על השבתת הקרונועים

מצב
הנושא נעול.

סנאי נדיר

New member
איך ידעתי...
כשלא השביתו - איך זה שנותנים לקרונות לנסוע. כשמשביתים - איך זה שמשביתים. אי אפשר לצאת מזה. אני מניחה שיש הרבה יותר נוסעים בקו תל אביב נהריה עם פחות אופציות אלטרנטיביות לנסיעה. הבעיה הכי גדולה פה היא שלרכבת ישראל אין מספיק ציוד, ואין לה ציוד רזרבי, כך שכל מהלך כזה גורר פגיעה גדולה בשירות. (ואני לא מזלזלת בכלל, חברה טובה שלי נדפקת מזה עכשיו, מההשבתה של קו תל אביב הוד השרון).
זה דיי חוצפה
להעביר קרונות לטובת קווים אחרים.. למה תושבי השרון צריכים להידפק בגלל שלתושבי הנהריה אין קרונות? מי הם מקבלי ההחלטות שם למעלה ברכבת ישראל?
 

cwen

New member
זה דיי חוצפה
להעביר קרונות לטובת קווים אחרים.. למה תושבי השרון צריכים להידפק בגלל שלתושבי הנהריה אין קרונות? מי הם מקבלי ההחלטות שם למעלה ברכבת ישראל?
מישהו חייב להדפק
ואין לי את הנתונים לגבי כמות הנוסעים והאופציות התחבורתיות. אני מניחה שלמי שמקבל את ההחלטות יש אותם והוא מנסה לחשב את הפגיעה כך שכמה שפחות אנשים יפגעו. זאת בעיה רצינית במצב כזה, ונותר לנו רק לקוות שזה יהיה קצר.
 

JayZed

New member
מישהו חייב להדפק
ואין לי את הנתונים לגבי כמות הנוסעים והאופציות התחבורתיות. אני מניחה שלמי שמקבל את ההחלטות יש אותם והוא מנסה לחשב את הפגיעה כך שכמה שפחות אנשים יפגעו. זאת בעיה רצינית במצב כזה, ונותר לנו רק לקוות שזה יהיה קצר.
אז זהו, שאף אחד לא חייב להדפק.
זה סתם השבתה פוליטית שאין בה שום צורך. הקרונועים בסדר גמור.
 

droriko

New member
אז זהו, שאף אחד לא חייב להדפק.
זה סתם השבתה פוליטית שאין בה שום צורך. הקרונועים בסדר גמור.
למה השבתה פוליטית?
בגלל שהסיכוי לעוד שריפה בקרונות האלה שואף לאפס? אז מה? כל עוד קיים סיכוי הרכבות האלה לא צריכות ליהות על המסילה נקודה
 

droriko

New member
אבל ראינו שזה הרבה יותר גרוע מזה
לא רק שיש שריפה גם הדלתות לא נפתחות כשצריך .
באוטובוס מספיק אגרוף אחד בשביל לשבור ת'חלון
ברכבת אתה צריך למצוא חייל עם תושיה בשביל לעשות את זה
 

droriko

New member
נסה לשבור חלון עם אגרוף. ספר לי איך היה
אגרוף אחד שלי שובר חלון
אני לא בן 40 עדיין
 

amit1270

New member
אגרוף אחד שלי שובר חלון
אני לא בן 40 עדיין
חלון של אוטובוס? (ואני לא מדבר על השריטות)
זה לא זכוכית ביתית, זה זכוכית מחוסמת. אני ממליץ להשתמש ברגל, גם למי שטרם מלאו לו 40.
 

droriko

New member
חלון של אוטובוס? (ואני לא מדבר על השריטות)
זה לא זכוכית ביתית, זה זכוכית מחוסמת. אני ממליץ להשתמש ברגל, גם למי שטרם מלאו לו 40.
אני יודע מה זה הזכוכית הזאת עמית
מילא היית מדבר איתי על אוטובוס ממוגן אבנים או ירי , לא בעיה לשבור דבר כזה, ומי שלא מצליח עם היד אז כמו שאמרת עם הרגל או שסתם יזרוק איזה חפץ קשיח . אתה משווה את זה לחלון ברכבת? זה כמעט כמו ממוגן ירי הדבר הזה .
 

amit1270

New member
אני יודע מה זה הזכוכית הזאת עמית
מילא היית מדבר איתי על אוטובוס ממוגן אבנים או ירי , לא בעיה לשבור דבר כזה, ומי שלא מצליח עם היד אז כמו שאמרת עם הרגל או שסתם יזרוק איזה חפץ קשיח . אתה משווה את זה לחלון ברכבת? זה כמעט כמו ממוגן ירי הדבר הזה .
לא יודע. לא ניסיתי
לא באוטובוס ולא ברכבת. ממה שאני זוכר יש ברכבת חלונות שאמורים להיפתח בבעיטה (לא באגרוף! זה לא מומלץ בכל מקרה). בדיוק כמו באוטובוס.
 

