

מסקנה: להוריד מוניות ולהפעיל יותר
אוטובוסים! גם בסופי שבוע! אחת הסיבות לריבוי המוניות בארץ הוא הדימוי הנמוך של האוטובוסים ורמת השירות הנמוכה מזו שבאירופה. וסיבה נוספת, לא פחות חשובה, היא אי הפעלת התחבורה הציבורית בשישישבת, מה שגורם לרבים מאוד להשתמש במוניות או ברכב פרטי. והרי לווידוי קטן: אם היתה תחבורה ציבורית בשישישבת הסיכוי שהיה לי רכב פרטי היה קטן מאוד...
 

אורי404

New member
ואם כבר מוניות ורפורמה - אם כבר

עמיר פרץ: לעצור את הצפת הכבישים במו
עמיר פרץ: לעצור את הצפת הכבישים במוניות יושב ראש ההסתדרות מאשים את הקלות במתן רשיונות להפעלת מוניות כגורם מרכזי בהתדרדרות במצבם של נהגי המוניות, התדרדרות שהביאה להתאבדותו אתמול של נהג מונית. יו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ, הביע צער ותדהמה על התאבדותו של נהג המונית משה טוינה ז"ל מאשקלון. טוינה הצית עצמו אתמול בגלל מצבו הכלכלי הקשה והיום נפטר מפצעיו. יו"ר ההסתדרות אמר היום כי "מזה זמן רב אני מתריע על מצבם הקשה של נהגי המוניות שעלול להוביל אותם לנקיטת צעדי יאוש. היום קיבלנו דוגמא חיה לתוצאה של המצב העגום הזה". יו"ר ההסתדרות אף קרא לשר התחבורה, מאיר שטרית, לעצור באופן מיידי את הצפת הכבישים במוניות באמצעות חלוקת מספרים ירוקים לכל דורש. יו"ר ההסתדרות הניח על שולחן הכנסת לפני כמה חודשים הצעת חוק לפיה יועלה מחיר המספר הירוק מ- 185 אלף ₪ ל- 250 אלף ₪. כמו-כן מציע יו"ר ההסתדרות להעלות את תקופת העיסוק בנהיגה במונית לצורך קבלת המספר מ- 5 ל- 8 שנים. פרץ הוסיף ואמר כי "הרפורמה בענף המוניות שנעשתה ב- 1997 היא דוגמא לכך שלא כל הפרטה מוצלחת ולא כל ענף ניתן לפתוח לתחרות. הממשלה דאז רצתה להביא לתחרות בענף, אך בפועל הביאה את הנהגים לסף רעב. נהגים לא מצליחים להגיע אפילו לרמת שכר המינימום. בישראל יש כיום מונית אחת לכל 350 משתמשים לעומת מונית אחת לכל 1000 משתמשים במדינות אירופה. אי-אפשר להתקיים יותר מנהיגה במונית. 30 אלף משפחות איבדו בבת-אחת את מטה לחמם כתוצאה מציות עיוור לרעיון התחרות וההפרטה". פרץ אף עמד על בעיית הפנסיה של נהגי המוניות. "הנהגים הותיקים שרכשו מספרים בהון עתק וקיוו שיוכלו להשכיר אותם בסכום נאה שיגיעו לזקנה, אינם יכולים היום לפרוש מהעבודה כי ערכו של הנכס שבידם ירד פלאים. נהגים בני 70 ואפילו 80 ממשיכים לנהוג במשך שעות והדבר מהווה סכנה לציבור". מערוץ-7
ואם כבר מוניות ורפורמה - אם כבר
מבצעים רפורמה בתחבורה הציבורית, יש לעשות מכרזים מסודרים של מוניות השירות למען נסיעה בטוחה ונוחה.
 
צר לי על נהגי מוניות השירות החוקיים

ואם כבר מוניות ורפורמה - אם כבר
מבצעים רפורמה בתחבורה הציבורית, יש לעשות מכרזים מסודרים של מוניות השירות למען נסיעה בטוחה ונוחה.
צר לי על נהגי מוניות השירות החוקיים
אבל אני סבור שבמערכת תחבורה ציבורית מסודרת, יעילה ומתקדמת (להלן: מערכת תח"צ אירופית מערבית ממוצעת) אין מקום כלל וכלל לכלי התחבורה הפרימיטיבי המכונה מונית שירות. אם צריך מיניבוסים באיזור מסוים, יופעלו בקווי האיזור מיניבוסים, אך מוניות שירות מיו7תרות לחלוטין מאחר והן אינן שייכות לחברת התחבורה הזיכיונית של האיזור, אינן פועלות בשיתוף איתה ובייחוד - אינן מפעילות שיטות כירטוס מעבר לתשלום פר נסיעה. דעתי היא שיש למגר את תופעת מוניות השירות מן הארץ (מוניות שירות=מאפיין של מדינה מתפתחת) ועל הממשלה להציע מקום עבודה חלופי או פיצויים גבוהים לכל נהגי מוניות השירות החוקיות. לגבי החאפרים, יש לשלול מהם את רשיון הנהגיה לצמיתות וכן להחרים את רכבם מאחר והם גנבים לכל דבר ועניין!
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif חידדת אותי.

