עזרה!

שאלה בקשר לדיזות

אחרי שקראתי כל הבוקר הגעתי למסקנה שאני צריך להחליף דיזת סרק ברשותי קרבורטור BOCAR 34PICT3 הבעיה היא כזאת , מצאתי אתר באינטרנט שיש בו צילומים של הקרבורטור עם הסבר של מה זה כל חלק , אבל אני לא רואה שם IDLE JET ואין לי מושג איפה זה נמצא כנראה שהם השתמשו שם בשם אחר לזה? וגם כשאני ימצא אותה , איך אני ידע את המידה שלה??? היה כתוב שם שלקרבוטור הזה יש דיזה ראשית בקוטר קטן מידי1.275 וזה מהווה בעיית סחיבה ,אבל מצד שני קראתי שהדיזה ראשית משחקת תפקיד רק מסל"ד 2500 ומעלה בעוד שאצלי בעיית הסחיבה היא דווקא בסל"ד נמוך ולכן דווקא את דיזת הסרק אני אמור להגדיל! האוטו לא מאיץ חלק אלה אם אני לוחץ על פול גז. צביקה קרבורטור אני מבקש אל תתעצבן מה שלא יהיה אני יעבור אצלך בסוף , רק בשביל הידע האישי שלי אני שואל!
 
לרם חובק עולם(שם יפה) שלום רב!

לרם חובק עולם שלום רב! ראשית אינני מתעצבן בכלל! שנית נכנסתי לקישור שהבאת ושם גיליתי שדיזה סרק, נקראת שם פילוט ג"ט ולא ידיל ג"ט! שלישית הגדלת הדיזה סרק, תתבטא בתצרוכת דלק גבוהה יותר, ותו לא! רביעית דיזה ראשית משחקת תפקיד,בכל סל"ד לכן יש חשיבות לגודל הדיזה הראשית(נחיר דלק בעברית),לגבי סחיבה , תצרוכת הדלק, התחממות הרכב, והתחממות השסתומים, וכן לגבי צלצול! לכן אל תחליף שום דיזה שלא לפי הוראות יצרן! הנזק יעלה על התועלת, ראה הוזהרת! בברכה צביקה (בדבר פרטים נוספים פנה אלי ב-ה.פ ,כמו שפנית אתמול)
 
איך אני יודע איזה מידה הדיזה שיש לי

רשום עליה משהו? תאמת יש לי מין כמו פילר גייג' רק עם סיכות זה בטח בשביל זה?
 
רשום עליה!

אך רצוי לא לסמוך על מה שכתוב עליה ! רצוי לבדוק במדיד לדיזות (פילר דיזות) בדוק ודווח בפורום על הגודל הקיים! בברכה צביקה
 

zbug

New member
לא רציתי להתערב אבל

זה בילתי נמנע דיזות סרק הן הדיזות העיקריות בהן אנו נוסעים רוב הזמן הן אכן עובדות עד 2500 סל"ד אח"כ יש דיזות ביניים ואח"כ דיזות ראשיות אם יש לך בעייה עד 2500: 1.כיוון שפריץ משאבת האצה-אצל בודדים הוא בכוון נכון 2.הצתה לא מכוונת מספיק 3. 4. 5.ויש עוד המון אני לא הייתי נוגע בדיזות
 
אוקיי

דיזה ראשית 127 דיזה סרק 55g יש לי פה דיזה 130 אני ישים אותה ויראה מה קורה.. בעיקרון לא איכפת לי מהדלק כמו שאיכפת לי מהביצועים! אם הייתה לי פה דיזת סרק 60 הייתי מנסה גם אותה. zbug הבעיה הזאת הייתה אצלי מאז ומתמיד ואני אף פעם לא הבנתי למה,חשבתי שמדובר רק בכיוונים אבל לא, ההצטה שלי מכוונת עם אקדח וזה רק זה!!!
 
אמור להיות שיפור קל בביצועים!

(אמרתי קל. אל תתלהב! על חשבון תצרוכת דלק! אל תגדיל דיזה סרק! בברכה צביקה
 

zbug

New member
רם סרק

סרק לא ראשי חוץ מיזה כיוון שפריץ משאבת האצה מישהוא קורא או שאני ממליץ לעצמי????????????????????????????????. זה החדק פול מעל הונטורי
 
כוון שפריץ דיזה!מחוץ לתחום!

לאופיר שלום רב! תפסיק לצעוק שומעים אותך ,וקוראים אותך"אני קראתי לפחות 4 פעמים שהזכרת "שפריץ משאבת תאוצה", הבעיה היא שרק אתה ואני ,יודעים על מה מדובר, אך רק אני יודע ,,,שאין לגוע בכוון שפריץ דיזה, שמכוון ע""י, יצרן הרכב, וחל איסור לשנותו!!!! בברכה צביקה
 
אוקיי אז מה הכיוון שהוא אמור להיות?

