עמיר גולדברג

z dead

New member
כשבית"ר ומכבי משחקות

אני תמיד בעד תיקו עם פצועים. עמיר הוא בית"ר - בבון מנופח ושתלטן עם פוזה. יגאל - פוזה, פוזה, פוזה + צדקנות ו"עממיות". עמיר כמו אוהדי בית"ר(והוא אוהד בית"ר) חכם על חלשים ובריון, אבל ברגע שהוא נתקל במישהו שהוא "חושב" ש-שווה לו? מתקפל כמו ילדה קטנה. ויגאל? הוא בדיחה מהלכת וקלישאה של עצמו, כמו אוהדי מכבי. עמיר הגבר הכי חזק בבית? זה שהתקפל כמו כלבה והפך לשטיח בפני יגאל ופרידה? כן בטח. זה שמקטין את ה"חברה" שלו כדי לצאת גבר-גבר גם כשמדברת על נושאים שאין לו מושג או השכלה בהם? התנהגות קלאסית של גבר חלש ואפס. הגבר הכי חזק ב-בית הוא עתי כרגע וזה אומר משהו על הגברים בבית הזה. גם הנשים שם כולן פח במיוחד "החברה" חסרת האופי של עמיר ופרידה הבהמה. אלעד, לי-עוז וג'קי הם האנשים הכי סבירים בבית הזה. כשברור שג'קי משחק לא מעט, אבל בהשוואה לעמיר הגיי בארון, הוא הכי אמיתי שיש.
 

z dead

New member
אמנם בדרך כלל יש קורלציה

אבל לא. אלעד אולי לא מושלם בהרבה מובנים, אבל בהשוואה לשאר הדיירים בבית לא כולל לי-עוז וג'קי הוא הכי סביר(לא שזו חוכמה, כי כולם שם מלבדם הם פח).
 

jaycom

New member
אתה סתם מכליל קבוצות

זה כמו שאני אגיד אלעד ואתה שמאלנים שמוכנים לתת את ירושלים וכו.. מה שכנראה נכון לפי החתימה שלך ומה שאלעד אומר על עצמו שהוא ערבי ישראלי אבל לא תמיד הדברים האלה נכונים
 

z dead

New member
כמה דברים

א' זכותך להגיד מה שבא לך. ב' אלעד צודק. כמו שישנם ערבים-נוצרים, ערבים-מוסלמים וערבים-דרוזים כך ישנם ערבים-יהודים. הוריו של אלעד באים ממדינה ערבית מחצי האי ערב, הוא ערבי-יהודי. התרבות של הוריו היא ערבית, גם המאכלים, גם שפת האם. דתם יהודית, לאומם ישראלי. זה לא סותר. גם רנין מהעונה הראשונה היא לא "ערביה קלאסית". היא ישראלית לכל דבר(כזאת שהולכת עם ביקיני ולא שלם בתכנית בפריים טיים) והיא לא מוסלמית ובכל זאת היא ערביה לכל דבר. ערבי זה לא כינוי גנאי, זה אפיון לאנשים שבאים מתרבות מסויימת וממקום גיאורגפי מסויים(חצי האי ערב).
 
איזו תגובה מטומטמת

אני אוהדת בית"ר, מה הקשר בכלל לאוהדי בית"ר..? אתה מכיר את כל האוהדים? אתה מכיר בכלל אוהדים של קבוצות אחרות? גם עתי אוהד בית"ר לידיעתך, האם עתי חכם על חלשים? תגובה מטומטמת וכ"כ ילדותית.
 

z dead

New member
כמה זעם

את אוהדת בית"ר? לכמה משחקים הלכת בעשור האחרון? 2? 3? אני משער שלאותה כמות משחקים עתי הלך. "אוהדת" עלק. בית"ר קבוצה רקובה עם אוהדים גזענים ובריונים והנהלה שמתקפלת תחת הלחץ של אותם אוהדים בריונים, כש-שחקן שאפילו רק נשמע ערבי או מוסלמי לא מתקבל לקבוצה(מוחמד צ'יטה למשל שאוהדי בית"ר טרפדו את ההגעה שלו והיום מככב באירופה ברמות "טיפל'ה" יותר גבוהות מהליגה בארץ, או האיומים על איברהים נדאללה כשהיה בקבוצה רק כי העז להיות מוסלמי). קבוצה שקמה על בסיס גזעני עם שורשים של תנועות הטרור הלח"י והאצ"ל בילט-אין עם דגלי כהנא ביציע.
 
