עכשיו גם סיעת הליכוד בהסתדרות נגד נתניהו

עכשיו גם סיעת הליכוד בהסתדרות נגד נתניהו

עכשיו גם סיעת הליכוד בהסתדרות נגד נתניהו

מנסה לשכנע את חברי מרכז המפלגה לעצור את תכניתו הכלכלית-חברתית בטענה שהתכנית פוגעת בשכבות שהעלו את הליכוד לשלטון

חברי סיעת הליכוד בהסתדרות יצאו נגד מדיניות שר האוצר, בנימין נתניהו, והם מנסים לשכנע את חברי מרכז המפלגה לעצור את תכניתו הכלכלית-חברתית בטענה שהתכנית מסייעת לבעלי ההון ופוגעת בשכבות שהעלו את הליכוד לשלטון.

עשרות פעילים מרכזיים בסיעת הליכוד בהסתדרות, אשר חלק ניכר מהם חברי מרכז הליכוד, הגיעו היום לכפר המכביה ברמת-גן כדי למחות נגד מדיניות שר האוצר. הפעילים הזכירו, בין שאר הדברים, גם את הפגיעה בזכויות הפנסיה של העובדים ואת הצעת החוק להגבלת השביתה.

גם יו"ר פורום ערי הפיתוח במרכז השלטון המקומי וראש עיריית מעלות תרשיחא, שלמה בוחבוט, תקף היום בחריפות את נתניהו. "תושבי הפריפריה נמקים כתוצאה ממדיניותו של נתניהו, אך הוא מעדיף, משום מה, לבלות בנסיעות לחו"ל בקונגרסים ובפגישות אפופות עשן סיגרים".

בוחבוט מאשים את נתניהו בהפקרת הפריפריה ובחיסולה. "למדינת ישראל כבר היו שנים כלכליות מוצלחות בהרבה גם לפי הפרמטרים בהם מתגאה נתניהו", אמר בוחבוט. לדבריו, נתניהו "לא המציא את תורת הכלכלה".

בוחבוט טוען כי שר האוצר מסתיר מהציבור את המחקר שערך בנק ישראל לפני ארבעה חודשים, לפיו מדיניות נתניהו והקיצוץ בתקציבי האיזון של הרשויות המקומיות גרמו לקריסת הרשויות והגדלת הפערים בין המרכז לפריפריה.

(צילום-רויטרס)

עודכן ב- 24/06/2004 0:56:00
 
למעלה