על מיסטיקה, תדרים, ותורת הקוונטים

ZPE

New member
שיעור התארכות היממה הוא

כמילישניה ומשהו לכל מאת שנים (פעם אחרונה שהעתקתי מויקיפדיה - זה היה 1.4 מילישניה, למיטב זכרוני).
ההאטה עצמה אינה עקבית, ופעמים חולפים להם 500 הימים, בלא צורך בהוספת שניה, אם כי בין השנים 1972 ועד 1998, כמעט בכל שנה נוספה שניית עיבור (22 שניות עיבור ב- 27 שנות חמה), אולם מאז נוספו הרבה פחות שניות עיבור

>ואנרגיית הסיבוב של כדור-הארץ היא אמיתית מאוד<
נו, היית צריך לציין מראש באיזו רמה אתה מבקש לדון. דיון ברמה גבוהה היה "חולף מעל ראשי אנשים" והיו חושבים אותו לאזוטרי.
כן, ניתן לנצל את מהירות הסיבוב העצמית של כדה"א לצורך הקלת שגור חלליות, וכן, ברור שזה בא על חשבון התנע הזויתי של כדה"א, אולם מקובל כי הגורם המשמעותי יותר להאטה הוא גיאות ושפל

>הקישור הזה בין המונחים "גל", "תדר" ו"אנרגיה" הוא נכון<
תבן אתה מכניס לעפריים?
חסידי העידן החדש משלבים מונחים אלה בטענותיהם רק כג'יבריש פסאודומדעי, לצורך הקניית תוקף ("מדעי") לטענותיהם.
לו מדובר היה בגדלים פיסיקליים - היה ניתן למדוד ולהפריך או לאשש, וחסל.
אצלם - מדובר ב"גל", "תדר" ו"אנרגיה" "רוחניים", וככאלה - טרם הצלחת לבנות ציוד היכול לחוש בהם ולגלותם, ולמדדם, ואולי עצם היותם "רוחניים" במוצהר, מכשיר את הקרקע לשלול עקרונית את יכלתך לחלוק עליהם אי-פעם

>לכל תופעה מחזורית אפשר להצמיד גל כזה או אחר, והאנרגיה של גל בדרך-כלל עולה עם התדירות<
יפה, התדר של התופעה המחזורית הברורה ביותר לצופה המצוי, הקרויה "הסבוב העצמי של כדור הארץ", הוא 1/86400 הרץ...
 

גור42

New member
חסידי העידן החדש לפעמים גם צודקים, אתה יודע

רובם אולי לא בקיאים במדע, אבל יש להם קומון סנס. והקשר הזה בין גלים לאנרגיה הוא אינטואיטיבי והגיוני - נקודה שבה הידע המדעי והקומון סנס היומיומי מתלכדים זה עם זה.

כמובן שמבחינה כמותית, יש אצלם בלגן אחד גדול. זו הסיבה שהדברים שלהם נשמעים לך כשטויות. כי ברור לכל בן-אדם שיש לי טיפה הבנה במדע ובמספרים, שלא יכול להיות שום קשר בין "תדרים רוחנים" למהירות הסיבוב של כדור-הארץ. אבל עדיין, מתחת לכל הבלאגן הזה, מסתתרים עקרונות שיש בהם אמת.

ולגבי ה"תדרים" הרוחניים (מה שהם לא יהיו), הטבע כבר נתן לנו מכונה שיכולה למדוד אותם: האדם עצמו. ואתה יודע, יש משהו מגוחך בכך שהקהילה המדעית מתגאה בחוסר יכולתה לבצע את המדידה הזו עם מכשיר מכני, או אפילו להגדיר בצורה מדוייקת *מהו* הדבר הנמדד.
 

ZPE

New member
אני חולק!

