בולשיט!
התכנית נהגתה בחשאי,בדיוק כמו שהסכמי קמפ דיויד נהגו בחשאי ע"י בגין ודיין,לפני שמישהו בליכוד האמין שמנחם בגין יפנה את כל סיני ויוריד את כל ישובי סיני. אז כשבגין עשה זאת,זה היה חוקי וכשפרס עשה זאת זה לא היה חוקי? רבין קיבל במלואה את תכנית אוסלו,הביא אותה כדמוקרט ראוי לאישור הממשלה,ואף לאישור הכנסת (למרות שלא היה חייב ע"פ החוק). הוא לא עשה עבודה קלה,ולא הביאה לאישור המתפקדים,שהיו תומכים בתכנית (כשאז 70 אחוזים מהעם תמך בה). אז תעשה טובה,ואל תשווה את רבין הדמוקרט,שאף התפטר מתפקיד רה"מ על רקע מצחיק-כמו חשבון דולרים בלתי חוקי שהיה שייך לאשתו,לעומת מנהיגי הליכוד שאחד מביא תכנית שמאל למשאל חברים פרטי,השני תומך בה כי הוא רוצה להיות ר"מ,השלישית כי היא גם רוצה,וכך גם המוסקטר הרביעי. מפלגת העבודה הביאה הסכם,שתאם את מצעה:ויתור על רוב חלקי יש"ע תמורת שלום. זה שההסכם נחתם עם אחד כערפאת,שלא סיפק מיל מהסחורה,לא הופך את העבודה למפלגה שהתנהלה בניגוד למצעה. אולי תאמר לי מתי איזושהי החלטה הובאה ע"י איזושהי מפלגה לאישור מתפקדיה,מאז קום המדינה??? לפי דבריך:בן-גוריון,שרת,אשכול,גולדה,בגין,שמיר,רבין,פרס,וביבי היו כולם אנטי דמוקרטים! לך ולמד אזרחות ואח"כ תחזור להטיף מוסר על דמוקרטיה. כנראה שאתה גם לא יודע לקרוא.כבר אמרתי בפורום הזה מליון פעם שלא הצבעתי למפלגת העבודה בבחירות האחרונות,ואף לא באילו שלפניהן.מעולם לא הייתי חבר באף מפלגה. אבל אתה תמשיך לקשקש על מדיניות "מפלגתי". מה שנכון-מדיניות מפלגת העבודה ומדיניות הליכוד הן זהות היום-אם או בלי המשאל.