צר לי על נהגי מוניות השירות החוקיים
אבל אני סבור שבמערכת תחבורה ציבורית מסודרת, יעילה ומתקדמת (להלן: מערכת תח"צ אירופית מערבית ממוצעת) אין מקום כלל וכלל לכלי התחבורה הפרימיטיבי המכונה מונית שירות. אם צריך מיניבוסים באיזור מסוים, יופעלו בקווי האיזור מיניבוסים, אך מוניות שירות מיו7תרות לחלוטין מאחר והן אינן שייכות לחברת התחבורה הזיכיונית של האיזור, אינן פועלות בשיתוף איתה ובייחוד - אינן מפעילות שיטות כירטוס מעבר לתשלום פר נסיעה. דעתי היא שיש למגר את תופעת מוניות השירות מן הארץ (מוניות שירות=מאפיין של מדינה מתפתחת) ועל הממשלה להציע מקום עבודה חלופי או פיצויים גבוהים לכל נהגי מוניות השירות החוקיות. לגבי החאפרים, יש לשלול מהם את רשיון הנהגיה לצמיתות וכן להחרים את רכבם מאחר והם גנבים לכל דבר ועניין!
חידדת אותי.
 

Image of me

New member
../images/Emo45.gif מסכים עם כל מלה

צר לי על נהגי מוניות השירות החוקיים
אבל אני סבור שבמערכת תחבורה ציבורית מסודרת, יעילה ומתקדמת (להלן: מערכת תח"צ אירופית מערבית ממוצעת) אין מקום כלל וכלל לכלי התחבורה הפרימיטיבי המכונה מונית שירות. אם צריך מיניבוסים באיזור מסוים, יופעלו בקווי האיזור מיניבוסים, אך מוניות שירות מיו7תרות לחלוטין מאחר והן אינן שייכות לחברת התחבורה הזיכיונית של האיזור, אינן פועלות בשיתוף איתה ובייחוד - אינן מפעילות שיטות כירטוס מעבר לתשלום פר נסיעה. דעתי היא שיש למגר את תופעת מוניות השירות מן הארץ (מוניות שירות=מאפיין של מדינה מתפתחת) ועל הממשלה להציע מקום עבודה חלופי או פיצויים גבוהים לכל נהגי מוניות השירות החוקיות. לגבי החאפרים, יש לשלול מהם את רשיון הנהגיה לצמיתות וכן להחרים את רכבם מאחר והם גנבים לכל דבר ועניין!
מסכים עם כל מלה
 

raminec

New member
נסחפת קלות

צר לי על נהגי מוניות השירות החוקיים
אבל אני סבור שבמערכת תחבורה ציבורית מסודרת, יעילה ומתקדמת (להלן: מערכת תח"צ אירופית מערבית ממוצעת) אין מקום כלל וכלל לכלי התחבורה הפרימיטיבי המכונה מונית שירות. אם צריך מיניבוסים באיזור מסוים, יופעלו בקווי האיזור מיניבוסים, אך מוניות שירות מיו7תרות לחלוטין מאחר והן אינן שייכות לחברת התחבורה הזיכיונית של האיזור, אינן פועלות בשיתוף איתה ובייחוד - אינן מפעילות שיטות כירטוס מעבר לתשלום פר נסיעה. דעתי היא שיש למגר את תופעת מוניות השירות מן הארץ (מוניות שירות=מאפיין של מדינה מתפתחת) ועל הממשלה להציע מקום עבודה חלופי או פיצויים גבוהים לכל נהגי מוניות השירות החוקיות. לגבי החאפרים, יש לשלול מהם את רשיון הנהגיה לצמיתות וכן להחרים את רכבם מאחר והם גנבים לכל דבר ועניין!
נסחפת קלות
לפני שמתחילים בשלילת רשיונות לצמיתות וביטול מוניות השירות, כדאי שתהיה חלופה ראוייה. מכיוון שכיום אין תחבורה ציבורית בשעות הלילה ובסופ"ש, מוניות השירות הן חיוניות ביותר וחסרות כל תחליף. אני רוצה לראות מה תעשה כשתגיע בשעה 00:00 ותצטרך להגיע לראשון לציון, נס-ציונה רחובות או נתניה. האם תיקח מונית תמורת 100ש"ח פלוס? נראה לי שאתה תעדיף לתפוס מונית שירות תמורת 13 ש"ח. במיוחד אם אתה שייך לאוכלוסיה הזו שאינה יכולה להרשות לעצמה לרכוש רכב פרטי וכבר הגעת לתחנה המרכזית (ואתה בתור אחד שמחזיק רכב פרטי לא מהווה קבוצה שיכולה להעיד על חיוניתן של מוניות השירות). בקיצור, אולי מוניות שירות היא תופעה של מדינות עולם שלישי, אבל לפני שמנסים להלחם בסמפטומים, כדאי להלחם במקור לבעיה - היעדר תחבורה ציבורית ראויה לשמה בישראל. ביום שבו תהיה תחבורה ראויה לשמה באוטובוסים ניתן יהיה לסלק מהכבישים את מוניות השירות ולא יום אחד קודם. אז גם יהיה הרבה יותר קל להלחם בתופעה מכיוון שהציבור יעדיף מעצמו את האוטובוסים שהם מטבעם מרווחים יותר, נוחים יותר וזולים יותר.
 