שירבוב מכוון של מונחים מעולם מדעי הטבע, וממצאים מתחום חקירת הטבע, לתוך תיקשורים - נעשה לא מטעמים אינטואיטיביים והגיוניים, אלא במטרה מפורשת, אשר אמורה היתה להיות ברורה לך - בילבול הקורא לחשוב כי טענות העידן החדש נסמכות על "מדע" בבסיסן, אך לוקחות אותך אל מעבר לו

זהו הג'יבריש הנומנקלטורי של טענות העידן החדש...
 

ZPE

New member
רק עתה, בסקרי חילופי הדברים ביממה האחרונה

קלטתי מה הביא אותך לכתוב "העתקת מויקיפדיה מבלי להבין מה שקראת", ענין שהתמיה אותי מאד עד כי עורר בי דאגה כנה לשלומך.
אכן כתבתי מבלי משים "מדובר רק בהתארכות היממה בקצב של שניה אחת לכל כ- 500 יום", שעה שצריך היה לכתוב "הפגור המצטבר עולה לכשניה כל כ- 500 ימים".

אני, אגב, מטפל זה שנים אחדות, בין יתר עיסוקי, בשעון החייב להיות "מסונכרן" עם שעוני מוסדות אחרים ממין המוסד המעסיק אותי, אך מרוחקים גיאוגרפית זה מזה, ואנו מקבלים feed משירות של ספק, הקשור כנראה למצפה כלשהו, ו- feed זה מוסיף leap second לשעון ברגע שהגיע הזמן, נוסף לכך שהוא מתקן בתדירות שוטפת מסוימת סטיות drift קלות הנובעות מהעדר מנגנון מייצב משוכלל דיו (אשר למעבר מזמן סטנדרטי ל"שעון קיץ" וחזרה - כל מוסד דואג לעצמו).
אז ענין ה- time adjustment וה- leap second נהיר לי לחלוטין

לא נורא.
משערני כי גם לך יארע slip of tongue כלשהו במוקדם או במאוחר, ונחייך אז מלא הפה...
 

חני 852

New member
על תדרים

היקום בנוי בצורה של רבדים ובכל רובד יש רמת תדר אנרגטי שונה. ככל שעולים גבוה יותר אנרגיות יותר רכות ועדינות.מגיעות אם נשליך את זה לעולם שלנו זה הבדל בין להיכנס לתוך חומה של ברזל או בטון או עץ או ענן או לתוך אויר.


ככל שעולים יותר גבוה האנרגיה יותר עדינה. גם כדור הארץ בנוי כך. הליבה שלו עשויה מחומרים מאוד קשים כמו ברזל. ככל שעוברים לרבדים חיצוניים המעטפת יותר רכה. ככל שעולים יותר גבהו נתקלים בחומר יותר רך. ככל שעולים יותר גבוה התדרים האנרגטיים נעשים יותר קלים ואווריריים. ניתן להתחבר לשם ולהיות חלק מהאנרגיה.

כאשר כדור הארץ נוצר הוא נוצר מהחומר הקשה, מהליבה. במהלך מיליארדי שנים הוא עטף את עצמו במעטפות נוספות. היום אנחנו יכולים לקדוח עמוק לתוך האדמה בגלל כל המעטפות הרכות שיש בכדור הארץ.

כדור הארץ עובר שינוי בתקופה האחרונה וזה משנה את התדר האנרגטי שלו וגם החומר משתנה ונעשה יותר רך. מאחר שכדור הארץ משתנה הוא משפיע על בני האדם. מה שהיה האדם היום שונה ממה שהיה פעם מאחר שהוא שינה את ההתנהגות ונמצא במקום של הכלה. ככל שהאדם עולה בתדרים הוא מתחבר לאהבה ולחמלה. העלייה האנרגטית שלו היא זו שמשנה את כל מהלך העניינים בדור הבא.

