עמירי הסקסי המדהים !

הגיע הזמן לפרגן בכל הכוח לעמיררר 4 ל2020

לסמס לעמירר לא להיות שאננים !!! בלי עמיר אין תוכנית הכל יבש ומגעיל .. הבן אדם אכל המון כאפות אם זה מההפקה שלא מפרגנת לו אף פעם ... ואם זה מסיון שלא יודעת מה היא רוצה מעצמה ורק שגעה אותו הבחורה מתוסבכת ואוכלת כאפות של עצמה ומאשימה אותו בבעי......ות של עצמה .. ואני לא יכולה לסבול יותר את האימרות "הוא היה איתה וזרק אותה הוא מניאק וזה" היא בת 26 היא באה לישון לידו רצתה את המגע שלו והוא את שלה וקרה מה שקרה לאחר מכן היא עשתה לו סרטים כמו תמיד וזה הוביל לנתק בין השניים ... הבן אדם אף פעם לא ריכל עליה ולא צחק עליה מה שהיא תמיד עושה לו . ועל אלעד גם יש לי מה להגיד הבן אדם יצא אפס מאופס ... במקום להעמיד את האנשים שתמיד הוא מעמיד בחדר של האח הוא בחר להעמיד את חברו הטוב שתמיד מעניק לו אהבה עמיר .. ובזה הוא יצא מניאק אחד גדול ומגיע לו הבקבוק שעמיר זרק לעברו .. יאללה הגיע הזמן לפרגן לבחור המקסים הזה ולהשאיר אותו :)
 

25330

New member
האם סבורה ההפקה שעמיר עשה את שלו ויכול ללכת?

אם איני טועה נדמה שכרגע יש שלושה "בונקרים": תומר - שבועיים מאוחר מדי, יוכל לפגוש את חברתו זוועטיטו. נופר וג'קי - ימשיכו לנהל רומן אפלטוני ואינפנטילי, עם זאת ככל הנראה קולע למכנה המשותף שעושה רייטינג ומצמיח כוכבים. אם כן, משלוש יוצא אחד (בלשון הילדים) או בצורה תיקנית ומפורשת מהשלישיה: עמיר, פרידה הילה יוצא/ת אחד/ת. היה ויפול הפור על הילה, תהא הסיבה ככל הנראה, מסורת החדשים והקושי לבנות מחנה תומכים בר-תחרות למי שעמלים על כך כבר שלושה חודשים. היה ופרידה תגנח, תנחר, תחרף ותקלל את דרכה החוצה יהא זה אות וסימן שתש כוחה ונוסחת הפלא שהפילה את מתנגדיה איבדה מכוחה לנוסחה חזקה וטובה ממנה. היה ויהיה זה עמיר שיודח, ב"מניית זהב" תוכל להתגאות ההפקה שעמלה לאחרונה לעמם את זוהרו ולהציגו באור שונה משהוצג ונתמך על-ידי הבימוי בעבר. היכן איפוא חל המפנה בדמות קפטן נבחרת הבייסבול, גבר-גבר יפה מראה, בעל קשרים טובים בהפקה וציר משמעותי בבית האח הגדול, מזה שלושה חודשים? להערכתי עמיר הפנה עורף להפקה ולבימוי שהחליט לשחק ברגשותיה היפים וכנים של סיון ולביים רומן, דמעות, פרידות, וידויים, שקרים וחוזר חלילה בינו לבין מלכת בית האח הגדול ומלכה בכלל:
סיון
. בשלב מסויים החלה סיון החכמה, מוצלחת, מנהיגה ומנצחת אך מעל הכל רגישה וכנה כסרגל של אמת, יושר, מחוננות וטוב לב, להיות מוטרדת מהמשחק בגופה והשימוש ברגשותיה הכנים וטהורים, לצורך שעשועים להמונים ורווח לבמאי הצגת המפיק יורם פה גדול ובולבול קטן. משתההתה סיון והוטרדה משאלת "מה פשר הקשר ביננו" החליט עמיר שאין הוא יכול לספק עוד, הן לחבורת יורם פה גדול ובולבול קטן ונסייני מעבדת העכברים האנושית, את הסחורה. להערכתי כשלונו של עמיר, קפטן הנבחרת עם כניסתו, to deliver, גרם להסרת חינו וזריקתו ככלי אין חפץ לזירת הגלדיאטורים-בימאים-מטרדים מינית-זייפני הצבעות ומה לא. כמו בסיפור אהבה קלאסי הטרגדיה של עמיר, אם תתרחש תהיה אהבה בלתי אפשרית. כשלון המתח בין רגשות ואהבת אמת לאהבה פורנוגרפית על בימת הצגת מציאות האח הגדול המובויימת מובנית וידועה מראש. לסיצנה כזו דרושים שני שחקנים. סיון אמנם, יפת מראה ומעבר לכך יפת יושר, התנהגות, חוכמת השתיקה ואמירת המון במעט מילים. סיון החכמה ומחוננת המחשבה הקדימה להבין ולהרגיש שניצולה בידי חבורת יורם בולבול קטן ופה גדול חוצה לא רק את גבול הטעם הטוב, אלא את עצם הסכמתה להמשיך לפאר בנוכחותה, 20 רמות ואינטלגנציה מעל כל יתר המשתתפים גם יחד, את מעבדת הניסויים האכזרית בבני אדם, בלוב זהב של אשליות ותקוות. יושרו של עמיר שלא הצלייח להבין ולרדת לפשר מניעיה של סיון גרמו לו לנתק קשר שלא היה ברור לו טיבו. או אז, משמוצה פרק "מה פשר הקשר ויחסנו לאן" החליטה ההפקה להפטר מעמיר. כאשר כל האמצעים כשרים גם השחרת עמיר והצגתו באור לא נכון ולא לו, קצרה הדרך למניפולציה הצבעתית שמביאה את עמיר לדדות אחר ג'קי, נופר ופרידה בסקרים. אני מקוה שעמיר לא יודח. אם אכן כן ילך עמיר בעקבות המנטור שלו דנה, אשר קרוב לודאי לא הודחה בידי סימוס אלא בידי מי שחפץ בהדחתה לצרכי רייטינג, רווח ושיקולים השמורים עם בעל בולבול קטן ופה גדול וחבר מרעיו.
 

