עניי עירך קודמים
Active member
רעיה,מספר הערות לגבי הוט.
ראשית קרה לי כבר כי סיכום העיסקה עם הוט שנשלחה למייל שלי מייד לאחר השיחה הטלפונית עם נציג הוט אשר בה סיכמתי איתם על הסכומים והציודים ,לא תאמה את אשר סוכם טלפונית וכמובן הייתה לרעתי...
שנית ,יש בהוט גוף שנקרא פניות הציבור או אומבודסמן.לאנשי גוף זה סמכויות רחבות יותר מסמכויות שירות הלקוחות וביכולתו לעזור בפיתרון הבעיות שנתקלת בהן.הבעיה צצה לאחר מספר פניות לגוף זה עם בעיות שונות בהוט (ולא חסרות בעיות כאלה) ואז כנראה אתה מסומן כ"נודניק" ואז הם לא טורחים לחזור אליך למייל.
שלישית,מניסיוני רב השנים עם חברה זו ,מצאתי כי ההיענות הגדולה ביותר לפיתרון בעיות היא בפניה בפייסבוק להוט תיקשורת (כך שמם בפייסבוק).כתיבת פוסט -הודעה של התלונה ב"קיר" שלהם מבייש אותם והם חוזרים ממש מהר ומנסים לפתור את הבעיה לרוב לשביעות רצונך ואחר כך מבקשים כי תסירי את הפוסט מהקיר...
לכן ממליץ לך על פניה ישירות לפייסבוק.
קוריוז קטן.לפני כחצי שנה סגרתי עיסקה שכללה תשלום מופחת עבור פייבר בוקס במחיר של 5 שח לחודש לשנת העיסקה.כעבור 5 חודשים קראתי את החשבונית ושם היה רשום כי מחיר הממיר פייבר בוקס יעלה ל-15 שח כל חודש בהתאם לתקנון.בדקתי את התקנון שנשלח אלי עם כריתת חוזה המנוי ו...לא דובים ולא יער.
צילצלתי להוט ושאלתי מדוע הם מנסים עלי את שיטת "המצליח" .בסופו של דבר אני כמובן ממשיך עם 5 שח לחודש ובנוסף הציעו לי פיצוי של מספר חודשים של 20-שח על דמי המנוי החודשיים.
ראשית קרה לי כבר כי סיכום העיסקה עם הוט שנשלחה למייל שלי מייד לאחר השיחה הטלפונית עם נציג הוט אשר בה סיכמתי איתם על הסכומים והציודים ,לא תאמה את אשר סוכם טלפונית וכמובן הייתה לרעתי...
שנית ,יש בהוט גוף שנקרא פניות הציבור או אומבודסמן.לאנשי גוף זה סמכויות רחבות יותר מסמכויות שירות הלקוחות וביכולתו לעזור בפיתרון הבעיות שנתקלת בהן.הבעיה צצה לאחר מספר פניות לגוף זה עם בעיות שונות בהוט (ולא חסרות בעיות כאלה) ואז כנראה אתה מסומן כ"נודניק" ואז הם לא טורחים לחזור אליך למייל.
שלישית,מניסיוני רב השנים עם חברה זו ,מצאתי כי ההיענות הגדולה ביותר לפיתרון בעיות היא בפניה בפייסבוק להוט תיקשורת (כך שמם בפייסבוק).כתיבת פוסט -הודעה של התלונה ב"קיר" שלהם מבייש אותם והם חוזרים ממש מהר ומנסים לפתור את הבעיה לרוב לשביעות רצונך ואחר כך מבקשים כי תסירי את הפוסט מהקיר...
לכן ממליץ לך על פניה ישירות לפייסבוק.
קוריוז קטן.לפני כחצי שנה סגרתי עיסקה שכללה תשלום מופחת עבור פייבר בוקס במחיר של 5 שח לחודש לשנת העיסקה.כעבור 5 חודשים קראתי את החשבונית ושם היה רשום כי מחיר הממיר פייבר בוקס יעלה ל-15 שח כל חודש בהתאם לתקנון.בדקתי את התקנון שנשלח אלי עם כריתת חוזה המנוי ו...לא דובים ולא יער.
צילצלתי להוט ושאלתי מדוע הם מנסים עלי את שיטת "המצליח" .בסופו של דבר אני כמובן ממשיך עם 5 שח לחודש ובנוסף הציעו לי פיצוי של מספר חודשים של 20-שח על דמי המנוי החודשיים.