זו בדיוק הייתה כוונתי

נסחפת קלות
לפני שמתחילים בשלילת רשיונות לצמיתות וביטול מוניות השירות, כדאי שתהיה חלופה ראוייה. מכיוון שכיום אין תחבורה ציבורית בשעות הלילה ובסופ"ש, מוניות השירות הן חיוניות ביותר וחסרות כל תחליף. אני רוצה לראות מה תעשה כשתגיע בשעה 00:00 ותצטרך להגיע לראשון לציון, נס-ציונה רחובות או נתניה. האם תיקח מונית תמורת 100ש"ח פלוס? נראה לי שאתה תעדיף לתפוס מונית שירות תמורת 13 ש"ח. במיוחד אם אתה שייך לאוכלוסיה הזו שאינה יכולה להרשות לעצמה לרכוש רכב פרטי וכבר הגעת לתחנה המרכזית (ואתה בתור אחד שמחזיק רכב פרטי לא מהווה קבוצה שיכולה להעיד על חיוניתן של מוניות השירות). בקיצור, אולי מוניות שירות היא תופעה של מדינות עולם שלישי, אבל לפני שמנסים להלחם בסמפטומים, כדאי להלחם במקור לבעיה - היעדר תחבורה ציבורית ראויה לשמה בישראל. ביום שבו תהיה תחבורה ראויה לשמה באוטובוסים ניתן יהיה לסלק מהכבישים את מוניות השירות ולא יום אחד קודם. אז גם יהיה הרבה יותר קל להלחם בתופעה מכיוון שהציבור יעדיף מעצמו את האוטובוסים שהם מטבעם מרווחים יותר, נוחים יותר וזולים יותר.
זו בדיוק הייתה כוונתי
כתבתי את ההודעה אליה הגבת כהמשך להודעה מלמעלה. מובן שכל עוד אין חלופה ראויה אין טעם למגר את התופעה ומוטב להשאיר אותה כך מאשר להסדירה ואח"ה להיאלץ לבטל את כל ההסדרים. במשך 17 וחצי שנים הייתי חלק מאותה אוכלוסיה מחוסרת רכב פרטי, כך שאני מבין טוב מאוד את ההרגשה ואפילו מעבר לזה. גם כעת כשיש לי רכב פרטי, כל נסיעותי לתוך ת"א אני מבצע באוטובוס ולא ברכב הפרטי. צר לי אם לא הייתי מובן מספיק בהודעתי. דעתי זהה לשלך ואני סבור שיש להתחיל עם השקעה במסילות רכבת ובצמצום הרכבים הפרטיים, בייחוד במרכזי הערים, כמו גם הפעלת כל אמצעי התחבורה הציבורית במתכונת מצומצמת בשבתות וחגים ובלילות.
 

