../images/Emo6.gifבאמת..
הסכם אוסלו עבר ברוב של 6 חכי"ם (תזכור שש"ס הצביעה בעדו). הסכם אוסלו ב' עבר ברוב של 2 חכי"ם-אבל מדובר בחכי"ם.אצלך נבחרי ציבור הם באותו מעמד של בוחרים? אתה באמת טיפש או עושה את עצמך? ממשלת בגין השניה תפקדה כשנה וחצי עם רוב של 2 חכי"ם-לידיעתך. מחר תאמר לי שגם להחלטות ממשלה שמתקבלות ברוב של שר אחד אין משמעות... רוץ,רוץ ללמוד אזרחות.
הסכם אוסלו עבר ברוב של 6 חכי"ם (תזכור שש"ס הצביעה בעדו). הסכם אוסלו ב' עבר ברוב של 2 חכי"ם-אבל מדובר בחכי"ם.אצלך נבחרי ציבור הם באותו מעמד של בוחרים? אתה באמת טיפש או עושה את עצמך? ממשלת בגין השניה תפקדה כשנה וחצי עם רוב של 2 חכי"ם-לידיעתך. מחר תאמר לי שגם להחלטות ממשלה שמתקבלות ברוב של שר אחד אין משמעות... רוץ,רוץ ללמוד אזרחות.