אנחנו הולכים לקראת גלובליזציה ושינוי תדר אנרגטי גלובאלי שמשפיע על כל אחד. אנחנו יכולים לומר בוודאות שמה שחווינו לפני עשר שנים או שונה ממה שאנחנו חווים היום. היום התדרים שונים וצורת הראיה שלנו שונה. מאחר שכדור הארץ קשור ותלוי במקומות אחרים ביקום, בכוכבים וגלקסיות אז הכוכבים האלו משפיעים על כדור הארץ וכדור הארץ משפיע עליהם בסוג של החלפת אנרגיה ושינוי תדרים. אנחנו כבני אדם מחליפים אנרגיה אחד עם השני. ככל שאנו עולים יותר גבוה אנחנו יכולים לתת אנרגיה ולהאציל מהאנרגיה שלנו על אחרים ולעזור להם לעלות מבחינה אנרגטית. כל שינוי תדר משפיע עלינו כבני אדם.

אם אנחנו נמצאים בתדר נמוך אז כל מה שאנו עושים לא מצליח. אם זה בעבודה, בזוגיות, בעסק וכו''. התדר האנרגטי שלנו משפיע על מצב הרוח וכל מה שקורה לנו במהלך היום. ולהיפך, כאשר התדר שלנו גבוה אנו חווים שמחה והכלה והצלחה בכל מה שאנו עושים. התדר הגבוה משפיע על אחרים לטובה ועוזר להם לעשות שינוי ולעלות באנרגיה.

התדר האנרגטי שלנו משפיע עלינו ועוזר לנו לעשות שינוי באנרגיה בתוכנו ובחיים שלנו. תדר אנרגטי גבוה עוזר לנו לעשות שינוי לטובה.
כשאנחנו רואים אדם מצליח וחיוני ושמח וטוב לב אנחנו יכולים לדעת בוודאות שהוא נמצא בתדר אנרגטי גבוה והמצב שלו לוקח אותו לתדר גבוה עוד יותר. אדם שנמצא במצב של כאוס, מצב רוח ירוד ורצון להתאבדות נמצא במקום אנרגטי נמוך. מאוד רצוי שאדם כזה יבקש עזרה. ישנם אנשים שלא מודעים למצב האנרגטי שהם נמצאים בו ולכן הם יורדים יותר ויותר. אלא אם כן יבוא מישהו ויאמר להם מה קורה להם. אדם שמבין את הסינכרוניזציה של התדרים ויודע איך לעזור לאדם הזה לעלות.

אפשר לעלות בתדר על ידי מחשבות חיוביות במקום מחשבות שליליות. מחשבות חיוביות מעלות ומחשבות שליליות מורידות. דבר שני להוציא את עצמך בכוח ממקום זה. אם אתה נמצא בבית שאתה לא אוהב, או עבודה שאתה לא אוהב תשנה את זה. אדם שרוצה לשנות את החיים שלו הוא חייב לשנות את המחשבות שלו והמקום שהוא נמצא בו. אם אני משנה את המחשבות שלי אני יכולה לשנות את החיים שלי. כשאני משנה את תפישת העולם שלי אני יכולה לשנות את החיים שלי. אם אני נמצאת במקום אנרגטי נמוך זה לוקח אותי עוד יותר למטה. כדור הארץ משפיע עלינו וממגנט אותנו כל הזמן שאנו כאן על פני האדמה. כשכדור הארץ יפסיק להיות מגנט אז אנחנו נרחף. האנרגיה השלילית היא זו שמורידה אותנו מבחינה אנרגטית. אם אנחנו רוצים להשתחרר מזה עלינו לשנות את תפישת העולם.

