אכן רוח היא באנוש
New member
על הטוב והרע
או האם יש משהו ביניהם?.. ליל שבת בישיבה ואתה נותר מתחבט בשאלה הזו ללא פיתרון, אני היחיד? כאן בישיבה ובכלל? היש עוד מישהו אשר ידע את תעצומותיה של הדת, שחוה אותה עד הלשד והתנער ממנה כ``כ. שהיה בדרך לצאת, ובסערה. ועצר כי מצא אי שם את הפצע שגרם לו להמלט בצורה כ``כ מתכחשת ועכשיו הוא כאן כותב בליל שבת קודש מעט אחרי קריאת שמע שסחפה אותו במסריה. יש סיכוי שלא אהיה לבד לבד בתחושות, בחויות, בתמיהות ובתחושת חוסר יושר אובססיבית, תחושה של בריחה בכל מצב. ליל שבת ואינך אלא לבד לבד תוהה אם יבואו זמנים שפויים של אהבה רוגע יושר וחפץ בחיים. היש מענה ללא התכחשות לחלק ועצם מעצמי החיים?
או האם יש משהו ביניהם?.. ליל שבת בישיבה ואתה נותר מתחבט בשאלה הזו ללא פיתרון, אני היחיד? כאן בישיבה ובכלל? היש עוד מישהו אשר ידע את תעצומותיה של הדת, שחוה אותה עד הלשד והתנער ממנה כ``כ. שהיה בדרך לצאת, ובסערה. ועצר כי מצא אי שם את הפצע שגרם לו להמלט בצורה כ``כ מתכחשת ועכשיו הוא כאן כותב בליל שבת קודש מעט אחרי קריאת שמע שסחפה אותו במסריה. יש סיכוי שלא אהיה לבד לבד בתחושות, בחויות, בתמיהות ובתחושת חוסר יושר אובססיבית, תחושה של בריחה בכל מצב. ליל שבת ואינך אלא לבד לבד תוהה אם יבואו זמנים שפויים של אהבה רוגע יושר וחפץ בחיים. היש מענה ללא התכחשות לחלק ועצם מעצמי החיים?