עזרה!!!!!

עזרה!!!!!

אני צריכה את עזרתכם, פעם הייתי בפורום הזה בשם משתמש: b.m.s היה לי מקרה מוזר אתמול בלילה כנראה עבר משהו באזור שלי אני השתגעתי כל הלילה כמו שלא קרה לי מזמן, התעוררתי 4 פעמים היו לי חלומות איומים וגיליתי היום שגם לבן בית שלי היה לילה קשה מאוד חלומות מוזרים והזעות וגם לאחת מהבניין שלי זאת שגרה מתחתיי מה זה יכול להיות? זה משהו קבוע או חולף? תודה מראש, ניר
 

Swicca

New member
אמממממ....

.... אין לי מושג מה זה בדיוק אבל גם לי זה קרה ובלי להעליב(אני יודע שאת בטח מצפה להסבר על חושי) נדמה לי שקוראים לזה "חלום בלהות"..... והסיבה שזה קרה לעוד אנשים חוץ ממך היא שיותר מבנאדם אחד חולמים חלומות רעים בלילה והסיכויים די גדולים שדבר כזה יקרה... בכל מקרה יכול להיות שרודפת אותכם רוח או משהו אבל אני בספק שדבר כזה קרה לכם!!! (מקווה שתגלי מה זה) אור ואהבה ,שימי.
 

shining moon

New member
אני מסכימה לגמרי../images/Emo127.gif

לנו בבית זה קורה כל הזמן שעובר עלי על אבא שלי ועל אחותי לילה קשה ביחד עם חלומות רעים והכול יכולות להיות לזה מלא מלא סיבות שמשפיעות על רצץ כזה של חלומות רעים לכמה אנשים קרובים במקביל אבל אני מצטערת מתוקה זה שום דבר מאגי או על חושי זו פשוט פסיכולוגיה
 
למעלה