למה אנחנו צריכים להיות בתדר אנרגטי גבוה? תדר גבוה יעזור לנו לעבור את השינויים שמתחוללים על כדור הארץ. ראינו בתקופה האחרונה מה שקורה בטבע. אימא אדמה מתחילה לשחרר את הלחץ האנרגטי ההיסטרי שנמצא בתוכה. ראינו בתקופה האחרונה שהיו רעידות אדמה לאחרונה כולל האיטי, צילה והר הגעש באיסלנד. כדור הארץ מזדעזע בהרבה מקומות וזעזועים אלו משפיעים על הרגשות שלנו כבני אדם. כל מה שקורה בכדור הארץ משפיע עלינו מכל תזוזה של כדור הארץ. הוא לא רק מזדעזע אלא גם שינה את הציר שלו והוא כבר לא אותו כדור שהיה פעם. הוא מסתובב יותר מהר וגם הזמן השתנה. הזמן התחיל לרוץ יותר מהר. אם אתם זוכרים לפני עשר שנים רצינו שהיום יגמר כי הזמן עבר לאט, והיום הזמן רץ יותר מהר. זה השפעה של כל מה שקורה על פני כדור הארץ.

שינויים אלו משפיעים עלינו כבני אדם ועל הרגשות שלנו. הרגש שלנו הוא זה שמעצב לנו את החיים. אם נותנים לרגש להיות יותר דומיננטי אנחנו נחווה קשיים. אם לא נכוון את הרגש נתבגר כאדם חסר יכולת. אם הרגשות משפיעים עלינו אנו אמורים לנטרל את הרגשות כדי להיות פתוחים. רגש זה דבר טוב, תלוי מה עושים עם זה. גם רגשות "רעים" הם טובים כי הם באו לשים לנו את האצבע על דברים שאנו צריכים לשנות בתוכנו. הרגשות מעצבים לנו את האישיות. מראים את הדרך הנכונה לעצמנו.

מדיטציה לשחרור רגשות

בואו נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה, תדמיינו כדור אור מעל הראש תכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן.

תדמיינו שבתוך החדר יש מגלשות של אור ולתוכן מגיעים מלאכים, ישויות אור, כרובים, תראו שהמלאכים מחצצרים בחצוצרות מזהב וקוראים למלאכים נוספים ממקומות רחוקים יותר על מנת לעזור לנו כבני אדם לעבור את השינוי שאנו אמורים לעבור.

תראו שארובות השמים נפתחות וישויות רבות מגיעות לכאן.

ישויות האור והמלאכים מתפזרים מסביב לכדור הארץ. מגיעים לכל המקומות כדי להאיר אותם. המלאכים נכנסים לתוך הכדור ומטעינים אותו באור זהב.

תראו שכדור הארץ, כל החלקים שלו מתחילים לשנות תדר, המגמה משתנה, המים משתנים, האדמה משתנה, הצמחים, העצים, הכל משנה תדר. הכל נעשה יותר רך, עדין, איכותי.

כעת תראו שלתוך החדר הגיע המלאך מיכאל ובידו חרב מאור זהב. חרב אנרגטית מזהב. תראו שהמלאך מיכאל נוגע בקצה החרב מזהב עם האנרגיה הזהובה הזאת הוא נוגע בצ''קרות שלכם הוא מתחיל בצ''קרת הבסיס וכשהוא נוגע בה ה יא נפתחת כפרח וכך הוא פותח לכם את כל הצ''קרות.

כשהוא מגיע לצ''קרת העין השלישית אתם יכולים לראות יותר. כאשר הוא מגיע לצ''קרת הכתר אתם יודעים מי אתם. אתם יודעים מה המטרה שלכם. אתם יודעים מה היעוד שלכם בחיים האלו.

תנו יד למלאך מיכאל ותנו לו לקחת אתכם ולהראות לכם וללמד אתכם על עצמכם. תהיו פתוחים וחופשיים לקלוט ולהפנים. אל תחשבו, פשוט תהיו.

התהליך שאתם עוברים היום הוא תהליך מאוד חשוב עבורכם להמשך ההתפתחות הרוחנית והאנרגטית שלכם. כל אחד מכם יקבל את מה שהוא צריך וכל אחד חווה את הדברים בצורה שונה.