Image of me

New member
הוא מנסה לטפל בסימפטום

עמיר פרץ: לעצור את הצפת הכבישים במו
עמיר פרץ: לעצור את הצפת הכבישים במוניות יושב ראש ההסתדרות מאשים את הקלות במתן רשיונות להפעלת מוניות כגורם מרכזי בהתדרדרות במצבם של נהגי המוניות, התדרדרות שהביאה להתאבדותו אתמול של נהג מונית. יו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ, הביע צער ותדהמה על התאבדותו של נהג המונית משה טוינה ז"ל מאשקלון. טוינה הצית עצמו אתמול בגלל מצבו הכלכלי הקשה והיום נפטר מפצעיו. יו"ר ההסתדרות אמר היום כי "מזה זמן רב אני מתריע על מצבם הקשה של נהגי המוניות שעלול להוביל אותם לנקיטת צעדי יאוש. היום קיבלנו דוגמא חיה לתוצאה של המצב העגום הזה". יו"ר ההסתדרות אף קרא לשר התחבורה, מאיר שטרית, לעצור באופן מיידי את הצפת הכבישים במוניות באמצעות חלוקת מספרים ירוקים לכל דורש. יו"ר ההסתדרות הניח על שולחן הכנסת לפני כמה חודשים הצעת חוק לפיה יועלה מחיר המספר הירוק מ- 185 אלף ₪ ל- 250 אלף ₪. כמו-כן מציע יו"ר ההסתדרות להעלות את תקופת העיסוק בנהיגה במונית לצורך קבלת המספר מ- 5 ל- 8 שנים. פרץ הוסיף ואמר כי "הרפורמה בענף המוניות שנעשתה ב- 1997 היא דוגמא לכך שלא כל הפרטה מוצלחת ולא כל ענף ניתן לפתוח לתחרות. הממשלה דאז רצתה להביא לתחרות בענף, אך בפועל הביאה את הנהגים לסף רעב. נהגים לא מצליחים להגיע אפילו לרמת שכר המינימום. בישראל יש כיום מונית אחת לכל 350 משתמשים לעומת מונית אחת לכל 1000 משתמשים במדינות אירופה. אי-אפשר להתקיים יותר מנהיגה במונית. 30 אלף משפחות איבדו בבת-אחת את מטה לחמם כתוצאה מציות עיוור לרעיון התחרות וההפרטה". פרץ אף עמד על בעיית הפנסיה של נהגי המוניות. "הנהגים הותיקים שרכשו מספרים בהון עתק וקיוו שיוכלו להשכיר אותם בסכום נאה שיגיעו לזקנה, אינם יכולים היום לפרוש מהעבודה כי ערכו של הנכס שבידם ירד פלאים. נהגים בני 70 ואפילו 80 ממשיכים לנהוג במשך שעות והדבר מהווה סכנה לציבור". מערוץ-7
הוא מנסה לטפל בסימפטום
במקום לטטפל בתופעה. בתנאים של היום, ריבוי מוניות הוא דבר טוב. ריבוי המוניות משחק לטובת הנוסע, כי ללקוח יש יותר אפשרות להתמקח על המחיר. אם אין אוטובוסים בלילה, אז לוקחים מונית! להפך, באזורים כפריים יש מעט מדי מוניות.
 
האם כפר סבא היא אזור כפרי?

הוא מנסה לטפל בסימפטום
במקום לטטפל בתופעה. בתנאים של היום, ריבוי מוניות הוא דבר טוב. ריבוי המוניות משחק לטובת הנוסע, כי ללקוח יש יותר אפשרות להתמקח על המחיר. אם אין אוטובוסים בלילה, אז לוקחים מונית! להפך, באזורים כפריים יש מעט מדי מוניות.
האם כפר סבא היא אזור כפרי?
יש כאן מחסור כרוני במוניות, והמחירים בשמיים. ובקשר למוניות שירות. עד לפני מספר שנים שירות האוטובוסים בשכונה שבה אני גר היה מחפיר. ואז התארגנו כמה חאפרים והתחילו לתת שירות על קו 29. והנה, הפלא ופלא, פתאום אגד הורידו את המחיר של נסיעה מכפר סבא להרצליה למחיר של נסיעה מקומית, במקום מחיר של נסיעה לת"א. אחרי כמה זמן הגדילו את תדירות הקו וגם את טווח השעות. החאפרים גם קיצרו את זמן הנסיעה של האוטובוס, מכיוון שהיו פחות נוסעים שעלו לאוטובוס. מצד שני נהגי אגד נהגו בפראות כשניסו לחסום את המוניות ובכמה מקרים כמעט גרמו לתאונות.
 

