לגבי הקמת\בניית אתר
ארכנופיליה ודומיה מאפשרות בנייה כמעט ללא ידע(כמעט...). תוכנות באות בעקרון במקום כתיבה בהטמל. הבעייה היא שכל תוכנה כזו גורמת לקוד המקור לקבל אפיונים שבהרבה מקרים די מיותרים לעומת כתיבה נקייה לחלוטין בהטמל. אני כמובן לא אוהב את התוכנות למיניהן אולם למתחילים בבניית אתרים אני בהחלט ממליץ להשתמש בתוכנת עריכה מהסוג של ארכנופיליה. אני לא ממליץ לבנות בפרונט פייג´ שלדעתי היא תוכנה גרועה במיוחד והכתיבה בה די מוגבלת.