תנו למלאך מיכאל לקחת אתכם לתוך הליבה של כדור הארץ ולהראות לכם איך אתם משתלבים בעשייה. מה אתם צריכים לעשות. תראו שמגיעות ישויות אור ומלאכים כדי לעזור לכם. אתם לא לבד. אתם חלק ממכלול. תראו שגם אתם מלאכים. גם אתם שליחים של הבורא. וגם לכם יש תפקיד. תהיו מודעים לתפקיד שקיבלתם כבר לפני הרבה מאוד עידנים. תתחברו למסרים שמתקבלים ותבינו אותם. ותהיו.

אתם נמצאים כעת במקום של קליטה. בינתיים אתם לא צריכים לעשות שום דבר רק להיות, לקלוט, לעכל, להבין.

תראו שכדור הארץ משחרר את הקיטור, הר געש שמתפרץ, כמו לבה שיוצאת ומשתחררת. יחד עם שחרור האנרגיות של כדור הארץ גם אתם משתחררים ומשחררים קיטור של רגשות. כאשר דברים משתחררים מבפנים אתם מרגישים את הרוגע והשלווה והשחרור ואתם מתחברים לאהבה הקוסמית. כעת אתם יכולים לאהוב את עצמכם ולהכיל את האנרגיה של האהבה והחמלה. תרגישו את האהבה שמגיעה אליכם ואת החמלה שלא הרגשתם כבר הרבה זמן.

כעת אתם מרגישים את האהבה והחמלה ואתם מלאים בה ואתם יכולים להפיץ אותה הלאה לאחרים. שילחו את החמלה לילדים, להורים, לאחים, לאחיות, לחברים, למכרים, לעבודה, לשכנים ולכל מי שאתם רוצים.

תראו שככל שאתם שולחים יותר אהבה וחמלה לאחרים אתם מתמלאים בעוד יותר אהבה וחמלה ותרגישו שהם עוטפים ומציפים אתכם. ככל שאתם נותנים יותר אתם מקבלים יותר. ככל שאתם מקבלים יותר יש לכם יותר מה לתת. אתם יכולים לתת אהבה וחמלה לכל עם ישראל. אתם יכולים לתת אהבה וחמלה לכל האנושות.

הקיפו את האנרגיה הזאת מכל עבר ותראו איך היא חוזרת אליכם ואתם מתמלאים בעוד אהבה ובעוד חמלה.

תקוה אברהם
 

kagome10

New member
איפה ההגדרה לתדר?

שלא לדבר על אנרגיה. מה זה "אנרגיות יותר רכות ועדינות"?

קגומה, שתוהה אם מה שהיא כתבה - נקרא.
 

חני 852

New member
תדר

המינוח תדר מקושר לרוב לתיאור תנועה או תופעה מחזורית.

בפיסיקה, נהוג לכנות תנועה החוזרת על עצמה – תנועה מחזורית Periodic Motion))

תנועה מחזורית, הינה תנועה של גוף או חלקיק המבצע תנודות Vibrations))

את התדירות מסמנים בפיסיקה באות f (מהמילה frequency)

דוגמאות לתופעות מחזוריות פשוטות בחיי היומיום הינן: מטוטלת, נדנדה, משקולת על קפיץ.

תנודות משקולת על קפיץ:

אם נמשוך משקולת המחוברת לקפיץ ונשחרר אותה, המשקולת תנוע ביחד עם הקפיץ בתנועה מחזורית – כלומר הקפיץ יימתח ע"י המשקולת, יגיע לשיא אורכו, יחזור חזרה וחוזר חלילה.

מהן יחידות המדידה של התדירות?

אם נרצה למדוד את תדירות או את תדר תנועת המשקולת, אנו נמדוד למעשה מהו מספר החזרות שמבצעת המשקולת בפרק זמן.

נהוג למדוד תדירות ביחידות הרץ – שהינן מספר המחזורים בשנייה. Hz))

מושג נוסף לתיאור תנועת המשקולת, הינו תנידה או מתנד.

אם נרצה לתאר את תדירות תנועת המשקולת נאמר: המשקולת תונדת (מהמילה תנודה) בתדירות של 2 הרץ או במילים אחרות: המשקולת מבצעת 2 מחזורי תנועה בשנייה.

