על שינה עם הילדה

"מטבע האדם שירגיש רגש צניעות"

אם כך, כנראה שהשחורים ילידי אפריקה, הם אינם בני אדם, או שטבע האדם אינו חל עליהם, כי הם ערומים כל הזמן. ילד אפריקאי בן 13 אינו יודע שאמא שלו היא אישה? הוא ידרוש ממנה להתלבש?
 

maya100

New member
אביגיל תמיד רצתה לישון לבד ../images/Emo12.gif

כלומר, כן, לפעמים היא נהנית לבוא להתפנק איתנו במיטה ואף לתפוס את רוב השטח, תוך שהיא גורמת לאמא לישון על 10 ס"מ בקושי (בפרופיל) אבל בגדול, היא ממש נהנית לישון במיטה שלה, אולי מכיוון שמההתחלה נתנו לה המון "גאוות יחידה" לגביה ולגבי החדר. למעשה, על אף שהיא בת שנתיים וחצי כבר החלטנו לעת עתה להשאיר אותה במיטת התינוק שלה (בלאו הכי היא עולה ויורדת ממנה חופשי) מכיוון שהיא כל כך אוהבת אותה...
 
למעלה