עמיר גולדברג

bibaso

New member
אנשים בפורום כבר סימנו את עמיר מההתחלה

בגלל שהוא הזכיר להם את שי שטרית - בעיקר בצד השתלטני, ולחן יוחסו לו גם ההרוע והמניפולציות באנשים שהיו עיקר השליליות בשי. גם אני בהתחלה חשבתי כך, אבל אח"כ הוא הוריד הילוך ונשאר בהילוך הנמוך, ובסיכום כל התקופה בבית ברור שאין בו את הצד הרע הזה שיש בשי שטרית, ופרט לבעייה אחת - ה- OCD מה ששלילי בו (ולכל אחד בבית יש צדדים שליליים שאין לי כח לפרט כרגע), - והחלק השלילי שיש בעמיר איננו גרוע יותר משל הרבה מאוד אחרים בבית, והוא בפרוש לא !!! שי שטרית, ולא האיש הרע של הבית. לא ראיתי אותו מנסה לארגן מחנות או ללכלך או לתמרן אנשים כמו ששי היה עושה, ורק בעיית ה OCD של הנקייון מוציאה ממנו צד מכוער כתוצאה מלחץ פסיכולוגי קשה כשהבלגן מסביבו עובר רמה מסויימת, אבל זהו לא רוע - כל האנשים שסובלים מזה מתנהגים כך בזמן הלחץ הנ"ל ואח"כ כשהכל נרגע הם חוזרים להיות עצמם (עד הפעם הבאה, כמובן). מי שלא אוהב אותו כמובן לא חייב, ודרך אגב בעונה הנוכחית לי אישית אין אהבה או שינאה הסטרית לאף אחד - אולי זה ישתנה כשהעונה תתקדם, ואני עדיין מחזיק מעצמי אובייקטיבי, עד עכשיו מי שאהבתי \ הערכתי אכזב אותי ודוקא עמיר שיפר את התדמית שלו בעיני. [ כרגע ג'קי אצלי במקום הראשון, ויש עוד כמה שאני עדיין נותן להם צ'אנס אבל קשה לי להאמין שמישהו בבית יעשה כזה שינוי שהוא יעבור מבחינתי את ג'קי]. בקיצור - צריך להיות אובייקטיבים ולא לדבוק ברושם של השבוע הראשון - בגלל זה התוכנית 3 חודשים, כל הזמן יתגלו עוד ועוד צדדים באנשים וצריך להפנים גם את החידושים - לטובה או לרעה ולא להתקע בישן.
 
תגובה יפהפיה! מומלץ לקריאה, וללמוד :)

למעט עובדה אחת, עמיר כן ניסה לארגן מחנות, ועודנו מנסה. הוא עושה זאת בתחכום, ולפעמים באופן ישיר.
 

שרון-ב-

New member
לגיטימי בהחלט- חלק מהמשחק

לנסות ליצור קבוצת תמיכה כדי לשמור על עצמך. עמיר בהחלט נתפס כשתלטן בהתחלה. אבל יחד עם זאת הוא אנושי ויודע להיות חבר. מדבר יפה לחברים שלו. טבעי שיתעצבן על דברים שחשובים לו, בדיוק כמו כל אחד אחר. אם נמדוד שתלטנות לפי רמת צעקות אז סגנית של פרידה זו נופר. אף אחד פה לא כתב עליה שהיא רודנית. רואים שעמיר הבין שהוא חייב לשמור על יחסים טובים בבית, לפחות יש לו שכל. לוקח להם קצת זמן להתאפס. אין לי מעדף כרגע. אבל גם לא שונא את עמיר או חשוב אפילו שהוא דומה לשי שטרית או סער. ממש ממש לא.
 

RealWorld789

New member
לא חושבת שמדובר ב-OCD,

אף אחד כאן לא פסיכיאטר שיכול לאבחן אדם בשלט רחוק. יש לו אובססיה לניקיון, שהוא כנראה מביא מהעסק שהוא עובד בו (מסכנים העובדים שלו). כמובן שזה מכוער מאוד ומציק (ביחוד שהוא יודע לצעוק על היותר צעירים, אבל לא מעיז על מבוגרים ממנו - התאומות, יואב, ג'קי) מעבר לזה, אין לו איזשהו יתרון אינטלקטואלי או כושר דיבור גבוה על יתר דיירי הבית, כך שאני לא צופה לו גדולות בהמשך. כמו שאמרתי בהודעה הקודמת שכתבתי בשירשור, אחרי שהקשר עם סיון יתפוגג לחלוטין, העיניין בו ידעך והוא יסיים את תפקידו בבית...
 