זעם? לא ממש

פשוט נמאס לי מההשוואות האדיוטיות האלו שאין להם שום קשר לכלום. באמת. זה לא מעניין אותי מה דעתך על בית"ר או בכלל על כדורגל כי זה לא קשור לנושא, אז סתם בזבזת אנרגיה בלכתוב לי את זה. ואת זה אתה צריך להבין, נקודה. אין קשר מחט לתחת. אין. אתה רוצה להגיד שהוא פוזאיסט חכם על חלשים? תגיד.. הוא היה ככה בהתחלה, תגיד "עמיר פוזאיסט חכם על חלשים" מה הקשר לבית"ר או בכלל לעולם הכדורגל,נשגב מבינתי. אבל זה כנראה רק אתה מבין.
 

z dead

New member
עמיר ויגאל הם דוגמאות טובות

לאנשים שמרכיבים את רוב החברה בישראל ובגלל זה הם גם נכנסו לבית. ומה לעשות שב"מקרה" עמיר הוא אוהד בית"ר ויגאל הוא הסטריאוטיפ והקלישאה המהלכת של אותם נובורישים שנוהרים ליד-אליהו בימי חמישי? אוהדי בית"ר הם גזענים. גם האוהדים שאינם מגדירים עצמם שונאי ערבים - הם מגלים סבילות להתנהלות של אותם אוהדים. למה? כי אותם אוהדים אלימים שהם חלק גדול אם לא הרוב קובעים להנהלה הרקובה של הקבוצה הרקובה הזאת אילו אנשים ומאיזו דת או שיוך אתני ישחקו בקבוצה הזאת, כמו אחרוני הנאצים.
 

יונתנסקי

Well-known member
לענין או לא לענין - יש לי וידוי קטן בקשר

לבית"ר ירושלים: בני בכורי הוא עו"ד מאוד מצליח בארה"ב. חברו הטוב שלמד איתו משפטים בירושלים לפני 15 שנה, הוא יועץ משפטי של אחד הבנקים ההגדולים בשוויץ. בני, עוד בילדותו, אהד את בית"ר ירושלים, וכשהגיע לירושלים ללמוד אחרי הצבא, מיד "נדבק" לחבר ההוא, ויחד היו הולכים לממשחקים (אז זה היה בשבתות, בימק"א). אפילו כשנולדה ביתו הבכורה - הוציא אותה מביתהחולים עטופה בצעיף הצהוב-שחור. בדעותיהם, שניהם בכלל לא בימין, וכמובן שאינם תומכים בפרחחים העכשויים המאכלסים את "טדי". הם היו בתקופת מלמיליאן ואוחנה, אבל זה לא מונע מהם היום, בשיחות טראנס אטלנטיות לדון בשאלה "כמה הוציאה בית"ר", אחרי כל משחק שלה. מסתבר שנאמנות לקבוצה שאהדת בילדותך - זה כמו אהבה לאישה של חייך, אפילו אם אמך חושבת שלאהוד את ביתר זה פגם. כל מה שאני כותבת איננו למטרת התפארות אלא כדי להסביר מה זאת אהבה לבית"ר ירושלים, ולהדגיש שאין לזה קשר עם פוליטיקה, כי במשפחה שלנו המורחבת כולנו מהמרכז שמאלה (כל אחד במידה אחרת), ומלבדו איש לא בבית"ר. הרוב הפועל ת"א. אז אם אתם חושבים שמה שכתבתי לא לענין - איתכם הסליחה.
 

z dead

New member
זו דעתך והיא לגיטמית

מה שלא לגיטימי זו גזענות וקנאות. גזענות וקנאות של אוהדי בית"ר בחסות ההנהלה של אותה קבוצה משוקצת, שבלחץ האוהדים לא מביאה למועדון שחקנים ערבים או מוסלמים. אני מבין שקשה להחליף קבוצה אבל בית"ר... הגזענות והקנאות הזאת? זה לא משהו חדש. מאז הקמתה מדובר בקבוצה גזענית עם בסיס לאומני דוחה. כשבן אדם שמגדיר את עצמו כשמאל מגלה סבילות לגזענות של המועדון הזה קשה לי לקבל את זה, גם אנשי ימין אגב לא צריכים להזדהות עם הקבוצה הדוחה הזאת, זו לא אקסיומה שימין = גזענות ופשיסזם. וכן, המועדון עצמו הוא גזעני באי קבלתו לקבוצה שחקנים ערבים או מוסלמים כדרישת אוהדיו למרות ששחקנים כאלה ואחרים היו מועמדים לא פעם והבאתם טורפדה כאמור בלחץ אותם "אוהדים". עמיר הוא בבון בריון וזה משתקף אחד לאחד עם הקבוצה אותה הוא אוהד, הוא כמו יגאל - קלישאה מהלכת. זה שיש מיעוט של אנשים נורמטיבים(כמו בנך וחברו) שאוהדים את הקבוצה זה רק היוצא מין הכלל שמעיד על הכלל, בני האדם בתוך עדר הבבונים מוכי הכלבת שמבליט את תכונות הקהל הדוחה הזה. אני אגלה לך סוד - הייתי אוהד בית"ר כשהייתי נער, עד שהבנתי שמדובר במועדון יודונאצי לגמרי. עם כל האהבה לאיכויות המשחק של אוחנה(שרק בגללו התחלתי להתעניין בכדורגל) וה"אהבה הראשונה" התנתקתי רגשית מהקבוצה הדוחה הזאת ביום שבו אוהדי הקבוצה הנאלחים החלו לאיים על שחקן פעיל בקבוצתם רק משום שגילו שהוא מוסלמי(איברהים נדאללה, הוא היה אפריקאי אז הם קצת התעקשו להבין שהוא מוסלמי בהתחלה הדפ"רים) דגלי כהנא וקריאות מוות לערבים ביציעים היו רק בונוס.
 