Image of me

New member
ברור, היא אפילו נקראת כפר ../images/Emo3.gif

האם כפר סבא היא אזור כפרי?
יש כאן מחסור כרוני במוניות, והמחירים בשמיים. ובקשר למוניות שירות. עד לפני מספר שנים שירות האוטובוסים בשכונה שבה אני גר היה מחפיר. ואז התארגנו כמה חאפרים והתחילו לתת שירות על קו 29. והנה, הפלא ופלא, פתאום אגד הורידו את המחיר של נסיעה מכפר סבא להרצליה למחיר של נסיעה מקומית, במקום מחיר של נסיעה לת"א. אחרי כמה זמן הגדילו את תדירות הקו וגם את טווח השעות. החאפרים גם קיצרו את זמן הנסיעה של האוטובוס, מכיוון שהיו פחות נוסעים שעלו לאוטובוס. מצד שני נהגי אגד נהגו בפראות כשניסו לחסום את המוניות ובכמה מקרים כמעט גרמו לתאונות.
ברור, היא אפילו נקראת כפר

הייתי בכפר סבא בסופשבוע, וראיתי שיש קרבות כביש לא רק בין האוטובוסים למוניות, אלא גם בין אגד לדן. נסעתי בקו 247 של דן, ובמקביל נסע גם קו 29 של אגד (פעם לפנינו ופעם מאחורינו), ובאחת התחנות ברעננה שני הנהגים כמעט עשו תאונה כשהם ניסו להגיע ראשונים לתחנה ולחטוף את הנוסע.
 

Image of me

New member
אגב, גם בנשר יש בעיה עם מוניות.

ברור, היא אפילו נקראת כפר

הייתי בכפר סבא בסופשבוע, וראיתי שיש קרבות כביש לא רק בין האוטובוסים למוניות, אלא גם בין אגד לדן. נסעתי בקו 247 של דן, ובמקביל נסע גם קו 29 של אגד (פעם לפנינו ופעם מאחורינו), ובאחת התחנות ברעננה שני הנהגים כמעט עשו תאונה כשהם ניסו להגיע ראשונים לתחנה ולחטוף את הנוסע.
אגב, גם בנשר יש בעיה עם מוניות.
בלילה צריך להזמין מונית מראש, כי קורה שלאף תחנה אין מונית זמינה באיזור.
 
והרצליה פיתוח היא עיירת פיתוח ../images/Emo8.gif

ברור, היא אפילו נקראת כפר

הייתי בכפר סבא בסופשבוע, וראיתי שיש קרבות כביש לא רק בין האוטובוסים למוניות, אלא גם בין אגד לדן. נסעתי בקו 247 של דן, ובמקביל נסע גם קו 29 של אגד (פעם לפנינו ופעם מאחורינו), ובאחת התחנות ברעננה שני הנהגים כמעט עשו תאונה כשהם ניסו להגיע ראשונים לתחנה ולחטוף את הנוסע.
והרצליה פיתוח היא עיירת פיתוח

ואם בקרבות אגד-דן עסקיננו, אז אחד הדברים המעצבנים הוא שקו 149 של דן לא אוסף נוסעים בכפר סבא לשכונות המזרחיות. בשעות העומס אחר הצהריים, לפעמים אפשר לחכות לקו 29 חצי שעה ואף יותר (ואז מגיעים להם שניים-שלושה אוטובוסים יחדיו). באותו זמן עוברים שניים שלושה אוטובוסים של קו 149 ולא אוספים נוסעים (כי אסור להם). מ-ע-צ-ב-ן
 
אפרופו: אחוז המשכילים בהרצליה פיתוח

והרצליה פיתוח היא עיירת פיתוח

ואם בקרבות אגד-דן עסקיננו, אז אחד הדברים המעצבנים הוא שקו 149 של דן לא אוסף נוסעים בכפר סבא לשכונות המזרחיות. בשעות העומס אחר הצהריים, לפעמים אפשר לחכות לקו 29 חצי שעה ואף יותר (ואז מגיעים להם שניים-שלושה אוטובוסים יחדיו). באותו זמן עוברים שניים שלושה אוטובוסים של קו 149 ולא אוספים נוסעים (כי אסור להם). מ-ע-צ-ב-ן
אפרופו: אחוז המשכילים בהרצליה פיתוח
שואף לאפס. האוכלוסיה שם לא ממש איכותית. רק נשפך לה כסף אבל זה עדיין לא הופך אותה למשכילה או איכותית...
 
בוקר טוב אביתר

אפרופו: אחוז המשכילים בהרצליה פיתוח
שואף לאפס. האוכלוסיה שם לא ממש איכותית. רק נשפך לה כסף אבל זה עדיין לא הופך אותה למשכילה או איכותית...
בוקר טוב אביתר
אני מבין שמה שאתה אומר על הרצליה פיתוח הוא בעקבות מחקר מעמיק ונתונים סטטיסטיים בדוקים. בתור יליד המקום המכיר היטב את האוכלוסיה, גם ה"חדשה", הרשה לי לחלוק עליך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה