זו הבעיה - לא קבלתי סיכום במייל.
גם בסלקום בהתחלה היו בעיות דומות, אחרי כשנה יושרו ההדורים. ברור שכעת אבקש מסמך במייל לגבי העיסקה שתבוצע.
ובווטסאפ שהנציגה שלחה, היא כתבה אחרי 3 חודשים תשלום של 240₪, זה קביל בבית משפט.....
לפי חוק הגנת הצרכן חייבים לקבל סיכום עסקה בכתב! לפני תחילת קבלת השרות.
נכון שהוט ואחרים מתעלמים מהחוק.
הסיבה היא שיש חוק אבל אין פיצויים לדוגמא על הפרת החוק (יש אפשרות לקנות)
סעיף 14ג
בעסקת מכר מרחוק יספק העוסק לצרכן בכתב, בעברית או בשפה שבה נעשתה הפניה לשיווק, לא יאוחר ממועד הספקת הנכס או השירות, מסמך הכולל פרטים אלה:
זה סעיף העיצום הכספי:
(6) בשיווק מרחוק או בעסקת מכר מרחוק, לא גילה לצרכן פרטים או לא סיפק מסמך בכתב בניגוד להוראות סעיף 14ג;
(25) לא סיפק לצרכן מסמך בכתב בהתאם להוראות סעיף 14ג(ב);
זה סעיף הקנס
(6) בשיווק מרחוק או בעסקת מכר מרחוק, לא גילה לצרכן פרטים או לא סיפק מסמך בכתב בניגוד להוראות סעיף 14ג;
יש פיצויים בגין עוולה (אבל כאן מן הסתם צריך להוכיח נזק)
31. (א) דין מעשה או מחדל בניגוד לפרקים ב',
ג', ד' או ד'1 כדין עוולה לפי פקודת הנזיקין [נוסח חדש].
(א1) הזכות לסעדים בשל עוולה כאמור נתונה לצרכן שנפגע מהעוולה, וכן לעוסק שנפגע, במהלך עסקו, מהטעיה כאמור בסעיף 2.
אבל אין סעיף בנוגע לפיצויים לדוגמא
(כמו שקיים על אי הגעת שליח או טעות בחיובים או אי ניתוק התקשרות)
אז ככה - עיצום כספי זה התפקיד של משרד הכלכלה והתעשיה. (צריך להתלונן)
הקנס להבנתי זה בתחום הפלילי (חוק העונשין) , כנראה דורש פניה למשטרה???
פיצויים בגין עוולה - צריך להוכיח נזק
פיצויים לדוגמא - אין