droriko

New member
לא יודע. לא ניסיתי
לא באוטובוס ולא ברכבת. ממה שאני זוכר יש ברכבת חלונות שאמורים להיפתח בבעיטה (לא באגרוף! זה לא מומלץ בכל מקרה). בדיוק כמו באוטובוס.
עובדה שהיו צריכים מישהו עם רובה בשביל זה
 

easylivin

New member
לא יודע. לא ניסיתי
לא באוטובוס ולא ברכבת. ממה שאני זוכר יש ברכבת חלונות שאמורים להיפתח בבעיטה (לא באגרוף! זה לא מומלץ בכל מקרה). בדיוק כמו באוטובוס.
אכן יש חלונות כאלה ברכבות אחרות, אבל לא ב-IC3
בסימנסים ובקרונות הדו-קומתיים למשל, החלונות האלה מאוד בולטים. אין סיכוי שהנוסעים יפספסו אותם בעת צרה. יש שם לשונית מאוד מודגשת שקל מאוד למשוך בה ולהעיף את החלון בקלות בבעיטה. אם אני, סתם נוסע מהשורה יודע זאת, גם נוסעים מתמידים אחרים אמורים לדעת (או לפחות חלקם, ומספיק שאחד בכל קרון יידע). אגב, בקשר לירי כמובן שלא הייתי מבקר בשום אופן את החייל שהצליח לקבל החלטה נכונה בשניות, בזמן שאנשים החלו להיחנק מהעשן... מי שכן צריך לחטוף ולא רק ביקורת אלא ממש "מכות" מילוליות, זוהי כרגיל התקשורת שלא טרחה לציין את העובדה שבפסקה הראשונה אלא אך ורק שיבחה את החייל שירה. ובגללם כעת, בכל מקרה של צרה דומה, צפו לירי גם בקרונות מסוגים אחרים שניתן להיחלץ מהם בקלות.
 

down under

New member
אכן יש חלונות כאלה ברכבות אחרות, אבל לא ב-IC3
בסימנסים ובקרונות הדו-קומתיים למשל, החלונות האלה מאוד בולטים. אין סיכוי שהנוסעים יפספסו אותם בעת צרה. יש שם לשונית מאוד מודגשת שקל מאוד למשוך בה ולהעיף את החלון בקלות בבעיטה. אם אני, סתם נוסע מהשורה יודע זאת, גם נוסעים מתמידים אחרים אמורים לדעת (או לפחות חלקם, ומספיק שאחד בכל קרון יידע). אגב, בקשר לירי כמובן שלא הייתי מבקר בשום אופן את החייל שהצליח לקבל החלטה נכונה בשניות, בזמן שאנשים החלו להיחנק מהעשן... מי שכן צריך לחטוף ולא רק ביקורת אלא ממש "מכות" מילוליות, זוהי כרגיל התקשורת שלא טרחה לציין את העובדה שבפסקה הראשונה אלא אך ורק שיבחה את החייל שירה. ובגללם כעת, בכל מקרה של צרה דומה, צפו לירי גם בקרונות מסוגים אחרים שניתן להיחלץ מהם בקלות.
ארתיום, מציע לך מאוד מאוד לא להיות כה
בטוח בתפקוד של אנשים בתנאי לחץ אמיתיים של ממש (ושריפה היא אכן תנאי לחץ אמיתי במיוחד). אנשים במצבי לחץ מאבדים לעתים לחלוטין את העשתונות ועשויים/עלולים לעשות שטויות או לא לשים לב לדבר ענק ובולט שנמצא מול עיניהם, קל וחומר לשונית של חלון בקרון.
 

בועז ל

New member
ארתיום, מציע לך מאוד מאוד לא להיות כה
בטוח בתפקוד של אנשים בתנאי לחץ אמיתיים של ממש (ושריפה היא אכן תנאי לחץ אמיתי במיוחד). אנשים במצבי לחץ מאבדים לעתים לחלוטין את העשתונות ועשויים/עלולים לעשות שטויות או לא לשים לב לדבר ענק ובולט שנמצא מול עיניהם, קל וחומר לשונית של חלון בקרון.
מסכים, וחבל מאוד שהנהלת הרכבת לא גילתה
התחשבות של ממש במצב הלחץ בו היו נתונים נוסעי הרכבת. הדברים מקבלים משנה תוקף לאחר שלא מכבר עברנו את התאונה הטראומטית של האוטובוס בכרמל. לטעמי, היה מקום לשיפור בהסברה של הרכבת לאחר התאונה.
 

easylivin

New member
מסכים, וחבל מאוד שהנהלת הרכבת לא גילתה
התחשבות של ממש במצב הלחץ בו היו נתונים נוסעי הרכבת. הדברים מקבלים משנה תוקף לאחר שלא מכבר עברנו את התאונה הטראומטית של האוטובוס בכרמל. לטעמי, היה מקום לשיפור בהסברה של הרכבת לאחר התאונה.
 

easylivin

New member
ארתיום, מציע לך מאוד מאוד לא להיות כה
בטוח בתפקוד של אנשים בתנאי לחץ אמיתיים של ממש (ושריפה היא אכן תנאי לחץ אמיתי במיוחד). אנשים במצבי לחץ מאבדים לעתים לחלוטין את העשתונות ועשויים/עלולים לעשות שטויות או לא לשים לב לדבר ענק ובולט שנמצא מול עיניהם, קל וחומר לשונית של חלון בקרון.
לא יודע למה חשבת שאני בטוח בזה...
ברור שלא כולם יידעו מה לעשות, ואולי חלק ניכר מאוד מהקהל יאבד עשתונות לחלוטין. אבל כאמור, ברגע שיש חלונות חירום שבאמת קל לפתוח אותם (כמו בסימנסים למשל), אז מספיק אדם אחד בקרון שיידע מה לעשות בדיוק. על פניו נראה שבקרונועים אכן קיימת בעיה עם שבירת החלונות בעת חירום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה