עכשיו זה רשמי!!!

DarkMagician

New member
עכשיו זה רשמי!!!

STARWARS.COM לא שמים עלינו קצוץ!!! אני כבר שבוע שולח להם כל יום חמישה אי-מיילים עם המכתב שבו כתוב שאנו מבקשים שיתנו לנו אישור להקמת בסיס הנתונים בלי לפחד מזכויות היוצרים. אבל כלום!!!! סביר להניח שהם נתקלו בו!!! יש לכם רעיונות נוספים? אני פתוח להצעות!
 

lord moul

New member
צריך להקים את הפטאקינג אתר

אם הוא יהיה באיצ טי אם אל אני אעזור. אחרי שיש אתר, נעדקן אותו כמו שאנחנו עושים בקהילה, ואז נישלח להם מיכתב עם לינק לאתר, והם יראו שאנחנו רציניים. וחוץ מיזה: הם לא שמים עלינו? אנחנו לא שמים עליהם. נעשה אתר בלי הטובות שלהם. הקמת אתר מעריצים, כל עוד לא מרוויחים מיזה כסף, לא מהווה הפרת זכויותץ יוצרים. ויומרו לנו משיהוא, אז נוריד הכי הרבה. גם אתם האתר לא יהיה רישמי באופן רישמי, היותו אתה המעריצים היחיד בארץ כבר נותנת לו רישמיות.
 
למעלה