עליתי שלב!

Alistan

New member
עליתי שלב!

אוקי היום ניסיתי ווילד והגעתי לחלק של שיתוק שינה מלא לגמרי והיו לי הבזקים, כמו הבזקים של טלויזיה. אחרי זה לא הצלחתי להתרכז יותר בגלל הגשם והרעמים, אבל הייתי ממש קרוב!!
 
מממווווווו!!!!!!!! ( ../images/Emo49.gif )

אני מרימה לכבודך כוס חלב!!!! גם אני מתאמנת על זה!! אז בהצלחה לשנינו!! ממוווו
 
למעלה