אצלי הוא במצב כזה שהפרפר של הצ'וק כשהוא פתוח עד הסוף הוא נוגע בו
 

zbug

New member
התמונה מראה כיוון NOZZLE

היא לא מראה את הכיוון שאליו הדלק אמור להשפריץ
 
אז לא הבנתי על איזה כיוון אתה מדבר!

אני מדבר על הצינורית הזאת שמזכירה חדק של פיל איך אני אמור לכוון את הכיוון של השפריץ של הדלק
 

zbug

New member
צביקה הוא כבר זז מאה פעמים מאז

כיוון יצרן יש לך מושג כמה "שכנים" נגעו בו הפילו אותו או סתם שיחקו בו אני פתחתי לפחות 20 שלא היו מכוונים בכל מקרא לא לגעת בדיזות אלה אם יש לך אחרות במקום למקרה שלא יצא טוב אני תמיד בעד התנסות אל תשכח שהספרות מבוססת על ניסיונם של אנשים שכשהתחילו לא ממש היה להם פורום ומחשב
 
לאופיר! כוון יצרן לישראלי ..

בגדר"המלצה"בלבד! באותו מידה גם תמרור עצור ורמזור אדום הוא"המלצה" בלבד! שנית הספרות מבוססות על נתוני יצרן שנמצאים ב"דאטה" של נתוני כל הקרבורטורים! אשר כל מכון קרבורטורים אשר מכבד את עצמו, אמור להחזיק ברשותו! הבעייה שעל כל קרבורטור שני טופל על ידי"חאפר" אשר מגדיל/מקטין ומשנה נתוני יצרן ?! כשאני התחלתי במקצוע לא היה ליפורום ומחשב וגם לא ספרות בנושא, רק ידע במכונאות רכב, וידע כללי כקרבורטורים,אבל הרכה אהבה למקצוע!! בברכה צביקה עד היום , במשך 24 שנים
 

zbug

New member
אז לי יש ספרים ולא מעט

לגבי תמרורים ורמזורים אני מתנצל מראש ,אבל ,אפילו בטור דוגמא זה לא מצחיק אותי ב-30.8.95 ,איזה אפס אחד החליט שהוא עובר באדום אני היית על וספה, בהזדמנות אני אראה לך כמה צלקות ,ודרך אגב,אחרי 20 דקות שם,למעלה, אני לא בטוח שיש שם מישהו ששולט בעניינים וששומר עליינו..... כל הכבוד לך שלמדת בתקופה שהיה קשה בישראל ואני למרות "מיזרחיותי" מאוד מסודר על הוראות יצרן סעו לאט ולעולם לא עוברים באור אדום....
 

דרור 914

New member
גם לי יצא לפתוח מספר מכובד של

קרבורטורים וזה נכון שרוב הדיזות האלה של משאבת התאוצה לא היו מכוונות למקום הנכון. אבל אופיר וצביקה זה שאתם יודעים על מה אתם מדברים זה ברור, אבל אם לא שמתם לב אתם שכחתם ששאר האנשים לא, ורצוי היה לשלב בדיון הזה קצת יותר מאמץ בכדי לקרב אותם לרמת ההבנה שלכם: הדיזה הזו שצורתה כמו ף נותן שפריץ חזק של דלק כלפי מטה בזמן שלוחצים על הדוושה בשביל להאיץ. השפריץ הזה צריך להיות מכוון בדיוק אל הנקודה שבה נפתח הפרפר מדופן הקרבורטור (הדופן הרחוקה מהמצוף), שגיאה נפוצה היא שמכוונים את הדיזה אל מרכז הקרבורטור. חשוב לציין שישנן דיזות שנותנות את השפריץ ישר למטה ויש כאלה שנותנות בהסטה הצידה, אז על תסתפקו בכיוון עלפי העין אלה בזמן שהמכסה העליון של הקרבורטור פתוח שימו קצת דלק בתא המצוף ומישכו את המיצערת לאחור (כמו בתאוצה) והביטו על השפריץ וכוונו לפי הצורך, רצוי לא לשחק יותר מידי עם הדיזה היא עדינה , היא נכנסת בלחץ אל תוך גוף הקרבורטור אז דרושה הפעלת כח מסויימת כדי להבטיח שהדיזה הזו לא תזוז ממקומה או יותר חמור תצא ממקומה ותיפול אל תוך הסעפת ומשם אל אחד מן הצילידרים ואז אתם ניכנסים למוסך לחצי אובראול!
 

zbug

New member
אני גאה בזה שהוא חסך לי מלהסביר

אני גם גאה בך שמשווים אותך אליי ואני גם גאה בחיפושית שלי וגם אני גאה במדינת ישראל וגם ברוסיה ובאמריקה והכי אני גאה בסופרמן שהוא ככה עבד עליי כל השנים האלו איזה נוכל הוא...........עבד על כווווווווווווווולם
 
למעלה