אה וחומד יקר

אתה מכליל ולא אדם חכם במיוחד. ואין לך מושג איזו אוהדת אני, או כמה אני הולכת למשחקים, אז הסקת מסקנות היא לא הצד החזק שלך. ההודעה שלך פשוט שווה לקליפת השום כי אין בה שום הגיון והיא רווית שנאה מטופשת של ילד בן 12 שמאכילים אותו ,הוא בולע ואומר אמן. שא ברכה, היה שלום.
 

z dead

New member
כן כן

"אוהדת" בית"ר היא האחרונה שתאמוד חוכמה של אחרים.
 

סמירנו23

New member
עכשיו עמיר אשם שהוא אוהד בית''ר

נו באמת.. לבית''ר יש את הקהל הכי גדול בארץ גם בגלל שירושלים היא העיר הגדולה בישראל וגם בגלל המנורה ואולי הוא אוהד בית''ר בגלל שהם משחקים כדורגל איכותי?(לא העונה :))
 

z dead

New member
הוא לא אשם

שהוא בבון. הוא נולד כזה. זה מסתדר עם הקבוצה שבחר לאהוד. איך בחור שגדל במטולה וגר בת"א קשור לזה שירושלים היא העיר הגדולה ביותר בדיוק?
 

סמירנו23

New member
אה זה פשוט

עמיר אוהד בית''ר בגלל אחיו הגדול.. ראית את אח של עמיר בטלויזה? בבון הוא לא....
 
אוהדי בית"ר ירושלים חייבים להיות ירושלמים???

נדמה לי שאפשר לגור בליברפול ולאהוד את מנצ'סטר, לא? למה לקרוא לבן אדם בבון? מה דעתך שאקרא לך אורנג-אוטנג? אתה כנראה גדול, שחור, שעיר וטפש... בפורום מביעים דעות ולא מדביקים כינויים.
 

z dead

New member
חמודה כזאת

אורנט-אוטנג הוא כתום ולא שחור וממש לא טיפש. הבחור טען שירושלים זו העיר הגדולה ביותר, מה הקשר בדיוק בין זה לאהדה? מה הקשר של התגובה המבריקה שלך? עמיר הוא בבון וכלבה של יגאל ופרידה, זה הכל. שבוע טוב ובברכת שימו את ירושלים בירדן http://www.youtube.com/watch?v=Nbir0zbyWFY
 

jaycom

New member
אוהדי הפועל הרבה יותר גזענים ו-וולגרים

להגיד למכבי ת"א "גרמנים" ו"נאצים" והכי גרוע "תישרפו חיים" זה גרוע ומבחיל בצורה הכי קיצונית שיש.. אבל יש גם אוהדי הפועל ת"א שלא אומרים את זה לכן אני לא מכליל.. בניגוד אליך. תתבייש לך.
 

z dead

New member
:)

לקרוא לאוהדי מכבי גרמנים/נאצים זו לא גזענות. זו אולי וולגריות להגדרתם של אנשים מסויימים, לא יותר. אין לי בעיה שתגדיר את אוהדי הפועל כוולגרים, 99 אחוזים מאוהדי הספורט המאורגן הם אנשים וולגרים. זה עדיין לא הופך אותם לגזענים. מועדון הפועל ת"א מטפח ילדים בפריפריה ובמגזר הערבי, למועדון הפועל ת"א יש קפטן ערבי. במועדון הפועל ת"א יש לא מעט שחקנים מסורתיים ו"אפילו" ימנים ולקהל או למועדון עצמו אין בעיה איתם למרות שהם האנטיתזה למה שהמועדון הזה כביכול מייצג, ככה שגזענות לא קשורה בשום דרך להפועל ת"א. אגב, אוהדים שנוהמים לשחקנים כהי עור, אפילו כאלה שמשחקים אצלהם במועדון - הם גזענים קבוצת כדורסל שמעסיקה את פיני גרשון אחרי שזה נתפס בקלטת הוגה תורת גזע ולאוהדים לא אכפת? הם גזענים. אוהדים שמכריחים את כולם לאהוב אותם כי הם "מייצגים את ישראל"(עם מיליון זרים) הם לאומנים וצבועים. ככה ש"נאצים" זה לא כ"כ מופרך. כשאחמד טיבי קרא לאחד מפעילי הימין נאצי ונתבע הוא השתמש בבית המשפט בהגנת "אמת דברתי", הוא זוכה. אמת דברתי.
 
למעלה