עליתי שלב! אוקי היום ניסיתי ווילד והגעתי לחלק של שיתוק שינה מלא לגמרי והיו לי הבזקים, כמו הבזקים של טלויזיה. אחרי זה לא הצלחתי להתרכז יותר בגלל הגשם והרעמים, אבל הייתי ממש קרוב!!