ranvio

New member
ליעוז מודה-מעמיר מצפים ליותר ושופטים לחומרה

אתמול ליעוז דיבר עם עמיר על הציפיות של הדיירים ממנו. למה לליעוז אומרים תודה כשהוא שוטף כלים ולעמיר לא-כי מליעוז לא מצפים גם במקרה שאלעד העמיד אותו להדחה הוא ציפה ממנו ליותר מכל דייר אחר כי הוא נחשב חזק , ליעוז דיבר איתו על כך שאין לעמיר לגיטימציה להתלונן על כך שאלעד העמיד אותו להדחה. מותחים לו את החבל יותר מדי ולא נותנים לו קרדיט/. לדעתי עמיר צריך לפרוש בעידוד המשפחה ולצאת נגד הפקת האח הגדול. ועד אז אני מצביעה 444444444444444444444444444444444444444
 

ranvio

New member
תומר מודה-עמיר הכי גבר ולא מרכל על אף פעם

אתמול או היום התבלבלו לי הימים בשיחה עם אלעד
 

25330

New member
עלית על הטעות של משפחת גודלברג

אני לא חושבת שעמיר צריך לפרוש מרצונו. יש לו מה לתרום וחבל שדוקא הוא לא יהיה לצד סיון בחמישית הגמר. אם מאידך, יפול הפור, אכן יש מקום לפתוחפה מחוץ לבית האח - מה גם שהסיכויים קטנים מאוד בשל החוזים וההתחייבויות שחבורת יורם בולבול קטן ופה גדול מקיפה ומבטיחה באמצעותם, את עצמה. כתבתי כאן מזמן בקשר לבלוג של דורון גולדברג שלהערכתי if you cannot beat them, join them. לשון אחר, להפקה יש כוח עצום פיזית ונפשית, לעשות בדיירים כחומר ביד היוצר, מביים ועורך ניסויים בבני אדם לצרכי שעשועים ורווח כספי. ברור שלמשפחת גולדברג אין אמצעים לעמוד מול חבורת יורם פה גדול ובולבול קטן. לפיכךלהערכתי היה על בני המשפחה לנסות להשיג את המקסימום עבור עמיר בנסיבות תחת התעמתות עם הבימוי. לראיה, מצבו, הצגתו ותדמיתו של עמיר לא שופרו אלא רק המשיכו להדרדר בעקבות הביקורת הפומבית - המוצדקת! אף אם לא חכמה - שהטיח האח דורון בחבורת יורם בולבול קטן ופה גדול, בנוגע לאחיו עמיר, הצגתו והמניפולציות שנערכו בנפשו, דמותו וכנגדו.
 