מהם גלים וכיצד הם קשורים למינוח תדר ?

גלים נמצאים בכל מקום, גם אם איננו יודעים לזהותם.

גלים אלקטרומגנטיים, גלי קול, מיקרוגל, האור הנראה, גלי מים, רעשי אדמה, תנודת מיתרי גיטרה ועוד.

גם הצופים באצטדיון במשחק כדורגל יכולים לייצר גלים!
 

kagome10

New member
מה היא התופעה המחזורית

שיוצרת את התדרים מהם על פי טענתך מורכב היקום? איך כדור הארץ יכול לשנותא ת התדר האנרגטי שלו? הוא מתחיל להסתובב מהר או לאט יותר?
 

חני 852

New member
סיבוב כדור הארץ משתנה

השאלה נראית פשוטה אך אם רוצים תשובה ממש מדויקת צריך להגדיר את הזמן שאליו החישוב תקף, מכיוון שמשתנים שונים המשפיעים על החישוב אינם קבועים.
(1). המרחק של כדור הארץ לא זהה בכל רגע נתון והוא משתנה מעט (כלומר מסלול ההקפה אינו מעגל מושלם).
אם מעגל מושלם מקבל את הערך 0 ואליפסה מושלמת מקבלת את הערך 1 הרי שמסלול ההקפה של כדור הארץ הוא בעל ערך של 0.016, כלומר כמעט מעגל מושלם.
(2). מהירות כדור הארץ גם היא לא קבועה. על פי חוקי קפלר, כוכב לכת המקיף שמש מכסה שטחים שווים בזמן שווה. לכן כאשר כדור הארץ קרוב יותר לשמש (קורה בינואר, דווקא בתקופת החורף) הוא נע מהר יותר.
מהירות הקפת כדור הארץ את השמש תלויה במרחק מהשמש (חוקי קפלר).
הזמן שלוקח לכדור הארץ להקיף את השמש ידוע לכולנו- שנה אחת.
http://davidson.weizmann.ac.il/onli.../באיזו-מהירות-מסתובב-כדור-הארץ-סביב-לשמש-חגית
 

ZPE

New member
חוקי קפלר - תקפים כמובן, אולם נוגעים

לתופעה מחזורית אחרת - הקפת הארץ את השמש (אורך השנה), ומכיוון ששנה הוא משך מחזור שלם אחד - לא משנה כל כך שבנקודות מסוימות מהירות הקפת הארץ את השמש שונה מעט ממהירותו בנקודות אחרות

הדיון כאן, ולפחות הדוגמא שהצגתי אנוכי לתופעה מחזורית, היתה הסיבוב העצמי של כדור הארץ סביב צירו

הארץ אינה גוף צפיד. פנים הארץ נוזלי. על הנוזל צפות פלטות טקטוניות אדירות, והארץ מכוסה כדי 70% מים.
כל אלה, ובעיקר התכסית הימית, המושפעת מגיאות ושפל - גורמים להאטה של מהירות הסיבוב העצמית של הארץ, ולהתארכות היממה.
עם הופעת שעונים אטומיים (שעונים "אבסולוטיים") התברר כי ההאטה עשויה להצטבר לכדי כמעט שניה שלמה כל כ- 500 ימים.
מכיוון שישומי ניווט מסחרי וצבאי תלויים בשעה (תלויים בזמן) - נאלצים להוסיף אז שניית עיבור (leap second), וזה קורה, אם מתעורר הצורך בכך, בסוף יוני, או בסוף דצמבר

במקום מסוים, שאינני יכל לאתרו כעת, ראיתי מצויין כי לפני כמליארד שנים, אורך היממה במונחים של היום, היה 17 עד 18 שעות בלבד...
 

susony

New member
קצת תיקונים

כדור הארץ מבצע תנועה אליפטית ולא מעגלית,
אבל גם זה תנועה מקורבת, באמת התנועה אינה אליפסה מושלמת, והציר שלה משתנה,
אמנם מאד מעט, אבל כל שנה הוא משתנה קצת
 

חני 852

New member
נכון

תנועה אלפטית ולא מעגלית
כל שנה צירה משתנה
משתנה במעט ..
אומרים שבזמנים
אלו כדור הארץ מסתובב יותר מהר ..
 

