DarkMagician
New member
עכשיו זה רשמי!!!
STARWARS.COM לא שמים עלינו קצוץ!!! אני כבר שבוע שולח להם כל יום חמישה אי-מיילים עם המכתב שבו כתוב שאנו מבקשים שיתנו לנו אישור להקמת בסיס הנתונים בלי לפחד מזכויות היוצרים. אבל כלום!!!! סביר להניח שהם נתקלו בו!!! יש לכם רעיונות נוספים? אני פתוח להצעות!
STARWARS.COM לא שמים עלינו קצוץ!!! אני כבר שבוע שולח להם כל יום חמישה אי-מיילים עם המכתב שבו כתוב שאנו מבקשים שיתנו לנו אישור להקמת בסיס הנתונים בלי לפחד מזכויות היוצרים. אבל כלום!!!! סביר להניח שהם נתקלו בו!!! יש לכם רעיונות נוספים? אני פתוח להצעות!