עזרתכם בבקשה

gili111

New member
עזרתכם בבקשה

ניסיתי להעלות קובץ asp לשרת עם תוכנת הftp כדי לפתוח אותו התוכנה מבקשת עוד קובץ- היא כותבת: files with extention associate with ___________ איזה קובץ היא מבקשת לפתיחת הדף
 

שלומי

New member
לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לא השרת המדובר.יש שרתים אחרים שכן. ואל תבקר אותי!
 

Elishabb

New member
היי שלומי-

שמח לראות אותך בקו הבריאות. גם אני עברתי "שפעונת" בשבועיים האחרונים ואני בדרך החוצה מזה. חג שמח לך ולמשפחה. אלישע
 

psa

New member
ספי ושלומי חג שמח../images/Emo137.gif.

איך הבריאות? מקווה שהחלמת. ברכות
 

שלומי

New member
הי פסא

חג שמח לך ולב"ב. אני מחלים אט אט.מקווה שעד סוף השבוע זה יעבור לי.
 

gili111

New member
אלישע- היה לי דף שאלעד הכין עבורי

והוא ב-asp חבל... רציתי סקריפט חדש ל"סיפור בהמשכים" שלי. סוסיתא הכנו עבורי סקריפט לא כ"כ מתאים.
 

Elishabb

New member
גלי - תבקשי מאלעד שיעלה את הדף

לאתר שלו וישלח לך קישור להוספה באתר שלך. אלישע
 

Elishabb

New member
אלעד- לא הוגן....

נא להוסיף ציון מקור היישום אם החלטת להוריד את הסרגל המקורי. אלישע
 
למעלה