עזרה...

Zipadidoda

New member
עזרה...

יש לי בעייה בחוסר איזון הורמונלי אם יש פה מישהו שיודע רייקי ומוכן לעשות לי טיפול מרחוק אשמח מאוד! האיי מייל שלי זה [email protected] האיי סיי קיו 10245222
 

Tal_Ya_Tal

New member
היי Zipa B-) אינני סבורה ש..

היי Zipa B-) אינני סבורה שאפשר לפתור חוסר איזון הורמונלי באמצעות רייקי. אפשר אולי ליצור הקלה זמנית, אבל, כפי שכבר נאמר, בעיות בריאות, כדאי לפתור מן השורש. כלומר, לגלות מהי הסיבה להן ולטפל בסיבה ולא בתוצאה. בכל מקרה, ישנם מכשירי מדידה חדשניים כיום, שבודקים את האיזון האנרגטי של הגוף. אתמול פנה אלי ידיד וסיפר לי על כך. לדאבוני, לא היה לי פנאי לשמוע את כל הפרטים והוא הבטיח לחזור אלי היום עם המידע. טרם חזר אלי, אך אני מאמינה שמידע יגיע. ואז גם אמסור לך אותו. (קבלתי את המייל שלך B-)) L&L TALYA
 

Tal_Ya_Tal

New member
היי ZipaB-) , יש לי את מידע בשבילך

המכשיר שמודד את התדרים של הגוף ומזהה את בעיות הבריאות, ממה הן נובעות ואיך אפשר לטפל בהן, נקרא: BEST (איך לא?!?) אפשר לקבל מידע רב יותר אצל האשה שמטפלת באמצעות המכשיר הזה. שמה רותי והטלפון שלה הוא: 03.5477018 כדאי להשאיר מספר טל` במשיבון והיא תחזור אליך. L&L TALYA
 

hayonkoby

New member
ניתן לטפל בבעיה בעזרת רייקי

אתה מוזמן לפנות לאחד המטפלים המופיעים באתר הרייקי שלנו
 

Tal_Ya_Tal

New member
לדעתי א י אפשר לטפל בבעיה B-)

באמצעות רייקי ולהבטיח דבר כזה זאת הטעייה! כל בעיה שמטופלת באמצעות כל סוג של הילינג, כולל רייקי, א-י-נ-ה פותרת את הבעיה מן השורש, אלא רק נותנת אנרגיה זמנית. ואז, או שהמטופל הופך להיות תלוי בטיפולים, או שברגע שהוא מפסיק אותם, הבעיה תחזור. כי ישנה סיבה לכך שהמטופל יצר את הבעיה שלו. ורק כאשר הוא יבין שהוא אחראי לבעיה, ורק לאחר שיבין שרק ברגע שהוא יהיה מוכן לוותר על התגמול שיש לו מן הבעיה, הוא יתרפא, בהרף עין, ללא כל עזרה!!!!! L&L TALYA
 

Zipadidoda

New member
טליה....

אני מבין שרייקי לא יעזור כבר... אבל מתברר שמישהו אחר פגע לי בנפש ובגלל זה יש לי את הבעייה... אל תדאגי! הכל מסתדר מישהי עוזרת לי והיא מתקשרת ותסביר לי מה הגורם לבעיה ואיך להיפטר ממנה תודה בכל אופן
 

Zipadidoda

New member
את יודעת ש...

אף פעם לא הסתכלתי ככה על הילינג או ריייקי אני חושב שאת דיי צודקת את צודקת לחלוטין :)
 
למעלה