עמיר הוא קונטרול-פריק

בהתחלה גם אני לא ממש סבלתי אותו, בדיעבד הוא עדיף עשרת מונים מהפלצן השני-עתי, עתי הוא חנון במגפיים, הכוונה שהוא נכנס לתפקיד שלא ראוי לו במיוחד, מנסה בכח לשחק את המאצ'ו, אני גם לא חושב שהוא גבר ככ נאה כמו שעושים ממנו, יש לו צבע עור בהיר מדי, על גבול השקוף, הוא נראה כמו שחקן תיאטרון שאיפרו אותו בטונה של פודרה, זה שיש לא כתפיים רחבות לא הופך אותו לקווין קוסטנר, הגוף שלו לא מעוצב ולא מחוטב או מסוקס, סתם נפוח ושמנמן
 

bibaso

New member
לא צריך להיות פסיכיאטר כדי לראות שזה OCD

OCD זה פשוט השם של ההפרעה הנ"ל. אדם שלא סובל מ- OCD לא היה יוצא מההוט טאב רק כדי ליישר את הקיפול של הבגד שלו שהשאיר בחוץ.
 

shai zzz

New member
גם אם נשכח איך התנהג בתחילת העונה

מדובר באדם מאוד משעמם ולא מעניין. כבר כמעט חודש מתחילת העונה ולא זכורה לי שום שיחה מעניינת איתו, וכשהוא נכנס לתוך שיחה קיימת הוא הופך אותה במהירות לחסרת עניין. מלבד לדבר שטויות לא ברורות ולהתמזמז עם סיוון הוא לא עשה כלום.
 
סיון היום מתעצבנת עליו על כל מילה שאומר

האמת שהיא הרבה יותר עמוקה וחכמה ממנו. הוא פשוט האנטיתזה שלה בכל מובן אפשרי. הוא נפוח מכלום והיא עלה נידף למרות שיש לה הרבה ממה להחזיק מעצמה. הפוכים לגמרי.
 

RealWorld789

New member
בדרך כלל שיחות איתו מסתכמות ב"אני ואני ואני"

זה תלוי מה ההפקה תמשיך להראות. בכל מקרה, עמיר הוא לא הטיפוס שההפקה תמליך אותו, כי הוא לא מספיק אינטלקטואלי ובעל כושר התבטאות גבוה (כמו שפרה וגם אלירז שכן נכנסו למשבצת הזאת).
 

RealWorld789

New member
ביחס להתחלה, עמיר באמת השתפר

אני לא ממש חיבבתי אותו בהתחלה, הוא באמת השתפר, אבל עדיין - אין בו משהו שגורם לי לרצות שהוא ימשיך בתכנית, כי לטעמי הוא די מיצה את מה שיש לו להציע לתכנית: - עניין הניקיון הכפתייתי בבית (זה בערך הדבר היחידי שיש לו להציע - הוא בטח חושב שההפקה מריצה על זה דאחקות בפרקים...) - הקשר האנמי עם סיון שמלכתחילה היה מועד לכישלון - אכן מתדרדר. - בחור אטרקטיבי - מסתבר שעתי הוא ה"אלפא מייל" האמיתי בבית ולא עמיר... - הטון ה-בוסי שלו גם כן מאוס לטעמי על הדיירים בבית ועל הצופים. אני מאמינה שאחרי שהקשר שלו עם סיון יסתיים הוא יאבד את העניין מצד הקהל ויעוף (מעריכה שזה לא יקרה בקרוב אלא עוד 30-40 ימים). בכל מקרה בהצלחה סמירנו ביחסי הציבור שאתה מנסה לעשות לו
.
 
הקשר לא מתדרדר- עמיר מחזיק אותה קצר ביותר

ולא משנה מה היא מרגישה כלפיו, היא הולכת אחריו בכל דבר. זה עצוב מאוד... כל מה שהיא אמרה אי פעם עליו, מעולם לא בא לידי ביטוי ביחסים. היא אומנית בלנתח את מערכות היחסים שלה (הניתוחים שלה מעניינים), אבל אפס ביכולת לפעול על פי הרגשות שלה. היא אומנם מנתחת מוח, אבל זה מסתכם בזה. בחורה מפוספסת.
 
ממש לא. הקשר מוחזק על כלום. משיכה ותו לא

אבל הם צריכים אחד את השני. הוא צריך בחורה יפה שתלויה לו על היד והיא צריכה מישהו שישתלט עליה ויחזיק אותה כי היא חסרת ביטחון ברמה קשה. הפכים.
 

BLOSOM2

New member
ואל תשכחו שהוא הבחור היחיד שבאמת אטרקטיבי

בבית הזה ונעים להסתכל עליו.
 
מצטערת אבל אי אפשר להשוות בינו לבין עתי המהמם

כי עתי לוקח אותו ביג טיים. לא נעים להסתכל ובוודאי לא לשמוע. הוא בחור טוב, אבל עם המוןןןןןןןןןןןןן בעיות.
 

BLOSOM2

New member
לעמיר יש מראה סקסי והוא קול, עתי חנון.

אך כמובן שההתנהגות משליכה על המראה, ועמיר נראה כך בעיניי רק כאשר הוא חביב ונראה כאדם חיובי.
 

t0mer

New member
הוא לא רע אבל שיפסיק להתנהג שהשמש זורחת לו

מהתחת. אולי באמת הוא יפתח כי כרגע הוא מאוד סגור, מנסה לשחק אותה המאצ'ו. מפגין בעלות על החלשים ממנו ביניהם סיוון שחוץ ממראה לא שווה יותר מידי. יש לו פוטנציאל אבל יש עוד הרבה עבודה. ולכל המלעיזים, אל תדונו אדם עד שלא תגיעו למקומו, עם כל הביקורת שלי על עמיר אני לא שוכח שאולי אני גם היתי מתנהג כמוהו..
 
למעלה