עכשיו זה רשמי: שרון ואנשיו נערכים לבחירות חדש...

עכשיו זה רשמי: שרון ואנשיו נערכים לבחירות חדש...

עכשיו זה רשמי: שרון ואנשיו נערכים לבחירות חדשות
נכתב ע"י: יואב יצחק

שרון ואנשיו חוששים מקריסת הממשלה עוד החודש ומכך ששרון לא יוכל לבצע את ההינתקות במועד; מסקרים שהזמינו עולה: במקרה של פיצול הליכוד - מחנה שרון יקבל 44 מנדטים; מחנה ובראשו נתניהו יקבל 21 מנדטים; הגידול היחסי בתמיכה בשרון יבוא על חשבון מפלגת שינוי

עכשיו זה רשמי: ראש הממשלה אריאל שרון, יחד עם אנשיו הקרובים, נערכים לבחירות חדשות שייתכנו בקרוב מאוד - בסביבות חודש מאי-יוני, אם לא יאושר תקציב המדינה במהלך מרס. ל-Nfc נמסר, כי שרון ו"חוג החווה" עובדים על בסיס הנחת יסוד, לפיה הבחירות כבר בפתח.

כפי שמסרנו כאן לפי שבוע, שרון ואנשיו חוששים מכך שהממשלה הנוכחית לא תצליח לבצע את ההינתקות במועד שנקבע. כידוע, שרון עומד בהתנגדותו התקיפה לביצוע משאל עם גם במחיר של הפלת ממשלתו. בקרב אנשיו הקרובים מתחזקת העמדה, לפיה במצב זה - הדבר הנכון הוא ללכת עכשיו לבחירות חדשות, ולהעמיד את תוכנית ההינתקות במוקד הבחירות.

נודע, כי בסביבתו הקרובה של שרון מובעת בימים אלה עמדה, לפיה הליכוד (ובראשו שרון) יוכל לצאת נשכר במקרה של בחירות. שכן, ציבור הבוחרים יצביע בעד הינתקות, היינו: בעד שרון-הליכוד. נוכח הנסיבות שנוצרו, בדעת שרון ואנשיו לפעול בטקטיקה הבאה: לחתור לבחירות בהקדם (תוך חודשיים שלושה לכל היותר) - כדי למנוע משר האוצר בנימין נתניהו ואנשיו להתארגן; וכדי שניתן יהיה לבצע את ההינתקות בחודשים יולי אוגוסט, אם כמובן ייזכה שרון בבחירות.

מסקרים שהזמינו שרון ואנשיו עולה, כי גם אם יתפצל הליכוד יוכל שרון "להכות" את יריביו הפוליטיים: מחנה ובראשו שרון יקבל 44 מנדטים; מחנה ובראשו נתניהו יקבל רק 21 מנדטים. הגידול היחסי בתמיכה בשרון הינו מקרב מצביעי תנועת שינוי. תנועה זו, ובראשה ח"כ יוסף (טומי) לפיד, תקבל על-פי אותם סקרים רק שישה מנדטים.

עודכן ב- 11/03/2005 13:09:00
 
למעלה