גור42

New member
הבדלים של מיליוניות השנייה. זה זניח לחלוטין.

בעיקר כשלוקחים בחשבון, שאורך היממה האסטרונומית בחורף הוא כ-20 שניות יותר מאורך היממה האסטרונומית הקיץ (בגלל המסלול האליפטי של כדור-הארץ).

ככה זה בכל שנה. אז עוד כמה מיליוניות שנייה לכאן או לכאן - אין לזה שום השפעה.
 
מצטער

אבל אין יותר קיסרים .
ולגבי המילה תדר , יש מושג קבלי כזה .
המציין את ההבדלות ביחס של ה-תר הנשאר בברית בין הבתרים .
דהיינו :תר +(הבדלות-)ד'= סה"כ תדר .
ומשתמשים בזה כמושג שאול מהקבלה לתיאור תדרים במובן הטכנולוגי .
מה לעשות עברית שפה אם המון רמות משמעות תוכן וקיום .
לגבי הבנה ושמוש במושג , יש רמות שונות .
ושרלטנים יש ...
דוד
 
הדיון מעניין

אף כי מעט עגמו פני לנוכח העובדה
כי השיחה ירדה לעיתים לפסים אישיים.
דעתי לגבי המילה תדר או אנרגיה
היא שלעיתים מילה אחת מציינת דבר שונה
עם משמעות שונה.
יש כאלה שמשתמשים בכך בצורה לא מדוייקת
ואני חושבת שזו שטות שלהם,
כי אין צורך להלביש מונחים בלבוש אחר.

מחשבות עולות בי שאולי הסיבה לכך
היא הספקנות או הצורך של המדענים
ואנשי הריאליה
להוכחות ולשיחה מהמקום שהם יבינו
ויראו זאת.
כאשר צריך להבין שהשיחה ממקום אחר
ומתכוונת לדברים אחרים,
אני חושבת שזו הייתה טעות להשתמש במונח תדר
כי הוא מבלבל ויוצר אנטיגוניזם,
אך זה המצב והמילה כבר קיימת
אז לדעתי צריך להתייחס אליה כל פעם במשמעות שאליה התכוון האדם,
ארצית או רוחנית,
ולהבין
שאלו מונחים שונים עם מילה זהה.
 

ZPE

New member
>השיחה ירדה לעיתים לפסים אישיים...<

אין שום ירידה לפסים אישיים מצדי, מכיוון שלמרות שאני נוכח לדעת כי חלק מן הכותבים הקבועים מכירים כותבים קבועים אחרים בשמם הפרטי (ואולי בפרטים אישיים רבים נוספים) - כל משתתפי הפורום זרים לי ואינם מוכרים, וככל שאני מודע לכך - איני מבקר אנשים, אלא טענות של אנשים, במידה שאני מוצא אותן אבסורדיות...
 
הפורום הזה לא סתם נקרא בית

אנו נפגשים מדי פעם, מכירים מעבר למדיה
עוזרים במצוקות ונמצאים אחד בשביל השני,
וגם אם אתה מוצא שדברים של מישהו הם אבסורדיים לגביך
ואני מדגישה לגביך
תמיד תוכל להגיד שאינך מסכים או שאתה חושב אחרת
ולהסביר מדוע,
אך להגיד אבסורד על דברים של מישהו
זה סוג של זלזול וחוסר כבוד לדעותיו.
תמיד תזכור שלכולם מותר לטעות או לחשוב אחרת או שונה
זה היופי בפורום
שהוא מאפשר מגוון דעות ורעיונות
של אנשים שונים.
 
למעלה