עמירי הסקסי המדהים !

25330

New member
לא רק שאין סתירה, יש ויש תמיכה הדדית

סיון קראה לתומכיה לסמס לעמיר. ככל הנראה שחרור לחצים בדיבורי רגשי והתפרקות לחוד, ורצון הדדי כן ויפה של האחת בטובת השני וההיפך יש ויש. כולי תקוה שיהיו אלה מסמסי סיון שיסייעו לעמיר להגיע עמה לחמישית הגמר.
 
רנויו גם על העו"ד מהעונה הקודמת נגנו לנו על

מלח הארץ. למה מה מי הוא במה עמיר מלח הארץ יותר מתומר או אלעד או ג'קי הוא לא כזה מסכן וכל מה שקורה איתו זה תוצר של מה שבישל אין לרבים עניין בו ולכן הביתה לדנה ומהר !
 

shlomit66

New member
מצדיקה לגמריי עמיר הכי אמיתי בבית מגיע לו

להישאר פשוט מדהים
 

shlomit66

New member
פיה את לא ממש חכמה אם זה מה שאת אומרת על

עמיר.. רואים שאת לא רואה הרבה ערוץ 20 ושאת נשענת על מה שמאכילים אותנו בערוץ 22 הוא ממש לא מתחנף לפרידה אם כבר אז היא זאת שהתחילה לדבר איתו קודם הראשונה עמיר הכי מדהים , עוזר, אמיתי בבית.. התוכנית תהיה לא שווה בלעדיו
 

dindan84

New member
פיה-אמש עמיר סיון ופרידה ישבו בכירכרה.2 בלילה

והיתה בינהם שיחה יפה וקולחת על כל מיני נושאים פרידה ועמיר יודעים לא מסתירים אחד מהשני שהם לא כוס התה שלהם אך יש לעמיר המון כבוד לפרידה על היותה מבוגרת ממנו בפירוש לא מלקק ולא ליקק גם אתמול גם לגבי סיון- מכבד אותה ואוהב אותה והשיחה שם היתה חברית לגמרי רק אנשים כמוך מחפשים רוע בכל מילה שנאמרת אני מעדיפה לראות את הטוב בכל אדם באשר הוא
 

abigl

New member
כמה טוב יש בעמיד ואנשים בוחרים להתעלם מזה

הוא משקיע כל כך הרבה אלעד, מההתחלה ועד עכשיו. גם אחרי הקטע עם ההעמדה להדחה. אפילו היום, הוא רוחץ אותו וחופף לו עכשיו. פשוט בחור מדהים. הקטע עם העציץ הפסיבי באמת עשה לו רק רע. שילם בבריאות ובשנאת חינם של אנשים כלפיו. בארוחת הצהריים הגענו למסקנה שהוא חייב להשאר, לכן נחרוג ממנהגנו ונסמס לו. לא מאמינה שהגעתי לתובנה הזו.
 

Aronsona

New member
תוסיפי לעמיר: רגיש, תומך, עוזר, יוזם.

אין ספק, עמיר שווה לגמר.
 

noaxxx

New member
אין ספק שעמיר חייב להישאר 444444444

שלא יהיו הפתעות בערב
 
למעלה