על מה מעיפים

babar the king

New member
עבירות משמעת

וכאמור להלן: א. את חייבת שבסיום השנה הממוצע שלך יהיה 60 לפחות. ב. אסור שיהיו לך יותר מ-2 נכשלים בשנה בקורסי חובה. אבל בואי נגיד שאם הממוצע שלך הוא מתחת ל-70 או שיש לך יותר מנכשל אחד ללא סיבה ממש טובה (וגם זה הרבה), אז הייתי חושב טוב טוב במקומך האם הלימודים האלה באמת מתאימים לי.
 
למעלה