יונתנסקי

Well-known member
מלים כדורבנות, אבל ההפקה לא קוראת כאן

ותגיד/י, מאיפה הלהט הזה לדבר כך בשבחה של סיוונה? גם אני מחבבת אותה, אבל טרם כתבתי לכבודה נאומים כאלה חוצבי להבות.
 

25330

New member
בעידן copy/paste קול הרשת יוליך את הקול

לשאלתך, כמי שכותבת בלשון נקבה, יש להניח שיש לכך משמעות או שאני טועה? באשר לסיון כתבתי מעט מזעיר המחזיק את המרובה בכשרון, חכמה, רגישות, מנהיגות, תחרותיות ומה לא. אני חושבת שתומכי סיון (הרבים מאוד לדעתי) צריכים להזכיר לכולם מי הבטיחה את מקומה בגמר שבועות רבים לפני שיתר הדיירים הצליחו להבין בכלל את הנסיבות ולהערך בהתאם - מה שסיון, כרגיל 20 רמות מעל ו- 100 צעדים לפני כולם הצליחה להשכיל להבין, לנתח, להערך ולהשלים את מהלכיה בהתאם. אם האמת או דעתי היא חוצבת להבות שיהיה. הכל העיני המסתכלת. אמי מצאתי לא נאות, לא מחצבה ולא להבות. פשוט אמת שלי ודעה שאני גאה להחזיק בה.
 

יונתנסקי

Well-known member
"קול הרשת יוליך את הקול" - פיזית

השאלה אם ה"קול" הזה, יגיע למסילות ליבו או ראשו של הקופרמן, וגם מדברייך האחרונים הבנתי ש"לא כל כך" (כל הקטע של הביקורת של משפחת גולדברג על רצח האופי שעשו לעמיר). כמובן שאני אישה. אני סבתא של יונתן, שמכונה "יונתנסקי" בפי אימו, ומשם גם בפי חבריו ובפי כולנו. שבוע טוב.
 

25330

New member
סבתא של יונתן חלילה לי

לכתוב אף לא לתהות, בדבר מיניותך. התכוונתי לעצמי לאור כתיבתך אלי, בלשון זכר, שערכה בי ניתוח לשנוי מין. אגב, דברים שכתבתי כאן על גב' זגזיגו מצאו דרכם למקומות שלא התכוונתי ושלא תיארתי לעצמי שיגיעו. כן או לא יגיע להבנתי, האינטרנט נוא קול העם ואגורה מודרנית, שאיש לא יכול להתעלם ממנה (להבדיל אלפי הבדלות ע"ע מצרים, לוב...). גם לך, גם ליונתנסקי שבוע אביבי טוב ונעים.
 

יונתנסקי

Well-known member
25330 כשמישהו מציג את עצמו כמספר -

ואינני בטוחה מי הכותב/ת, אני משתמשת בצורה הזאת שלא תכשילני. כך גם עשיתי הפעם וכתבתי "ותגיד/י לי......" וסתם קוריוז: השבת התארחה אצלי בת הזקונים שלי עם בתה ליהיא, והקטנה אומרת לאימה :"בואי נלך לבקר את מעין הבן" (שכנים שלי) אז אני שואלת את בתי, למה היא מוסיפה את המילה "הבן" ובתי עונה לי "בגן של ליהיא יש ילדה בשם מעין, ולה היא קוראת מעין הבת" אז מה את רוצה שאני אעשה עם 25330 ? זה הבן או הבת?
או
 
למעלה